Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Vastuullinen ihminen hoitaisi asiat reilusti ja selvittäisi sotkemansa.
Puhelimella saa mut kiinni.
Jos tarkoituksesi oli nujertaa ja hajottaa kaikki, onnistuit täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Jos olisit Star Wars -hahmo, kuka olisit? Entä minä?
Oisin Anakin ja sä Padme. Tosin hahmoni ymmärtäisi potkasta Palpatinea munille sopivassa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Vastuullinen ihminen hoitaisi asiat reilusti ja selvittäisi sotkemansa.
Puhelimella saa mut kiinni.
Itse sinun täytyy valheesi oikaista.
Oltaispa samassa paikassa nyt kaipaamani kanssa! Tekis mieli kiehnätä kylki kyljessä ja antaa pari suudelmaa. Jos mä nyt enää ees muistan, miten suudellaan..
Just siitä tykkään sinussa, että osallistut hienosti lasten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Just siitä tykkään sinussa, että osallistut hienosti lasten elämään.
Kukapa ei osallistuisi jos on sellaisia hankkinut. Täysin normaalia.
Miksi yksi kaveri mies kommentoi paitaani eli siis kysyi miksi käytän tällaista röyhelö paitaa? Joskus kommentoinut ilmettänkin että miksi minulla on tuollainen tai tällainen ilme? onko hän jotenkin katkera? Itselläni ei tulisi mieleen kyseenalaistaa hänen flanellipaitoja.. Todella outoa kun muuten vaikuttaa normaalilta hänen kanssaan keskustelu.
Älä murehdi. En tunne sua kohtaan enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi kaveri mies kommentoi paitaani eli siis kysyi miksi käytän tällaista röyhelö paitaa? Joskus kommentoinut ilmettänkin että miksi minulla on tuollainen tai tällainen ilme? onko hän jotenkin katkera? Itselläni ei tulisi mieleen kyseenalaistaa hänen flanellipaitoja.. Todella outoa kun muuten vaikuttaa normaalilta hänen kanssaan keskustelu.
Sano sille että sulla on niin pieni muna että olisin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi. En tunne sua kohtaan enää mitään.
Samoin
Nyt se sana sitten lipsahtaa eli kirjoitan sen tähän:
r a k a s. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Ällälle kukkia
Milloin tuot?
Kirjoitin m.olemmi.npuolista ja viestini poistettiin, tämä on c.omm.ari.nec.rwyn cedyu.
Törkeille törkeyksiä. Se on mahtavan vapauttavaa! Mulla kanssa yksi törkeitä päästelevä kaveri joka pysynyt hiljaisempana kun aloin kommentoimaan reilusti takaisin.
Tähän vielä lisäksi että ethän koskaan vain spekuloi ja kuvittele tuntevasi sitä toista ja naura hänelle kuvitellen häntä tyhmäksi. Se vasta haitallista onkin.