Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7201)

Vierailija
6981/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjia särkee mutta pää ei suostu rauhottumaan. En jaksais enää. Kaipaan rauhaa.

Vierailija
6982/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Hiukset! Ei ikinä kaljua

Never say never.

Kyllä sanon, kalju olis mulle täysi seksintappaja

Niin sitä minäkin ennen luulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaupungissa sairaalahoidossa. Keuhkokuume otti vallan. Saisit tulla silittelee mua, E-nainen. <3

Niin vähän olin tuntevinakin, awww. Aika lähekkäin ollaan kyllä jos oot sairaalas viikonloppuna niin oon alle 10 km päässä siitä täällä Muumilaaksossa. Ja ennenku kukaan kommentoi ni joo joo muumit karanneet aikapäiviä sitten. 

Eihän tollasesta selvii ilman pitkää halausta. Keuhkokuume kyllä vaatii sen. 

En ole enää muumilaaksossa. Toinen E

Vierailija
6984/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöttelit söpöjä 🥰 Olisin halunnut kehua sua yhdestä jutusta,  mutta en kehdannutkaan 😢  

Et kehdannut olla/sanoa positiivista toiselle ? Miks.

No siinä hetkessä mietin että mitä jos hän kokeekin sen ahdistavana, että alan kehua häntä. 

Vierailija
6985/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotileikeistä tykkäsin ja aina mukana oli seksuaalinen ulottuvuus. Ehkä tabu, mutta totta. 

Normaalia, silleen ne lapset harjoittelee parittelua. Meillä barbit muuta tehneetkään kuin nussineet

Niin minkä ikäsiä olittekaan? Jos kovin nuoria niin tuo vois kieliä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai vaikka vääränlaiseen materiaalin näkemisestä telkkarista.

Vierailija
6986/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Hiukset! Ei ikinä kaljua

Never say never.

Kyllä sanon, kalju olis mulle täysi seksintappaja

Niin sitä minäkin ennen luulin.

Sä et ole minä, joten tuo ei liity mitenkään mihinkään. Sitä paitsi kaivatulla on hyvä tukka ja äitinsäkin isällä karvat päässä edelleen, niin miksi edes jankutat mulle aiheesta? Tsekkaa otsikko

Vierailija
6987/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin ekaa kertaa. millainen kaivattu oli lapsena ja olisiko ollut mukavaa seuraa seikkailuun. Mitä olisin ajatellut hänestä silloin? 

Olin rämäpää!

Vierailija
6988/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielikuvitusmaailma lapsilla on ja minkä ne menettää kun istuvat taaperoista lähtien puhelimet kourassa. 13-vuotiaaksi saisi olla maksimissaan 2h ruutuaikaa päivässä. 

Ei kaikilla lapsilla ole mielikuvituksellisuuden rikkautta eikä kaikilla joilla on ole sekään samanlaista.

Ja sitä vähemmän mitä enemmän kaikki aika menee ruudulla. 

Ohis. Mä nimenomaan estyneenä persoonana tykkäsin ja tykkään yhä videopeleistä ja animaatiosta. Lyhyet juonet, hauskat hahmot ja konseptien rajattomuus loivat sauman inspiroitua roolileikkimään niille "leikattua sisältöä" ja "mitä, jos"-maailmoja. 

By the way, konsepti on varmaan mun suosikkisana. Ja suosikkiajatukseni alkaa, "v*ttu mikä sana...", kun kelaan päässäni jotakin uutta kuulemani sanaa tai mietin jonkun sanomaa ideaa.

Tämä on muuten voinut olla syynä mun lyhyt runouden harrastukseen. En halua antaa yleisölle liian laajaa ja tarkoin kuvattua maailmaa, kuten kirjailijat tekevät romaaneja ja romaanisarjoja kirjoittaessaan. Olen nauttinut tästä fanifiktiopuolesta, ja monet videopelit ja animaatiot ovat olleet aukollisia juoniltaan ja jättäneet tulkinnanvaraa. Eli eivät ole olleet valmiiksi pureksittuja ja "täydellisiä", mikä on innoittanut omaehtoiseen tuotantoon.

