Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Entiselle kaivatulle myrkkykäärme syliin ja valheita ja vilppiä samalla mitalla takas, mitä tarjoili muille.
Ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että karma kiduttaa teitä perusteellisesti. Joudutte läpikäymään sen kaiken, mitä minäkin läpikävin.
Tietylle hoitajalle ja lääkärille
Ja nähtävästi silti kaipaat heitä 🤦 Lue ketjun otsikko!
Nillitä keskenäsi. Kun tarpeeksi ylimielistelet, niin rusennut kuin hyönteinen tuulilasiin. Olen pitkähermoinen, mutta...
Niin, kun ei ole enää mitään menetettävää...
Vierailija kirjoitti:
Pilviä, myrskyisää sadetta ja ukkosta entiselle kaivatulleni
Ei multa. En toivo muuta kuin että pääsen lopulta eroon tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että karma kiduttaa teitä perusteellisesti. Joudutte läpikäymään sen kaiken, mitä minäkin läpikävin.
Nillitä keskenäsi. Kun tarpeeksi ylimielistelet, niin rusennut kuin hyönteinen tuulilasiin. Olen pitkähermoinen, mutta...
Hakeudu hoitoon! Jos sun täytyy anonyymipalstalla uhkailla ihmisiä, kun itse et pysy ketjun aiheessa, niin kaikki ei taida olla kunnossa.
Ihansivustavaanaattelin
Kaipausketju positiivisemmalle radalle :) onneks maailmassa on kivoja ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kajahtanut kommentti, sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entiselle kaivatulle myrkkykäärme syliin ja valheita ja vilppiä samalla mitalla takas, mitä tarjoili muille.
Nuo tuollaiset omat pettymykset olis parempi hoitaa vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla ja sitten päästä yli niistä. Reflektointi lienee liian haastavaa niin kokeile liikuntaa, siinä tulee puretuksi. Aurinkoista kevään jatkoa sullekin.
Karma kostaa ja on kostanut jo. Rikokset selvittää poliisi.
Mene hörhö poies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilviä, myrskyisää sadetta ja ukkosta entiselle kaivatulleni
Idiootti!
Unnuta vaan keskenäsi tai ringissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuollaiset omat pettymykset olis parempi hoitaa vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla ja sitten päästä yli niistä. Reflektointi lienee liian haastavaa niin kokeile liikuntaa, siinä tulee puretuksi. Aurinkoista kevään jatkoa sullekin.
Juuri niinhän hän tekee. Ei ehkä pura tunteita nyrkkeilysäkkiin, vaan kirjoittamalla netin anonyymipalstalle. Katkeruuskin on varsin inhimillinen tunne siinä kun kaikenlaista ihmissuhteissa eletään ja koetaan. Mä ainakin tunnen katkeruutta kaivattuni tavasta toimia meidän ihmissuhteessa. Ei se silti sitä muuta; että hän on se ihminen, jota olen syvimmin rakastanut ja yhä syvimmin rakastan. Luultavasti aina tulen rakastamaan. Yhtä paljon kuin meistä kenenkin sielu on tavanomaisessa arkielämässä läsnä.
Mulle katkeruus on ihmisen tasolla tunnettava reaktio ja tunne, rakkaus taas jotain arkisen kokemusmaailman ja "pelkän" biologisen kokonaisuuden ja toimijan, ihmisenäolemisen ulkopuolella. Mitä katkeruus on rakkaudelle, on kuin kipeytynyt lihas sielulle. Ei mitään muuta kuin kipeytynyt särkevä lihas tai tuntemus vammasta. Jotakin mikä ei koskaan koske sielua, ole sielu itse. Vaan korkeintaan vesipisara tai muu efekti sen pinnalla. Eri.
Sairasta sakkia täällä taas. Kaipa toi yks saa tänkin ketjun kiinni, ku ei tajuu aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niinhän hän tekee. Ei ehkä pura tunteita nyrkkeilysäkkiin, vaan kirjoittamalla netin anonyymipalstalle. Katkeruuskin on varsin inhimillinen tunne siinä kun kaikenlaista ihmissuhteissa eletään ja koetaan. Mä ainakin tunnen katkeruutta kaivattuni tavasta toimia meidän ihmissuhteessa. Ei se silti sitä muuta; että hän on se ihminen, jota olen syvimmin rakastanut ja yhä syvimmin rakastan. Luultavasti aina tulen rakastamaan. Yhtä paljon kuin meistä k
Niille vois tehdä oman ketjun, josta kiinnostuneet voi sitten lukea. Tänä ei ole noille oikea ketju.
Luulin, että sinulla on kaunis mieli ja hyvät aikomukset. Ei ollut.
Varmin kevään merkki on se, että sekopäät alkaa mellastamaan ketjussa. Kevättä vaan rintaan kaikille!
Vältän tiettyjen sanojen käyttöä, koska kun olen sen sanonut tai kirjoittanut, joudun ristiriita tilanteisiin.
Tiedän, sen ei olisi pitänyt tapahtua, oli virhe meiltä molemmilta. Silti yllätän itseni turhan usein ajattelemasta sinua, ihana ajatus olet.
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketju positiivisemmalle radalle :) onneks maailmassa on kivoja ihmisiä
Missä? Kerro heti!
En ikinä kirjoittaisi susta katkeria ja inhottavia juttuja. Mun silmissä oot maailman paras tyyppi, rakastan 💗