Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2845)
Vierailija kirjoitti:
On niin harvinaista olla sekä paras ystävä että rakas mies ja rakastaja.
Mulla oli kai sellainen.
Sinä onnekas! 🙏🏽
Voidaanko istua taas vierekkäin niin että meidän jalat viattomasti koskettaa, koska se tuntui (vähän pelottavan mutta samalla) mahdottoman hyvältä ja mukavalta ja lämpimältä viimeksikin? Päädyin ehkä vähän sellaiseen puutostilaan sillä sekunnilla kun siitä jouduin irtautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Partio? Ollaan molemmat oltu.
Ehkä musiikki?
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa mä voin tehdä? Kaikki tiet vie aina tänne.
Minulta ei tule viestejä
ilman signeerausta.
Joku kirjoitti estrogeelin
levitysrutiineistaan. Kappas!
Tuli heti assosiaatio: kiukkukuitti
ilkimysnaiselta päivän selluliittiteemaan
jättämästäni toteamuksesta? 🤔
Kerroinhan, etten omaa sellumuhkuja
kehossani ollenkaan eikä lähisuvun naisillakaan kankuissa tai jaloissa
niitä ole liiemmälti näkynyt,
mitä uimapuvussa heitä katsellut.
Täällä on hämmästyttävän pàhanilkisiä ihmisiä.
x
Taas asiallinen viesti hyllytettiin. F.iestit,v.ieläluk5ma ttajatkammekotoisellabuolellakesciöynjälkehen,?
En haluaisi masentua uudestaan, mutta alkaa tuntua siltä, että edessä ei ole kovinkaan hyviä aikoja, joten mielessä on alkanut käydä toive pois pääsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko istua taas vierekkäin niin että meidän jalat viattomasti koskettaa, koska se tuntui (vähän pelottavan mutta samalla) mahdottoman hyvältä ja mukavalta ja lämpimältä viimeksikin? Päädyin ehkä vähän sellaiseen puutostilaan sillä sekunnilla kun siitä jouduin irtautumaan.
Viaton kosketus käy.
Vierailija kirjoitti:
Harrasta tuota vaan oman miehesi kanssa.
Uutisesi oli kuin jättiläisnyrkki tyhjien haaveiden päälle.
Sit ei muuta kun takas deittisovellukseen pelleilemään.
En kaipaa tähän mitään turhaa koskettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa mä voin tehdä? Kaikki tiet vie aina tänne.
No, miehen tehtävä on johtaa harhautunutta mammaa oikealle tielle.. Mikään ei ole muuttunut vuosituhansien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viaton kosketus käy.
Häneltä kävisi kyllä vähän syntisempikin kosketus 🔥🔥
Sivustahalajan
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi masentua uudestaan, mutta alkaa tuntua siltä, että edessä ei ole kovinkaan hyviä aikoja, joten mielessä on alkanut käydä toive pois pääsemisestä.
Mulla sama, mutta oikeasti haluaisin vain asioiden järjestyvän.
En anna periksi, ethän sinäkään?
Sisällä oltiin.