Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nepsyily on vahvasti perinnöllistä..
Nepsyt ovat rehellisempiä ja luotettavampia kuin neuronormaalit.
Ehkä suorempia, aidompia ja herkempiä, ja siksi kommunikaatio helpompaa ja keskustelut paljon syvällisempiä.
Ei kyräilyä, jäykkyyttä eikä omituista pintapuolista, pelkkään tekemiseen ja suorittamiseen keskittyvää olemista ja niistä juttelua.
Unohdatte aina normaalin ihmisen joka on rehellinen, ei me saada mitään arvostusta edes näiltä ihannoimiltanne ihmisiltä, hekin ovat useasti vain kateellisia meille. Se on tämä fiksuus ja kaikki aivotoiminta. Itse arvostan kaikkia rehellisiä ihmisiä ja älykkäitä ihmisiä.
Jonna, sä et ole normaali. Mutta olet oikeassa tuossa, että normaalit rehelliset naapurintytöt ja -pojat ovat rehellisiä, luotettavia ja todellakin normaaleita ihmisiä vailla diagnooseja.
Eli sinun, jos jäi epäselväksi. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Tunnen useamman ja todella itsekkäitä, joustamattomia ja aina oman edun huomioivia. Totuuden voi selittää oman mielen mukaiseksi. Myös ilkeää käytöstä osalla.
Olet mielitekoni, vaikea vastustaa. En kyllä oikeasti vastusta, ja tiedät sen.
Jenny, jos olit, jäin kaipaamaan
Tule luokseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Tunnen useamman ja todella itsekkäitä, joustamattomia ja aina oman edun huomioivia. Totuuden voi selittää oman mielen mukaiseksi. Myös ilkeää käytöstä osalla.
Lieneekö teidän ohistelu juuri tätä. Ilkeyttä se ainakin on
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä taidan haluta et meistä vois jotain tulla🧡
Tää ois voinut olla multa sulle. Meidän tapauksessa liian lievä ilmaisu, sillä mä haluan! 🧡 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole diagnooseja. Olen juuri tavallinen naapurintyttö. Jos joku on normaali niin minä olen. Tunnen monia psyykkisiä joilla on paljon ADHD:tä. Tuttua jo lapsuudesta.
Olet psykoottisuuteen taipuvainen, luonnehäiriöinen ihminen joka ei saanut välillä tavata edes omaa lastaan kuin valvotusti. Hyvin, hyvin kaukana normaalista.
Mutta jatka netissä leikkimistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole diagnooseja. Olen juuri tavallinen naapurintyttö. Jos joku on normaali niin minä olen. Tunnen monia psyykkisiä joilla on paljon ADHD:tä. Tuttua jo lapsuudesta.
Olet psykoottisuuteen taipuvainen, luonnehäiriöinen ihminen joka ei saanut välillä tavata edes omaa lastaan kuin valvotusti. Hyvin, hyvin kaukana normaalista.
Valehtelet. Jokainen ihminen jolla on silmät, korvat ja normaali ymmärrys näkevät asiat oikein. Kihise vain kateuttasi rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hauku neuroepätyypillisiä päivä tänään on? 😰
Enpä tiedä. Saatan olla itsekin. Rasittaa vaan se narratiivi, että nepsyt olisi jotenkin normaalia parempia ihmisiä. esim. autismi tuottaa helposti käsittämätöntä joustamattomuutta ja voi kuvitella miten raskasta se on ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois voinut olla multa sulle. Meidän tapauksessa liian lievä ilmaisu, sillä mä haluan! 🧡 Sivu
Näissä ei kummassakaan lue että kenelle?
Minulla ei lapsia ole, eikä tule. Olen mitä huolehtivin ja vastuullisin kaikessa/ työ/parisuhteissani.
Joku taitaa trøllata nepsyäitikommentteja?
Tämä on kaipuuketju, miksette tee erillistä nepsyotsikkoa..?
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin pupulle. 🧡 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin pupulle. 🧡 Sivu
Pupu on kuka?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei lapsia ole, eikä tule. Olen mitä huolehtivin ja vastuullisin kaikessa/ työ/parisuhteissani.
Joku taitaa trøllata nepsyäitikommentteja?
Tämä on kaipuuketju, miksette tee erillistä nepsyotsikkoa..?
E
🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Jokainen ihminen jolla on silmät, korvat ja normaali ymmärrys näkevät asiat oikein. Kihise vain kateuttasi rauhassa.
Hupaisa ajatus, että joku olisi sinulle kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakkain
Äläpä N liiottele.
Hupaisa ajatus, että joku olisi sinulle kateellinen.
No sitä minäkin olen tässä ihmetellyt. Josko saisi sen rauhan kun ketään ei kuulemma kiinnosta.
Myöhäistä. Sori.