Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7720)
Olen vähän järkyttynyt. Tulin matkalta kotiin ja huomasin että kamojani on harjoitettu sillä välin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä kun näet minut seuraavan kerran?
Hyppään taas sun kyytiin, ja ajellaan jonnekin 🤩
Kengänpohjia on hinkattu johonkin, ne ovat aivan rosoiset sekä vaatteista on saumoja rikottu..
Nahkalaukkujani on jollakin viillelty.
Ei kannata luottaa keneenkään...
Vierailija kirjoitti:
Yritin olla ajattelematta. Sitten kuva sinusta. Sitten kipua. Yritä tässä sitten olla ajattelematta. Tai yritä tässä sitten ajatella jotakin muuta.
Sellaista se on. Kaipaus ja ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luottaa keneenkään...
Mä en luota kehenkään niinku luotan mun siskoon
Mä en luule kaivatusta enää yhtään mitään, näin asioita jo vuosia sitten. Kai toivoin jotain muutosta, surettaa lähinnä. Mutta kuten sanonta kuuluu, kun ihmiset näyttää millasia ne on niin parempi vaan uskoa heti.
Pupu, tahtoisin antaa paljon haleja ja pusuja sinulle. Kun en pysty, niin lämpimät terveiset laitan. Ikävöin sinua! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saankohan halata sinua ikinä?
Kaivattu saa kyllä halata tilaisuuden tullen.
Höpö löpön
Olisi hyvä, kun voisi muuttaa pois sieltä. Täältä käsin olisi helpompi unohtaa. Siellä joudun katsomaan kaikkea sitä, jonka silmieni eteen asettelet.
Olo on kuin rakkautta täynnä olevalla ilmapallolla, joka uhkaa poksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en luule kaivatusta enää yhtään mitään, näin asioita jo vuosia sitten. Kai toivoin jotain muutosta, surettaa lähinnä. Mutta kuten sanonta kuuluu, kun ihmiset näyttää millasia ne on niin parempi vaan uskoa heti.
Kauanko sinulla kesti, että pääsit itsesi kanssa yhteisymmärrykseen? Järki voi tajuta äkkiä olennaisen, mutta tunne ei usko näkemäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olo on kuin rakkautta täynnä olevalla ilmapallolla, joka uhkaa poksahtaa.
Jos poksahdat, kannattaa tehdä tärkeidesu läheisyydessä. He saavat sitten rakkautesi. Voi olla, että sinusta jää vain riekaleet, mutta sellaista elämä on.
Kevättä rinnassa vaikka vihaan kevättä.
Ehkä sinkkua a/b/c tapailemassa.