Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7197)
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaivatun ulkonäköjuttuihin tunnet vetoa?
Pyllyyn, silmiin, huuliin ja hiuksiin.
"Kannattaisi tutkia siinä tapauksessa kokonaisia sukupolvia, koska kaikki omassa kaveripiirissä nussi barbieleikeissä 5 vuotiaana jatkuvalla syötöllä. Samoin tutkittiin toistemme elimiä peiton alla jo 3-vuotiaasta eteenpäin. Kaikki lapset olivat siis epänormaaleja hyväksikäytön uhreja. En tiedä ketään joka ei näin tehnyt. Täytyy sanoa, että olen joutunut sairaisiin lapsipiireihin, ja olivat myös eri piireistä tai sitten. Sun koulu sujui huonosti tai ne opettaa teille väärää tietoa."
Kyllä, oot tosiaan kasvanut sairaissa piireissä. Ei kannata yrittää normalisoida sitä samalla tavalla kuin ei kannata yrittää normalisoida lasten fyysistä kuritusta.
Minua alkaa surettamaan kaikki mikä ei toteutunut kuin omassa mielikuvituksessani.
Siksi en enää pysty aloitteisiin.
Kalju vei itsetunnon.
Mikä miestä vaivaa?! Seksin jälkeiset päivät aina yhtä tylytystä. Siis mitä ihmettä. Mistä on kyse ? Itse tulee m#na ojossa kylään ja sit jälkeisinä päivinä etäännyttää tylytyksellä, sanon mitä vaan.
Hänelläkin oli syvä katse. Suorastaan koukuttava. Öitä.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Mikä miestä vaivaa?! Seksin jälkeiset päivät aina yhtä tylytystä. Siis mitä ihmettä. Mistä on kyse ? Itse tulee m#na ojossa kylään ja sit jälkeisinä päivinä etäännyttää tylytyksellä, sanon mitä vaan.
Pelkää että sä luulet sen haluavan muutakin kuin panna. Että seksi olis sulle merkki suuremmasta
Vierailija kirjoitti:
Mihin kaivatun ulkonäköjuttuihin tunnet vetoa?
Miehekäs, charmikas, katse, hymy, kuuma
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa ei kannata antaa jos et tahdo tuohon enää joutua. Miehet toimii juuri noin silloin kun nainen ei ole oikea.
Annahan merkki itsestäsi valomiekka-mies.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vaivaa, että sinä kuvittelet liikoja. Muna ojossa kylään tuleva pitää sinua maksullisena ja sellaisena jonka luokse tullaan muna ojossa koska sinä olet helppo kohde.
Pelkkää näytelmää. Toinen paiskitaan Afrikkaan, toinen Euroopaan, kolmas Amerikkaan. Jokainen toteuttaa kiltisti rooliaan ymmärtämättä mistään mitään. Ottaen elämän vakavasti, vaikka se on pelkkä kummallinen roolisuoritus.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saanko sut tähän viekkuuni. Lupaan halitella ja paijata sinua niin paljon kun haluat. 🥰
Mulle maistuu ruoka taas. 😊 Jaksaa touhuta kun syö hyvin. Ollaan käyty koirien kanssa joka aamu metsä lenkillä. Mun jalat on ihan maitohapoilla. 😄 Ei helevetti. Mun peffa on taas levinnyt lisää. 1,5 viikossa tullut sentti lisää. Nyt se on 94cm. 😳 Siitä saa hyvän tyynyn. 😆
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Hermo menee.
Niin menee. Mutta älä ikinä paljasta sitä missään, joudut heti silmätikuksi.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä- ja synttärikukkia
Toisin, jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Kalju vai hiukset
Hiukset, haluan silitellä niitä.
Ei kannata odottaa. Se rikkoo.
Vierailija kirjoitti:
Hermo menee.
Meni myös ja tänään hiukset :)
Siis kyllä olet joutunut. Sivusta.