Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kaverina tekemässä lumitöitä. Muutenkin arkea jakamassa, tiedäthän, ne aamuteet, mannapuurot ja mansikat.
Ajattelin samansuuntaisia, kun näin kaivatun lumitöitä tehdessäni.
Jotkut onnekkaat näkevät kaivattunsa, toisten pitää vain käyttää mielikuvitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit minä niin mitä tekisit?
Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa.
No niin, eka järkevä vastaus.
Mut vois vaan poimia mukaansa jos tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa?
Mun asemassa, suhteessa suhun.
Vierailija kirjoitti:
Mut vois vaan poimia mukaansa jos tahtoo.
En mä ainakaan ihan kenen vaan mukaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan vaan ajatella toisiamme, ei ole auttanut aika eikä etäisyys.. 💘
Joo, jos oot L
Minä oon. (Sivust)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tässä iässä ei enää tulee vastaan sellaista, jonka ajattelisi olevan täysi kymppi kaikin puolin. Se on harmillista, kun vaihtoehdot ovat joko olla yksin tai tyytyä sellaiseen, joka ei tunnu kaikin puolin maailman täydellisimmiltä. Kaikki tiedetään miten käy, jos ryhtyy tyytymissuhteeseen.
Niinpä. Keko Salatahan olisi ihanteellinen mies mutta pariutunut jo hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin minulle wa-viestin, tiedät varmaan, miten mä sitä odotan. Lisäks ei ole ees suuri kynnys, kun jo tunnustelin kaivanneeni ja oon laittanut monesti ensin viestiä. Varmaan sivusta tämä.
Sitä voisi edes kertoa jos ei kiinnosta.
Sit myöhemmin voitais varata se hotelli ja jutella sängyssä ja maata sylikkäin. Se ois sitä, mitä mä haluisin eniten.
Älä alapeukuta, olin tosissani, hyppiminen on lähes hauskinta mitä voi tehdä. Sitä täytyy valitettavasti tehdä vähän salaa muiden katseilta, kun jostain syystä tädeille muuten vaan hyppiminen ei ole ihan OK käyttäytymistapa. Pitkillä raajoilla pääsisi varmaan aivan hurjan korkealle 🙃! Muuta en myöskään juuri nyt keksi suunnitelmaksi kuin että viihdyttää itsensä ja jatkaa hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen puolesta voi tehdä elämänvalintoja.
Voi, mutta se ei ole fiksua.
En usko, että hänellä mitään aikeita suuntaani on. Tyytyväinen status quoon. Hellin hiillostani.
Vierailija kirjoitti:
Sit myöhemmin voitais varata se hotelli ja jutella sängyssä ja maata sylikkäin. Se ois sitä, mitä mä haluisin eniten.
Missä vaikutat nykyisin, että voisin tulla nappaan sut kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Ajellessa ajattelin sinua ja sinun kanssa telmimistä..
Koskas ollaan telmitty?
Ei voi miettiä mitään aikeita, jos ei ole konkreettisesti saanut selville, että toisella on jotain muutakin kuin vain normaaleja kaverillisia tunteita ja tavanomaisia kohteliaisuuksia. Luulevatko nykynaiset, että jostain "moi moi, oli kiva nähdä" -tyyppisistä jutskauksista miehet hyppäisivät suoraan johonkin treffeille tai "mä haluun panna sua" -tyyppisiin aloitteisiin? Pieni reality check olisi paikallaan näinä me too -aikoina.
Sovittaiskohan me yhteen silleen - tuli vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä taidan haluta et meistä vois jotain tulla🧡
Tää ois voinut olla multa sulle. Meidän tapauksessa liian lievä ilmaisu, sillä mä haluan! 🧡 Sivu
Näissä ei kummassakaan lue että kenelle?
Ap tässä. Oon niin ujo ja tämä tunne taas niin uutta tähän hetkeen, että punastuttaisi kirjoittaa edes nimikirjaimia, edes tänne. Saati kyseiselle miehelle suoraan. Ihana on🧡 Hän ehkä luulee et ajatus tapailusta tms. olis mulle aivan nounou, mut oon alkanut lämmetä ajatukselle. Haluan vielä jonain päivänä rakastaa taas ja tulla rakastetuksi. Kokea iloa ja onnea jonkun sellaisen hyvältätuntuvan kanssa, jota kutsua oman kullaksi.
Niin tarve rakastaa ja tulla rakast
Juu, intohimoinen mutta vakaa ja turvallinen rakkaus on nykyään ihan selviö. Et sitä sen täytyis olla, sitä haluaa eikä vähempään suostu tyytymään. En halua enää ikinä kämppistelyä ja sellaista ettei tee mieli koskettaa ja olla lähellä.
Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa.