Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei varmaan sais sanoa, mutta musta tuntuu, että välität hänestä enemmän kuin hän sinusta. 😬😬😬
Oletko mustasukkainen? Et voi tietää toisten tunteista.
Sivusta
Ihan mutua, ei tuo voi tietää muiden puolesta
Vierailija kirjoitti:
Maija odotan sua seuraavalle keikalle edellisestä on jo liian monta vuotta. Tampereelta etelään jne.
Mutku ne tahtoo ingallssin lauran
Lämpöiset terveiset kahlekuninkaalle ja tiedoksi että en aio tehdä katoamistemppuja.. Vai ilmestymistemppu siis pitäisi opetella, pitkästä aikaa. Eiköhän se onnistu jos niin sovittaisi. Mut mieti tarkkaan koska sirkusmobiiliin ei oo mikään mekaanikko keksinyt jarruja. Saattaisi olla menoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Maija on kiva nimi.
Tulee mieleen vanha Maija-mummo(ni). Maailman kiltein ihminen.🥰
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on lopulta yksin niin turvaa en lopulta kaipaa. On hyvä kun on köyhistä lähtökohdista niin pärjää jollain tasolla aina ilman mitään turhuuksia.
Köyhistä oloista ei tarkoita etteikö olisi turvan tunnetta. Mä myös miellän turvan asiana, joka ei ole turhuus. En mistään varakkaasta perheestä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan turvaa.
Minä myös.
Anna hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on lopulta yksin niin turvaa en lopulta kaipaa. On hyvä kun on köyhistä lähtökohdista niin pärjää jollain tasolla aina ilman mitään turhuuksia.
Köyhistä oloista ei tarkoita etteikö olisi turvan tunnetta. Mä myös miellän turvan asiana, joka ei ole turhuus. En mistään varakkaasta perheestä itsekään.
Et ollenkaan ymmärtänyt. Kaipaa vain turvaa kaikessa rauhassa.
Ääni pääsi siitä ympäristöstä. Ei siitä vielä NIIN kauaa kuitenkaan vielä ole. :P
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Minä kyllä luen nyt Jallua.
Ei minua harmita se että olen addi, adhd, neuroepätyypillinen. Äiti sanoi minulle lapsena että tiedäthän sinä ***** ettei meidän perhe ole tavis.
Minä olen kuitenkin ainoa joka haki diagnoosin.
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ota Imodiumia
Täällä taas älykkäiden kokoontumisajot. Aivan kuin jostain nistileiristä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa tilanteissa koet, että kohdellaan kuin tyhjää?
Irl viestinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneinta, mitä kaivattusi on sanonut sinulle?
Että puhun aina fiksuja ja tykkää kuunnella mun juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua harmita se että olen addi, adhd, neuroepätyypillinen. Äiti sanoi minulle lapsena että tiedäthän sinä ***** ettei meidän perhe ole tavis.
Minä olen kuitenkin ainoa joka haki diagnoosin.
Terveisin *****
Anteeksi kun oon olemassa. Ehkä mun biologiset vanhemmat oli kännissä kun sain alkuni. Vahinkolapsi täällä hei.