Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7690)

Vierailija
6701/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en luule kaivatusta enää yhtään mitään, näin asioita jo vuosia sitten. Kai toivoin jotain muutosta, surettaa lähinnä. Mutta kuten sanonta kuuluu, kun ihmiset näyttää millasia ne on niin parempi vaan uskoa heti.

Kauanko sinulla kesti, että pääsit itsesi kanssa yhteisymmärrykseen? Järki voi tajuta äkkiä olennaisen, mutta tunne ei usko näkemäänsä.

Ei järki vaan intuitio. Kai toivon edelleen jollain tasolla, että totuus olisi toinen mutta ei sillä taida olla väliä kun ei me tästä enää varmaan lähennytä millään tavalla, ei hän anna mahdollisuutta. 

Vierailija
6702/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs kerron teille kengistä nyt faktaa. Kun hirvee häly täällä joistain kengistä. Jos kengät on lattanat tai kapeet ja ihmisellä on korkea jalkapöytä ja leveempi päkiä osa, eihän se jalka sinne istu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs kerron teille kengistä nyt faktaa. Kun hirvee häly täällä joistain kengistä. Jos kengät on lattanat tai kapeet ja ihmisellä on korkea jalkapöytä ja leveempi päkiä osa, eihän se jalka sinne istu !

Aren't u a doll

Vierailija
6704/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittäis tavata. Mua jännittäis halata. Mua jännittäis kuulla hänen ääni. Mua jännittää juttelu hänen kanssaan. Mua jännittää ihan kaikki hänessä. 

Vierailija
6705/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta, mitä kaivattusi on sanonut sinulle?

Vierailija
6706/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on kuin rakkautta täynnä olevalla ilmapallolla, joka uhkaa poksahtaa. 

Jos olisin täynnä rakkautta oleva ilmapallo, nousisin korkealle, ja ilmavirrat voisivat sitten kuljettaa lähemmäs kaivattua.  

Vierailija
6707/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voi olla vähemmän ihastunut, niin kuin silloin kun tavattiin. Silloin uskalsin vielä viestiä. Sen jälkeen, kun kerroin tunteistani, tuntui viestien lähettäminen hankalammalta, kun pelkäsin, että häiritsen. Nyt kun tunteita on ollut näin kauan ja näin voimakkaana olen aivan avuton. Huokaus.

Vierailija
6708/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en luule kaivatusta enää yhtään mitään, näin asioita jo vuosia sitten. Kai toivoin jotain muutosta, surettaa lähinnä. Mutta kuten sanonta kuuluu, kun ihmiset näyttää millasia ne on niin parempi vaan uskoa heti.

Kauanko sinulla kesti, että pääsit itsesi kanssa yhteisymmärrykseen? Järki voi tajuta äkkiä olennaisen, mutta tunne ei usko näkemäänsä.

Ei järki vaan intuitio. Kai toivon edelleen jollain tasolla, että totuus olisi toinen mutta ei sillä taida olla väliä kun ei me tästä enää varmaan lähennytä millään tavalla, ei hän anna mahdollisuutta. 

Annatko itse? Miten?

Vierailija
6709/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ainut mies, joka on sanonut minulle paljon kauniita asioita. Ja kohdellut minua monella tavalla kauniisti. 

Vierailija
6710/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotain sellaista "sinä kun oot niin nerokas" -tyyppistä. Onhan se tosin voinut olla sarkasmiakin.

Vierailija
6711/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehtinyt. Että silleen.

Vierailija
6712/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olo on kuin rakkautta täynnä olevalla ilmapallolla, joka uhkaa poksahtaa. 

Jos olisin täynnä rakkautta oleva ilmapallo, nousisin korkealle, ja ilmavirrat voisivat sitten kuljettaa lähemmäs kaivattua.  

Jos olisit ilmapallo. Et olisi ihminen. Veikkaatko että kaivattusi alkaa hoivaamaan ilmapalloa. Pussailee sitä ym. Sepä olis näky.

Vierailija
6713/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kaikki on mahdotonta, miksi mahdoton sille on olemassa? Eihän sen pitäisi olla mahdollista.

Vierailija
6714/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko itse? Miten?

En mä ole kieltäytynyt viestittelemästä, en ole kieltäytynyt tapaamasta, jne. 

Vierailija
6715/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kivointa asiaa, mitkä kaipaamani on tehnyt, on jäänyt mieleen. Ensinnäkin on kertonut, että toivoo yhteistä tulevaisuutta ja suunnitteli sitä yhteistä tulevaisuuttakin jo, tosin tästä on jo aikaa. Toinen ihana asia on, kun on käyttäytynyt suojelevasti mua kohtaan. Tätä tekee usein. 

Vierailija
6716/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on sanonut niin paljon kauniita asioita ja ennen kaikkea ollut ihmisenä yhtä ihana kuin sanansa, että melkein vuotaa rakkautta yli koko miessukupuolta kohtaan hänen takiaan. Niin ison vaikutuksen hänen tapansa olla mies on tehnyt. Mutta mieleen on ehkä eniten jäänyt kuitenkin jotkut tyhmät vitsailut joita oon nauranut kippurassa.

Vierailija
6717/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤍🤍🤍🤍🤍 Sinun työauto on likainen. Se kannattaisi pestä välillä 😊

T. Tiedät kyllä kuka 

Vierailija
6718/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuksissanneko rikotte sitten sirojalkaisempien kenkiä? Eikä täällä mitään hälyä ole ollut kengistäkään.

Vierailija
6719/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko itse? Miten?

En mä ole kieltäytynyt viestittelemästä, en ole kieltäytynyt tapaamasta, jne. 

Eli et ole tehnyt mitään.

Vierailija
6720/7690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehtinyt. Että silleen.

Tervehtiminenkin voi olla kaunista, kun se tulee kaivatulta 😍 Tai pelkkä katsekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi