Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7576)
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelit söpöjä 🥰 Olisin halunnut kehua sua yhdestä jutusta, mutta en kehdannutkaan 😢
Et kehdannut olla/sanoa positiivista toiselle ? Miks.
Pohdin ekaa kertaa. millainen kaivattu oli lapsena ja olisiko ollut mukavaa seuraa seikkailuun. Mitä olisin ajatellut hänestä silloin?
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelit söpöjä 🥰 Olisin halunnut kehua sua yhdestä jutusta, mutta en kehdannutkaan 😢
No, kerro se täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin ekaa kertaa. millainen kaivattu oli lapsena ja olisiko ollut mukavaa seuraa seikkailuun. Mitä olisin ajatellut hänestä silloin?
Kaivattu on taatusti ollut maailman söpöin ja hyväsydämisin pikkupoika 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tunteesi kaivattua kohtaan
a) fyysistä vetovoimaa
b) ihastumista
c) rakastumista
d) kaikkia näitä
(Ohita tämä, jos vastauksesi on "Mitäs se sulle kuuluu" 😅)
Jotain outoa vetovoimaa. Se vain iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sellainen tunne että tuo on minun ihmiseni.
Tämä, niin tämä!
...t eri
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tunteesi kaivattua kohtaan
a) fyysistä vetovoimaa
b) ihastumista
c) rakastumista
d) kaikkia näitä
(Ohita tämä, jos vastauksesi on "Mitäs se sulle kuuluu" 😅)
Fyysistä vetovoimaa
Hy kun joku keksi miettiä lapsuuden seikkailuja, vaikka ohis olikin. On tärkeää miettiä välillä omaa lapsuuttaan ja missä on nyt suhteessa siihen pieneen ihmisen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko mielummin kaipausta kuin orgasmitrollaus ohistelua
Mä kaipaan orgasmeja kaipaamaltani. Terkkuja vaan sinne hänelle. 🙂
Vähän on sulla sitten pintapuolista ja hedonistisen oloista tuo kaipaus, mutta kukin tyylillään
Juuri aiemmin ilmaisin, että haluan hänet loppuelämäksi. Mutta ulkonäköä ei täällä saa kehua eikä myöskään siitä, jos ajattelee myös seksuaalisesti kaipaamastaan.
Ja aivan etenkään älyä ei saa kehua, tai mainita korkeakoulutusta (vaikka erikseen olisi aihetta gallupoitukin). Nousee hirveä todistelu siitä miten koulutus ei korreloi jne jne jne, koska fiksuimmat on tietenki elämämkoulunsa päätteeksi täällä.
Mistään ei saa niin paljon alapeukkuja kuin tästä.
En, tiedä. Huomasin hänessä jonkinlaista vetovoimaa jo aikoja sitten vaikken asiaa sittemmin ollenkaan ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset kiinnostuu toisistaan, nuorilla vielä ymmärtää, mutta entä vanhempana. Olen ainakin niin nirso että vietän varmasti loppuelämän täysin yksin. Kiinnostavia ihmisiä ei vain ole.
Sama. Ihmiset on kaikki aika samanlaisia ja tähän ikään mennessä ne on jo kaikki nähty. Ei jaksa enää innostua.
Olen huomannut, että naiset EIVÄT tykkää miehistä, kuka TUNTEE itsensä (INTRAPSYYKKISESTI VAHVA). Tai, eivät uskalla lähestyä heitä. Miksi pelkäätte siis AITOJA ujoja/estyneitä persoonia? Vrt. itsensä kukistavat/masokistit, ketkä ovat diffidenttejä eli epävarmoja pelkästään, mutta eivät tunne itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kyllästynyt puolisoon. Tulkaa joku hakemaan.
Vain kyllästynyt. Ootappa kun pääset - vihaaan häntä vaiheeseen.
Kyllästyminen tulee vihan jälkeen. Viha on sentään tunne ja kyllästyessä lopullisesti ei enää tunne mitään. Ainakaan minä
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset EIVÄT tykkää miehistä, kuka TUNTEE itsensä (INTRAPSYYKKISESTI VAHVA). Tai, eivät uskalla lähestyä heitä. Miksi pelkäätte siis AITOJA ujoja/estyneitä persoonia? Vrt. itsensä kukistavat/masokistit, ketkä ovat diffidenttejä eli epävarmoja pelkästään, mutta eivät tunne itseään.
Varmaan koska sun teksti on niin sekoa. Luulen syyn olevan puhtaasti siinä.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Sun kaupungissa sairaalahoidossa. Keuhkokuume otti vallan. Saisit tulla silittelee mua, E-nainen. <3
Vierailija kirjoitti:
Se että tuntee itsensä ja on intrapsyykkisesti vahva on vetoava ominaisuus
Mielenkiintoisinta tässä elämässäni on se, että olen AINA tiennyt, mitä haluan. Olen AINA tiennyt millainen ihminen olen. Olen AINA tiennyt mikä minua motivoi. Ongelma on pikemminkin se, että SE MIKÄ veisi eteenpäin EI OLE yksinomaan minun vaikutusvallan alla.
Elämä ilman rakkautta on nimittäin aika turhaa.