Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7197)

Vierailija
7041/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi erikoista sivusta lukien teidän väittelyä. Itse heräsin kunnolla seksuaalisesti ja romanttisesti "vasta" murrosiän kynnyksellä. Sen jälkeen olen ollut erittäin seksuaalinen ja romanttinen, varmasti ylittäen helposti keskiarvon. 

Mutta ennen sitä seksuaalisuus oli erittäin harvinainen ja epämääräinen ilmiö ja ihastumiseksi olisi korkeintaan voinut laskea pienenä jonkun aikuiseen ihmiseen ihastumisen, mutta en oikein ole laskenut noita epämääräisiä tunteita sellaisiksi. Seksuaalisuutta ilmeni enemmän jos altistui aikuissisällölle ja se herätti omituisia tunteita, mutta jäi sikseen.

Vierailija
7042/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotileikeistä tykkäsin ja aina mukana oli seksuaalinen ulottuvuus. Ehkä tabu, mutta totta. 

Normaalia, silleen ne lapset harjoittelee parittelua. Meillä barbit muuta tehneetkään kuin nussineet

Niin minkä ikäsiä olittekaan? Jos kovin nuoria niin tuo vois kieliä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai vaikka vääränlaiseen materiaalin näkemisestä telkkarista.

Ollut tosi nuorena seksuaalisissa puuhissa toisen lapsen kanssa asioita tutkien leikin varjolla. En ollut hyväksikäytetty, älä väitä vastaan. 

T. Eri

Mutta ns lääkärileikitkin on täysin normaaleja

Isommilla lapsilla. Ainakin alle kouluikäisten pitäis olla aika tiedostamattomassa tilassa noiden juttujen suhteen.

Onko lastenpsykiatrin paperit? Muutoin ei kannata jatkaa keskustelua. 

No daa, on. Mitäs siihen sanot? Ei todellakaan ole normaalia, että alle kouluikästen barbieleikeissä nssitaan alvariinsa, lapsi on mennyt rikki jollain tavalla sillon aikuisten maailmassa.

Kannattaisi tutkia siinä tapauksessa kokonaisia sukupolvia, koska kaikki omassa kaveripiirissä nussi barbieleikeissä 5 vuotiaana jatkuvalla syötöllä. Samoin tutkittiin toistemme elimiä peiton alla jo 3-vuotiaasta eteenpäin. Kaikki lapset olivat siis epänormaaleja hyväksikäytön uhreja. En tiedä ketään joka ei näin tehnyt. Täytyy sanoa, että olen joutunut sairaisiin lapsipiireihin, ja olivat myös eri piireistä tai sitten. Sun koulu sujui huonosti tai ne opettaa teille väärää tietoa. 

Että sellainen "Maa on syntinen laulu" - lapsuus sulla sitten.

Ja pidät sitä normaalina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä- ja synttärikukkia 

Toisin, jos voisin. 

Hän voisi niin halutessaan.

Vierailija
7044/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaivatun ulkonäköjuttuihin tunnet vetoa?

Nätti nenä ja huulet. No tissit myös.

Entäs silmät?

On nekin. Kauniin jäänsiniset. Läheltäkin päässyt joskus tuijottamaan.

Ehkä pääset joskus uudestaan? 💙

Vierailija
7045/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotileikeistä tykkäsin ja aina mukana oli seksuaalinen ulottuvuus. Ehkä tabu, mutta totta. 

Normaalia, silleen ne lapset harjoittelee parittelua. Meillä barbit muuta tehneetkään kuin nussineet

Niin minkä ikäsiä olittekaan? Jos kovin nuoria niin tuo vois kieliä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai vaikka vääränlaiseen materiaalin näkemisestä telkkarista.

Ollut tosi nuorena seksuaalisissa puuhissa toisen lapsen kanssa asioita tutkien leikin varjolla. En ollut hyväksikäytetty, älä väitä vastaan. 

T. Eri

Isommilla lapsilla. Ainakin alle kouluikäisten pitäis olla aika tiedostamattomassa tilassa noiden juttujen suhteen.

No daa, on. Mitäs siihen sanot? Ei todellakaan ole normaalia, että alle kouluikästen barbieleikeissä nssitaan alvariinsa, lapsi on mennyt rikki jollain tavalla sillon aikuisten maailmassa.

Kannattaisi tutkia siinä tapauksessa kokonaisia sukupolvia, koska kaikki omassa kaveripiirissä nussi barbieleikeissä 5 vuotiaana jatkuvalla syötöllä. Samoin tutkittiin toistemme elimiä peiton alla jo 3-vuotiaasta eteenpäin. Kaikki lapset olivat siis epänormaaleja hyväksikäytön uhreja. En tiedä ketään joka ei näin tehnyt. Täytyy sanoa, että olen joutunut sairaisiin lapsipiireihin, ja olivat myös eri piireistä tai sitten. Sun koulu sujui huonosti tai ne opettaa teille väärää tietoa. 

Kaikilla tuntemillani oli tällainen lapsuus, sukulaisilla, päiväkotikavereilla, naapureilla ja myöhemmin koulukavereilla. Nämä ovat nykyään muun muassa opettajia, lääkäreitä, toimittajia, tutkijoita. Ehkä tunsit erilaisia lapsia. Meillä oli tällaista, vaikka varmasti ymmärrät että teimme myös paljon muuta hauskaa. 

Vierailija
7046/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Hiukset, haluan silitellä niitä.

Sama. Silitellä, haroa, tukistaa. Upottaa kasvoni hänen tukkaansa. Sen verran pituuttakin saa tukalla olla, että se koskettaa ihoani kun mies suutelee mua sieltä täältä.

Kaljun kanssa jäisi paljosta paitsi.

Vierailija
7047/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Kalju käy Pitbullin keikalle joulukuussa, ei muuten

Lähetkö mun kanssa sinne keikalle?

Vierailija
7048/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia. 

Vierailija
7049/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha miesten suuttua siitä että suurin osa ketjun naisista ei kelpuuta kaljua. Jokaisella saa olla sellaiset kriteerit kuin itse tykkää. En minäkään kelpuuta yli 30-vuotiaita naisia. 

Joo, puhumattakaan siitä, kelpuuttaisko nää miehet itse kaljua naista ;)

Vierailija
7050/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs mun Rey on?

Vierailija
7051/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs mun Rey on?

Anal

Vierailija
7052/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Sama. Silitellä, haroa, tukistaa. Upottaa kasvoni hänen tukkaansa. Sen verran pituuttakin saa tukalla olla, että se koskettaa ihoani kun mies suutelee mua sieltä täältä.

Niin jäät. Kuten jäät nytkin.

-kalju

Vierailija
7053/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää näistä joita nyt pyörii sillä minä haluan pyöräillä, luistella, seikkailla, kävellä.

Olen nautinnonhaluinen mutta voin huonosti jos olen täysin paikallaan. En ole löytänyt uutta parasta ystävää jonka kanssa juoda puistoviiniä, urheilla ja parantaa maailmaa. Minä lihon, tylsistyn ja kuolen hyvään seuranpuutteeseen täällä. Ihan kuollutta elämää. Ei mitään dopamiinia ja älynväläystä.

Vierailija
7054/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomen est omen

Vierailija
7055/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Kaikilla tuntemillani oli tällainen lapsuus, sukulaisilla, päiväkotikavereilla, naapureilla ja myöhemmin koulukavereilla. Nämä ovat nykyään muun muassa opettajia, lääkäreitä, toimittajia, tutkijoita. Ehkä tunsit erilaisia lapsia. Meillä oli tällaista, vaikka varmasti ymmärrät että teimme myös paljon muuta hauskaa. 

Kertoo vaan sun elinympäristöstä. Lääkärileikit sun muut on normaaleja kouluikäisillä, alle kouluikäisillä ei pitäisi näkyä merkittävää tietoa/tuntemista seksuaalisiin asioihin liittyen.

Vierailija
7056/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Niin jäät. Kuten jäät nytkin.

-kalju

En kyllä jää :D ja vaikka jäisin niin en silti panisi sellaista, ketä en halua panna, esim kaljua miestä.

Vierailija
7057/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
7058/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 prosenttia naisista pyyhkäisee vasemmalle deittiäpeissä jos mies on kalju. Surullista.

-kalju

Vierailija
7059/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia oman kullan kuvia.

Vierailija
7060/7197 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, puhumattakaan siitä, kelpuuttaisko nää miehet itse kaljua naista ;)

Tiedän kaljun pariskunnan, mies kalju, nainen kalju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän