Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5404)
Luotan, että olet hyvä ihminen. Luota sinäkin.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin ihmenaiselle. Huomiseen.
Rakastan sua ja toivon, että saan viel kertoa. Laitoin pienen tunnistellisen aiemmin. Hyvää yötä.
Katja
"Kaupungissa on yö,
Sun tähtisilmäsi nään" 💞
Oijoi, mikä uni! Kun herätyskello soi, en olisi halunnut herätä, koska uni loppui siihen, mitä olen toivonut aika kauan. Oltiin eräässä tapahtumassa, jossa sulla oli vastuullasi iso tehtävä. Lopuksi joku tuli sanomaan sulle, että sinun olisi mentävä kertomaan siitä Huomenta Suomeen. Kävelin just ohi, kuulin sen ja hymyilin sulle. Hetken päästä tunsin, kun minuun tarttui selkäpuolelta joku. Vieressä olija ihmetteli aika lailla. Tiesin, kuka se oli. Kurkistit olkani yli, pidit edelleen halauksessasi, hymyilit mulle ja sanoit jotakin sen tapaista, että "Nyt mennään". Tuntui järjettömän hyvälle, kun olit lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt Nysä kirjoitti:
Hyvää yötä! 😘
Oksettava paska
🖕
Tunke se sormesi poikapilluusi niin kuin hikisessä komerossasi olet lapsuudesta asti tehnyt epäsikiö.
Rakastan sua. 😍 Sivusta
Haluan täyttää kaikki valta- ja voimafantasiasi.
Olisikin sellaisia joita kaipaa ja ihmiset on perseestä. Enään ei ole ainoastaan kaipaamista ainakaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Olisko asiat toisin jos osaisit puhua IRL?! Kysymys on halusta eikä mistään muusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko asiat toisin jos osaisit puhua IRL?! Kysymys on halusta eikä mistään muusta!
Et ymmärrä tilanteen hankaluutta osaltani. Tai ehkä olet muu. Sivusta
Muistutus. Älä omi niitä kommentteja, jotka tuntuu vääriltä. 🤍
Kaikki kommentit tuntuu vääriltä.
Ehkä sitä jossain vaiheessa vaan menettää kyvyn hullaantua ja rakastua. Sitä kyllä ihailee, tuntee myötätuntoa ja himoa, mutta nihilismi ja kyynisyys kahlitsevat tunteita, ja sellainen "ei siitä kuitenkaan mitään tulisi" -ajatus saa vallan vaikka haluaisi kuinka löytää kumppanin.
Hyvää viikon alkua sinne kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Miksi pitäisi? Ahdistavaa säätöä en jaksa. Pitäisi nähdä sattumalta sit jossain ja se on aika epätodennäköistä. Eikä tainnut olla edes mulle.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Hyviä huomenia myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Jos olisit Star Wars -hahmo, kuka olisit? Entä minä?
Oisin Anakin ja sä Padme. Tosin hahmoni ymmärtäisi potkasta Palpatinea munille sopivassa kohtaa.
Tuli näistä kommenteista mieleen, että siihen aikaan kun se trilogia tuli, jossa oli Anakin, niin olin tehnyt käsikorun missä luki "I <3 Darth Vader"
Jos olisit tässä, kietoisin kädet sun ympärille ja nukahtaisin. Öitä!