Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5519)
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri salilla😘
Ok
Siellä oli hurjia tarinoita,
lukaisin muutaman sivun.
Ei minulta. Ehtoista iltoo
Ercci-Sepålta ~ 👋🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies vois lopettaa kiusaamisen täällä ja muualla. Tallessa on sunkin jutut.
Kutsuiko joku? :P
J-mies saat Mr M:n perääsi, jos vielä kiusaat. Sekin muistaa sut. Ei ole sit yhtä kiltti kuin minä.
Milloin vaan ja missä vaan.
Nyt höpöhöpö tuollaiset jutut. Mä oon jo astunut sivuun ko. pokeripöydästä niin ei oo kellään enää tarvetta sörkkiä playereiden pelejä. Pelkkää onnea niihin <3
Ps. En kyl suosittele kiusaamaan ketään ketä syvästi rakastan koska saatan muuttua itselleni epätyypillisesti yllättävän vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies saat Mr M:n perääsi, jos vielä kiusaat. Sekin muistaa sut. Ei ole sit yhtä kiltti kuin minä.
Ei se omia käsiään likaa. Äläpä kiusaa, ettei poliisille mene ne hammaskeijun kummin videot ja koprofiilin fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna? 💕
Tottakai.Aika ja paikka?
Tekis mieli sanoa sulle se sana, mikä alkaa R:llä ja loppuu -akas. Mutta en sano. (Vielä.)
Suukko miehelle, joka on korjannut mun haurasta itsetuntoa. Sä oot miehistä ihanin. Sulla on aina lupa tuijottaa mun tissejä ja puhua mulle tuhmia 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku et ois ite kiusannut muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään saitte ärsyttää ensin.
Mitäköhän pupun iltaan? Olispa rohkea ja laittais suoraan viestin. Kertois samalla omat tunteensa ja katsois, mitä se toinen vastaisi! Huokaus!
Nähdään uimahallissa
Nähdään kirjastossa.
Pue kilpikonnan väriset öö
No joo.
Nyt nukkumaan apinat🥰🥰🥰🥰🥰🥰💜💜💜💜💜🚬🚬🚬🥰🥰🥰🥰👌👌🥰👌👌👌🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
J-mies? M-mies? 🤔🤨
En kaipaa ketään sennimisiä kaukaa tai läheltä. Muut nimikirjaimet kaivatullani.
[Kirjoitan toisinaan oldschoolisti
'Mies'], mutta M ei ole mielitiettyni konsonantti.
Koprofiili kirjoitellut usein minun tekstieni jälkeen, outo riesankappale; en tiedä onko hän minut jostain etäisesti (IRL) tietävä pk-seutulainen vaiko minuun ôbsessoitunut
tuikituntematon skitsofreniapotilas
palstalta, jonka lokaatio saattaa olla mikä hyvänsä Suomen kunta/k:ki. Mistä näitä varmaksi tietää.
Tuossa mietin männä vkolla, että
pitäisikö minun ottaa alustava puh.keskustelu Itä-Suomen poliisin edustajan kanssa - vai hkiläisen, jonka erityisalana valtakunnalliset digi/nettikeissit. (((***👮*** ))) 🤔
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edes tehnyt sulle aluksi mitään. Nyt oot saanut takaisin samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa kun on tosi tyhmää korvamerkitä itsensä tuollain. Jos mikään uhkaus häntä kohtaan realisoituu niin oot mun toimesta ensimmäisenä mennyttä. Ja tähän sellainen ystävällinen naisen ilme.
Jos jätän tuon asian huomiotta, niin mulla ei ole yhtään mitään sua vastaan ja toivon sulle pelkkää hyvää. Kiusatakaan en oo halunnut muuta kuin ihan kevyesti tökkiä joskus. Puolustinkin jopa. Yritä ajatella positiivisesti. En mäkään kanna kaunaa sun sanoista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok Shakira
Söpö se synttäripätkä. Love you.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sanoa sulle se sana, mikä alkaa R:llä ja loppuu -akas. Mutta en sano. (Vielä.)
Mitä suotta sanoja tuhlaamaan.
Kultakutri salilla😘