Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Jos olisit Star Wars -hahmo, kuka olisit? Entä minä?
Oisin Anakin ja sä Padme. Tosin hahmoni ymmärtäisi potkasta Palpatinea munille sopivassa kohtaa.
Lucasin tekotaiteellista paskaaa, vieläpä interpolointi😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siitä tykkään sinussa, että osallistut hienosti lasten elämään.
Kukapa ei osallistuisi jos on sellaisia hankkinut. Täysin normaalia.
Myös muiden kuin omien.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niihin asioihin joissa sinäkin oot mukana. Muuten oon aika paljon töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin yli susta!! 😭😭😭
Lovee se siitä 🥹🥹🥹🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö se synttäripätkä. Love you.
Kaivatulla onkin kohta synttärit 🥰
Omittu.
Olispa ihana, kun kaivatusta tulis omittu 🥰 hupsuja ajatuksia, menen nukkumaan. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi. En tunne sua kohtaan enää mitään.
Kun toisesta ei ole enää hyötyä, sen voi laittaa roskikseen. Se ihmetyttää, että jaksoit vuosia pitää jojossa, vaikka tiesit minun vilpittömästi rakastavan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Törkeille törkeyksiä. Se on mahtavan vapauttavaa! Mulla kanssa yksi törkeitä päästelevä kaveri joka pysynyt hiljaisempana kun aloin kommentoimaan reilusti takaisin.
Oikein, ne järkyttyy kun saavat samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei osallistuisi jos on sellaisia hankkinut. Täysin normaalia.
Kyllä ja siksi mm. ihmettelen miksi ne lapseni piti siirtää kiireellisesti sinne isälle. Vain siksi että kirjoitin someen oppaistani ja erilaisista asioista. Tämän perusteella tuntemattomat spekuloivat minut mielisairaaksi. Todellisuudessa olen varmasti Suomen vakavimpia ihmisiä jolla on aivot ja joka on aidosti onnellinen. Poliisille tiedoksi, tehkää tälle systeemillenne kiireesti muutoksia!
Ei ole intressejä kuin vuotta vanhempaan. Oli, meni, ikävä jäi. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Irvaile vaan
Jotain jäi. Epäluottamus.
Se kun ymmärtää jonkun olleen ihan jotain muuta kuin on teeskennellyt, silloin pohja katoaa hetkeksi koko elämältä.
Mutta siitäkin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi kaveri mies kommentoi paitaani eli siis kysyi miksi käytän tällaista röyhelö paitaa? Joskus kommentoinut ilmettänkin että miksi minulla on tuollainen tai tällainen ilme? onko hän jotenkin katkera? Itselläni ei tulisi mieleen kyseenalaistaa hänen flanellipaitoja.. Todella outoa kun muuten vaikuttaa normaalilta hänen kanssaan keskustelu.
Mies on vain perus idiootti, juntti ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeille törkeyksiä. Se on mahtavan vapauttavaa! Mulla kanssa yksi törkeitä päästelevä kaveri joka pysynyt hiljaisempana kun aloin kommentoimaan reilusti takaisin.
Oikein, ne järkyttyy kun saavat samalla mitalla takaisin.
Joo täällä taas hiirulaiset huutelee. Mies on ku ongenkoukku.
Vierailija kirjoitti:
Olet aito huijari.
Takes one to know one.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo loukkaantuu sitten oikein verisesti vaikka muille laukovat itse typeriä kommenttejaan :D
En ole halunnut musertaa mitään enkä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo loukkaantuu sitten oikein verisesti vaikka muille laukovat itse typeriä kommenttejaan :D
Näin. Jotkut on sellaisia pikkusieluja. Vttu mitä porukkaa. Tällaisia ihmiset sietää vuosia jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan nevö höörd susta
Ei tule mieleen valheita, joita pitäisi oikaista.