Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu viemään mut ulos syömään.
Voisin sanoa näin kaipaamalleni. 😊
Turha luulo, vanha tyrkky.
"Mutta vakavasti puhuen, jos kiinnostus on molemminpuolista ja molemmat sen tietää, mutta olosuhteet estää etenemisen, niin kyllä sillon kaikki aivan arkinen kanssakäyminenkin on erityistä. Siitä aistii sen ilon, että saa tehdä niitä asioita yhdessä ja olla samassa paikassa samaan aikaan. Pelkkä yksi katse, tavaran ojentaminen tai seisominen toisen lähellä sisältää paljon enemmän kuin kukaan ulkopuolinen tietää."
Ja siltikin, se kaikki "erityisyys" voi olla ainoastaan kokijan päässä. Olen siis itse ollut tilanteessa, jossa kuvittelin jotain huikeaa signalointia ja mitä lie värinää aina kun olimme tekemisissä, mutta kun tein aloitteen, selvisi ettei niin mitään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kauneinta, mitä kaivattusi on sanonut sinulle?
"Ei se asia x ole mitään rakettitiedettä. Tai no sulle sekin olis varmaan ihan helppo homma."
Tai ehkä sittenkin se, kun tunnusti pitävänsä minusta. Ja sen jälkeen ne, kun totesi jossain sivulauseessa, että tykkää minusta. Kuin aivan arkisen ja päivänselvän asian.
Tai ehkä sittenkin kuitenkin se, kun uskoutui minulle huolestaan, jonka jälkeen kertoi, ettei ole kertonut siitä kenellekään muulle. Kyseessä oli sen verran iso asia, että ymmärsin tuolloin olevani oikeasti tärkeä ihminen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta vakavasti puhuen, jos kiinnostus on molemminpuolista ja molemmat sen tietää, mutta olosuhteet estää etenemisen, niin kyllä sillon kaikki aivan arkinen kanssakäyminenkin on erityistä. Siitä aistii sen ilon, että saa tehdä niitä asioita yhdessä ja olla samassa paikassa samaan aikaan. Pelkkä yksi katse, tavaran ojentaminen tai seisominen toisen lähellä sisältää paljon enemmän kuin kukaan ulkopuolinen tietää."
Ja siltikin, se kaikki "erityisyys" voi olla ainoastaan kokijan päässä. Olen siis itse ollut tilanteessa, jossa kuvittelin jotain huikeaa signalointia ja mitä lie värinää aina kun olimme tekemisissä, mutta kun tein aloitteen, selvisi ettei niin mitään ollut.
Joo, niin voi! On minullakin kokemusta tuosta, tosin niin päin, että itse olin perus ystävällinen ja toinen tulkitsi siitä vähän liikaa. Harmitti hänen puolestaan.
Mutta itse viittasin tuossa nyt tilanteeseen, jossa molemmilla todella on tunteita toista kohtaan ja molemmat ne tietää. Sillon se on aika mukavan tuntuista, pikkiriikkisetkin asiat yhdessä. -edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Muuta kaunista ei ole tullut. Mutta en kyllä odottanutkaan.
Hei mä oon sanonut mun kaivatulleni vain kiitos😁 En tietääkseni muuta.
Terveiset kaivattuni pyykkikoneelle! Se on uudenkarhea peli.
"Joo, niin voi! On minullakin kokemusta tuosta, tosin niin päin, että itse olin perus ystävällinen ja toinen tulkitsi siitä vähän liikaa. Harmitti hänen puolestaan."
Niin, se on toisten arpa tyytyä sellaisiin, jotka ei todellisuudessa juurikaan sytytä, mutta kuitenkin kelpuuttavat. Jotenkin käsittämätöntä että toisille todellisuutta on se, että he tekevät aloitteen jollekin aivan 10/10 ihmiselle, ja tämä on että "joo hei, kuule, minäkin sinua". Omassa elämässä tapahtuu korkeintaan unissa, harvoin sielläkään.
Pitäisi uskoa silmiään ja korviaan, ei sydäntään. Sydän ei ole aistielin, joten sen tieto perustuu luuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hän? Tuskin, mutta voidaan kuvitella hetki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ainut mies, joka on sanonut minulle paljon kauniita asioita. Ja kohdellut minua monella tavalla kauniisti.
Kertoo paljon sinusta kun täällä sanot etkä hänelle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
"Tervehtiminenkin voi olla kaunista, kun se tulee kaivatulta 😍 Tai pelkkä katsekin.."
Jep. Ne täysin normaalit asiat muuttuvat piiloviestinnäksi ja signaaleiksi oman toiveajattelun myötä.
"tuokin sika varmaan luulee, että olen kiinnostunut, kun erehdyin vilkaisemaan, eihän katse tarkoita yhtään mitään!" "oi, kyllä kaivattu nyt tajusi että häntä kiinnostaa, kun katsoin häntä oikein silmiin!"
Miksi annat ymmärtää kiinnostuksesi?
Matt Groeningin "Rakkaus on yhtä helvettiä". Vinkkasin siitä sulle vakavien keskustelujen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani, milloin suvaitset tulla elämääni?
En valinnut lähteä elämästäsi, sinä valitsit käytökselläsi puolestani.
Koskin kaivattua tänään selkään, mutta ei varmaan tuntenut kosketusta toppatakin läpi. Niin kevyt kosketus se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hän? Tuskin, mutta voidaan kuvitella hetki
Kuvitellaan vaan 😘
Rakas, taas yksi (työ)päivä ilman sinua. Voi, kun kaipaankaan luoksesi. Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä! 🧡
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Joidenkin ihmisten ilkeydellä ei ole rajoja.
Ensin esitetään kiinnostunutta ja saadaan toinen ihastumaan. Sen jälkeen alkaa hiivuttaminen ja viesteihin vastaamattomuus.
Satutetaan tahallisesti toista.
"Ketjussa pyörivät sinkut nyt tuskin kiinnostavat ketään. Eivätköhän ole ihan syystä sinkkuja ja ketjussa."
Aattele, mä tapasin kerran ihmisen, joka on ollut välillä elämässään sinkku, välillä varattu.
Kyllä kevät tuo kaihoa rintaan, hieman villiinnyttää jopa karuimmankin luonteen.