Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7236)

Vierailija
6901/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kaivattuni leivänpaahtimelle. Se on paahtimien mersu, musta Smeg.

Vierailija
6902/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla ADHD-diagnoosi 

Ei. En saanut mitään diagnoosia vaikka kaiken seuloivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6903/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaupungissa sairaalahoidossa. Keuhkokuume otti vallan. Saisit tulla silittelee mua, E-nainen. <3

Tsemppiä! Sivu

Vierailija
6904/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Dualit on paras. 

Vierailija
6905/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun oon olemassa. Ehkä mun biologiset vanhemmat oli kännissä kun sain alkuni. Vahinkolapsi täällä hei.

Lapselle ei koskaan saa sanoa että oli vahinko. Vaikka olisi ollutkin. Niin ei vaan tehdä. Se riistää ihmisarvoa, vaikuttaa identiteettiin. Lapsi kääntää mielessään itsensä ei toivotuksi ja tämä ajatus kantaa kokoiän alitajuisesti. Sinä et ole vahinko, miks? Koska Jumala sanoo niin 🤗 

Höpsis, kyllä mulle sai sanoa eikä se mitenkään mihinkään vaikuttanut. Varmasti suurin osa ihmisistä syntyy suunnittelematta. Omanikin syntyi niin ja tietää että harkitsin jopa aborttia, tosin aikuisella iällä vasta olen hänelle näitä kertonut. 

Vierailija
6906/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaupungissa sairaalahoidossa. Keuhkokuume otti vallan. Saisit tulla silittelee mua, E-nainen. <3

Kuole!

Woah

Vierailija
6907/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset EIVÄT tykkää miehistä, kuka TUNTEE itsensä (INTRAPSYYKKISESTI VAHVA). Tai, eivät uskalla lähestyä heitä. Miksi pelkäätte siis AITOJA ujoja/estyneitä persoonia? Vrt. itsensä kukistavat/masokistit, ketkä ovat diffidenttejä eli epävarmoja pelkästään, mutta eivät tunne itseään.

Ei se, ettet sä ole kiinnostava, tarkoita että naiset jotenkin pelkäisivät sua. Niitä lähestytään jotka kiinnostaa.

Vierailija
6908/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin ekaa kertaa. millainen kaivattu oli lapsena ja olisiko ollut mukavaa seuraa seikkailuun. Mitä olisin ajatellut hänestä silloin? 

Olin lapsena kekseliäs ja vauhdikas hassuttelija, ja houkuttelin muut temppuihin mukaan.

Vierailija
6909/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suloinen..

Vierailija
6910/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin leikkiä intiaania ja Tarzan-leikkejä muistan, vaikka jouduin olemaan Jane, ja kaikkea missä sai kiivetä isoilla kivillä. Mutta silleen turvallista hiipimistä lähinnä harrastettiin, ja majojen rakentamista. Olen aina ollut kömpelö, niin en uskaltanut mennä keväällä jäälautoilla veneilemään isossa ojassa tms.  Veikkaan että olisin ollut mielestään turvallisuudenhakuinen tylsimys silloinkin.

Vierailija
6911/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mielikuvitusmaailma lapsilla on ja minkä ne menettää kun istuvat taaperoista lähtien puhelimet kourassa. 13-vuotiaaksi saisi olla maksimissaan 2h ruutuaikaa päivässä. 

Vierailija
6912/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua Mies usein 🤍.  En halua tuntea enää itseäni hylätyksi sen asian takia, joka välillemme tuli. 

Mikäli joskus siihen tulee muutos. Sä olet se, jonka seurassa viihdyn ja olen aidosti onnellinen kanssasi. 

🤍🤍🤍🤍

Vierailija
6913/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneinta, mitä kaivattusi on sanonut sinulle?

Mun kaivattu on sanonut niin paljon kauniita asioita ja ennen kaikkea ollut ihmisenä yhtä ihana kuin sanansa, että melkein vuotaa rakkautta yli koko miessukupuolta kohtaan hänen takiaan. Niin ison vaikutuksen hänen tapansa olla mies on tehnyt. Mutta mieleen on ehkä eniten jäänyt kuitenkin jotkut tyhmät vitsailut joita oon nauranut kippurassa.

Voisin aivan hyvin olla tämä tyyppi, ainakin tarkoitus olisi olla tuollainen, mutta ulosanti usein sekavaa horinaa. Rivien välistä luettuna kyllä. Ja ainakin tyhmiä vitsejä tulee päästä ihan itsetaan

Vierailija
6914/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vaan pitänyt sielä alkaa pussailemaan.

Vierailija
6915/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Openaiselta hyvää yötä kollegamiehelle. 🧡

Vierailija
6916/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua Mies usein 🤍.  En halua tuntea enää itseäni hylätyksi sen asian takia, joka välillemme tuli. 

Mikäli joskus siihen tulee muutos. Sä olet se, jonka seurassa viihdyn ja olen aidosti onnellinen kanssasi. 

🤍🤍🤍🤍

En usko pätkääkään mitä sanot täällä. Tule rohkeasti irl.

####

Vierailija
6917/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vähän olin tuntevinakin, awww. Aika lähekkäin ollaan kyllä jos oot sairaalas viikonloppuna niin oon alle 10 km päässä siitä täällä Muumilaaksossa. Ja ennenku kukaan kommentoi ni joo joo muumit karanneet aikapäiviä sitten. 

Eihän tollasesta selvii ilman pitkää halausta. Keuhkokuume kyllä vaatii sen. 

Vierailija
6918/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois vaan pitänyt sielä alkaa pussailemaan.

Missä sielä meinaat?

Vierailija
6919/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten leivänpaahdinta voi oikein kaivata?

Vierailija
6920/7236 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneinta, mitä kaivattusi on sanonut sinulle?

Hän on sanonut kauniita asioita, mutta yksi katse voitti ne kaikki.

Olin jo luovuttamassa kaikenlaisten sotkujen takia.

Sitten nähtiin nopeasti ja katsottiin muutama sekunti toisiamme ja siinä katseessa oli jotain

sellaista mikä meni suoraan luihin ja ytimiin.

Sen jälkeen luovuttaminen unohtui. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä