Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5404)
Ootkohan sä tottunut siihen, et naiset sua tuijottaa? Mitäköhän ajattelet siitä?
Epäluottamus se kaiken pahan aikaan sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi kaveri mies kommentoi paitaani eli siis kysyi miksi käytän tällaista röyhelö paitaa? Joskus kommentoinut ilmettänkin että miksi minulla on tuollainen tai tällainen ilme? onko hän jotenkin katkera? Itselläni ei tulisi mieleen kyseenalaistaa hänen flanellipaitoja.. Todella outoa kun muuten vaikuttaa normaalilta hänen kanssaan keskustelu.
Sano sille että sulla on niin pieni muna että olisin hiljaa.
Vasta jälkeen päin olen todennut että niiden kyseenalaistavien kommenttien takana on jotain. Olen vain naurahtanut koska keskustelu muuten ollut ihan ok. Autistinen ihminen voisi kysyä siksi että kiinnostaa todellisuudessa mutta hän ei sellainen ole. Ehkä seuraavalla kerralla sanon takaisin jotain hänen ulkonäköönsä liittyvää.
Nuku hyvin rakas. Oisitpa lähellä. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Etkö voisi korjata asiaa? Mä en pysty enää
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sana sitten lipsahtaa eli kirjoitan sen tähän:
r a k a s. Öitä!
Miksi säästit sen tänne? Sinäkin olet rakas. Nuku hyvin. 🤗
Mä en oo niitä helppoja shakkinappuloita syödä. Älä muistele pahalla kun itse halusit pelata. Lämpöä sinne.
- ja vielä, siihen ihanan hymynkareen tuntumaan..
Vierailija kirjoitti:
Oon heikkona galaksin vahvoihin naisiin.
Tässä mulla sama ongelma. T. LizDaLez
Samoin inhoan tuota ei pysty kommenttia. Olin kerran yhden luuserin kanssa eikä se pystynyt koskaan mitään. Ei ottamaan vastuusta mistään, ei edes omista teoistaan, eikä kommentoimaan mitään. Nuoruuden piikkiin tuo virhe.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sana sitten lipsahtaa eli kirjoitan sen tähän:
r a k a s. Öitä!
Onko joskus lipsahtanut suusta jotain muuta?
Hyvää yötä! 😘
Arousal means wetness, not hardness.
Uni puhdistaa aivoja.Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla.
Tähän on helppo samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna taas, kollega?
Ei huomenna pääse. Puoliso tulee sen kanssa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo niitä helppoja shakkinappuloita syödä. Älä muistele pahalla kun itse halusit pelata. Lämpöä sinne.
Minä en ole pelannut yhtikäs mitään.
Kaikkea epäreilua tapahtui sillon mutta sydän näki kaiken läpi eikä se ole suostunut luovuttamaan. Olisko jo aika?
Oon heikkona galaksin vahvoihin naisiin.