Vierailija
6989/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöttelit söpöjä 🥰 Olisin halunnut kehua sua yhdestä jutusta,  mutta en kehdannutkaan 😢  

Et kehdannut olla/sanoa positiivista toiselle ? Miks.

No siinä hetkessä mietin että mitä jos hän kokeekin sen ahdistavana, että alan kehua häntä. 

Aina kannattaa kehua, mutta vain samaa sukupuolta olevia tai jos haluaa jotain sen toisen kanssa. Jos kehuu eri sukupuolta eikä halua sen kanssa mitään, se ei ole sopivaa. 

Vierailija
6990/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotileikeistä tykkäsin ja aina mukana oli seksuaalinen ulottuvuus. Ehkä tabu, mutta totta. 

Normaalia, silleen ne lapset harjoittelee parittelua. Meillä barbit muuta tehneetkään kuin nussineet

Ei minun barbini koskaan! Sivu

Vierailija
6991/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset

Se mikä tuntuu itsestä hyvältä.

Vierailija
6992/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvää jos pitää mainostaa. Mikään mitä mainostetaan ei ole hyvää. 

Höpö höpö. Mainostan itseänikin ihan hyvästä syystä. Hyvänen aika mikä ajatusmaailma sinulla!

Vierailija
6993/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä ikäsiä olittekaan? Jos kovin nuoria niin tuo vois kieliä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai vaikka vääränlaiseen materiaalin näkemisestä telkkarista.

Ollut tosi nuorena seksuaalisissa puuhissa toisen lapsen kanssa asioita tutkien leikin varjolla. En ollut hyväksikäytetty, älä väitä vastaan. 

Vierailija
6994/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä ikäsiä olittekaan? Jos kovin nuoria niin tuo vois kieliä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai vaikka vääränlaiseen materiaalin näkemisestä telkkarista

Höpö höpö, täysin normaalia

Normaalimpaa on ettei esim. alle kouluikäiset tiedä miten lapset saa alkunsa. 

Vierailija
6995/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaaksoon päin miehelle pusu ja hali. 🧡nuppunen

Vierailija
6996/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fiilis, että pelkäät tai inhoat mua kun et pysty katsomaan kohti. Ehkä pelkäät tai inhoat oikeasti, en tiedä.

Vierailija
6997/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvää jos pitää mainostaa. Mikään mitä mainostetaan ei ole hyvää. 

Höpö höpö. Mainostan itseänikin ihan hyvästä syystä. Hyvänen aika mikä ajatusmaailma sinulla!

Herran jumala että mainostat itseäsi, onko aivan pakko. 

Vierailija
6998/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut tosi nuorena seksuaalisissa puuhissa toisen lapsen kanssa asioita tutkien leikin varjolla. En ollut hyväksikäytetty, älä väitä vastaan. 

On toi aika epätavallista silti. Lapset keskittyy yleensä ihan muihin asioihin, korkeintaan hihittelee noille jutuille jos vaikka näkee alastomuutta pesulla tms.

Vierailija
6999/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset taivaaseen, olit nuoruuteni salainen ihastus, ehdimme viettää yhden yön, kylläkin minä oksentaen sinun tuliais Malibua ja sinä silittäen mun hiuksia. Lähdin kauas vaihtovuodeksi ja sinun sydämesi pysähtyi jouluna 2000. Nähdään taivaassa, elän elämäni niin että tulen sinne sinun perässä.

Vierailija
7000/7201 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Mutta ns lääkärileikitkin on täysin normaaleja

Isommilla lapsilla. Ainakin alle kouluikäisten pitäis olla aika tiedostamattomassa tilassa noiden juttujen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan