Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21632)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle ei sovi liika istuminen.
Ei niin, anushan siinä hikoaa
Joku pisti peräpukamatkin istumatyönsä piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Keksin uuden tunnisteen, mutta en kerro vielä.
En keksi. Älkää menkö näihin. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on luotu liikkumaan. Siis liikuskelemaan.
Ihminen on luotu elämään. Elämiseen kuuluu kaikenlaista.
Mitä tarkoitat liikuskelemisella? Mikä mielestäsi johtaa tarpeeseen liikuskella?
Sivusta tuo voisi olla maisemanvaihdosta mikä on ihmismielelle virkistävää, liikettä mikä on hyväksi elimistölle ja luonnon uusiutumista kun ihminen ei siihen koske hetkeen. Tämä siis metsästys-keräilijöillä.
Eeva 195 vee
etsii S: ää 5, voi vee
Tikapuilta voi kiivetä vaikka katolle
Tai lentävälle matolle
Tähyilemään kuuta
Tai kaivatun suuta
Ilman muuta.
Lutherin ajatukset sijoittuvat 1500-luvulle, jolloin naisen arvoa määriteltiin lähinnä miehen kautta.
Mutta:
"Naisiin liittyen Lutherilla oli paljon myönteistä sanottavaa. Hän arvosti naisia Jumalan luomina olentoina yhtä lailla kuin miehiä, vaikka sukupuolet ja näiden tehtävät olivatkin hänen mielestään hyvin erilaisia. Hän esimerkiksi irtisanoutui sellaisista perinteistä, joissa naisia oli tapana halveksia.
Naisia saatettiin esimerkiksi pitää vain välttämättömänä pahana tai epätäydellisinä miehinä. Luther korosti Jumalan itsensä arvioineen naisen hyväksi luomukseksi.
.. Hän ei myöskään yrittänyt hiljentää reformaatioajan naistoimijoita, jotka selkeästi ylittivät sukupuolelleen teoriassa asetetut rajat, vaan osoitti tukea monelle heistä."
Lähde: Kirkko ja kaupunki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat aukot ovat eksistentiaalisia uhkia. Aiheuttavat ahdistusta.
Mitä tarkoitat tällä tarkemmin ottaen?
Ihmisiä, jotka ovat kaiken nieleviä pahuuden tihentymiä. Kulissien takana äärimmäisen tihentynyttä pahuutta ja tyhjyyttä. Keskipisteessään singulariteetti, jossa aikaa ei ole ja fysiikan lait eivät päde. Jotkut ovat siis ikuisuuden mittaisia mustia kuiluja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun takiasi luen näitä kärsimyksellä.
Sopii tänään alkaneen piinaviikon tunnelmaan..
Huononaisten vertaiseksi-koulutusta kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
Sitten meni kyllä täysin ohi, hän ei lainkaan tuollainen. 😅
Toivottavasti syntymäpäiväsi eilen onnistui ja sait rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
Kyllä. Naisia pitää kasvattaa niin, että palkitaan ja rangaistaan selkeästi, ja hallitaan heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään henkisellä tasolla.
Hän sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kippari on kirkas aurinko.
Kippari haaksirikkoutui
Antakaa munaa. sivusta T-mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisia pitää kasvattaa niin, että palkitaan ja rangaistaan selkeästi, ja hallitaan heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään henkisellä tasolla.
Hän sivusta
Sovinisti
mätäpaise
horisee
ääliönä
tyhjää
tollon
jankkausta
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi. Älkää menkö näihin. E
Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun takiasi luen näitä kärsimyksellä.
Sama