Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (6655)
En enää vilkaisekaan sua, vaikka vielä ilmestyisit sinne. Niin on parempi.
Minua pelottaa, että ei koskaan kohdata ja tämä jää tälleen. En tiedä, kestäisikö nuppi sitä. Sydän ei ainakaan, sen tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, mutta turvaa täytyy hakea jostain muualta kuin sinusta.
Voi, kun voitaisikin turvata toisiimme. Se olisi ihan parasta luottamuksen osoitusta.
Tuu seuraamaan mua Instagramissa. Jos uskallat 🦔 Joku bottitili mul on seuraajana 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki tamperelaiset, tulkaa launtaina Tavara-aseman K-40 discoon! Pidetään joukkotreffit ihan rennolla menolla.
Oh no en selviä papereiden kysymisestä. Lähellä olis kyl.....
18 vuotta riittää
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, mutta turvaa täytyy hakea jostain muualta kuin sinusta.
Turva löytyy meistä itsestämme. Se on ainut pysyvä. Ei kenestäkään toisesta. Päihteistä tms..
Vierailija kirjoitti:
En enää vilkaisekaan sua, vaikka vielä ilmestyisit sinne. Niin on parempi.
Pidä kiinni tosta.
Juuri nytkin toivon, ettö suojelisit mua kehollasi. Se vain on turha toive = haave.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että ei koskaan kohdata ja tämä jää tälleen. En tiedä, kestäisikö nuppi sitä. Sydän ei ainakaan, sen tiedän.
Sama fiilis ja yritän jatkuvasti muistuttaa itseäni että niinkin voi käydä, jotta ei henkisesti olisi liian iso isku. Pitää keksiä ratkaisu. Ainakin kun yrittää niin tietää että teki sen minkä voi. Jos silloinkaan ei onnistu niin jokin muu voima päätti niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis ja yritän jatkuvasti muistuttaa itseäni että niinkin voi käydä, jotta ei henkisesti olisi liian iso isku. Pitää keksiä ratkaisu. Ainakin kun yrittää niin tietää että teki sen minkä voi. Jos silloinkaan ei onnistu niin jokin muu voima päätti niin.
Se voima voisi sitten kertoa, miksi ylipäänsä piti päätyä kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi sun tiukka halaus ja pitkä suudelma hyvää.
Olisi saatavilla. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tosin sun pitäs ajaa ensin aika monta tuntia..
Ja sun pitäis tietää, et mä en aja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin sun pitäs ajaa ensin aika monta tuntia..
Ja sun pitäis tietää, et mä en aja.
Tiedän, tiedän! Pelkkää höpötystä kaikki tyyni.
Jos tietäisin, että kaivattu olisi saatavilla muutaman ajotunnin päässä, todellakin ajaisin. Mutta kuka mitäkin pitää tärkeänä. Semmosta se on.
Viikset ei näytä hyvältä yhtään kenelläkään