Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Hei ope... Voi hitto
No mitä?
Muutoksen voi aina suunnata johonkin tavoitteeseen. Eri asia toteutuuko se. Joskus suunta muuttuu, jos osaa arvioida onko tavoite sitä, mitä oikeasti haluaa tsvoitella vai onko se jotain muuta.
En kykene tähän maailmanjärjestykseen. Alkoi vihastuttaa edes lukea tuota kompleksia tekstiä, joka minulle on täysin teidän (ihmiset, ihmiskunta) kollektiivisesti luomanne keinotekoinen harha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite jonka mukaan naisten ja miesten välinen palkkaero selittyisi yksinomaan naisten hakeutumisella matalapalkkaisille aloille, sen sijaan että he olisivat insinööritieteiden tai teknologiann parissa, on tieteellisesti epätäydellinen ja siten virheellinen tyyppilinen miesten aivoista syntynyt yksinkertaistus. Vaikka ammatillinen eriytyminen (segregaatio) on merkittävä tekijä palkkaeroissa, se ei selitä koko ilmiötä, sillä palkkaeroja havaitaan myös saman tutkinnon, saman ammattinimikkeen ja saman työnantajan sisällä. Organisaatioiden sisällä naiset päätyvät useammin alemmille tasoille, kun taas miehet saavat useammin ylennyksiä johtotehtäviin. Tämä "lasikattoilmiö" tarkoittaa, että vaikka nainen ja mies aloittaisivat samalla tutkinnolla, heidän urapolkunsa ja palkkakehityksensä eroavat organisaation sisäisten mekanismien vuoksi.
Palkkaerojen tarkastelu vaatii kontekstuaalista ymmärrystä ja että yleistykset, jotka sivuuttavat naisten läsnäolon korkean palkkatason aloilla, ovat virheellisiä.
Suomen työmarkkinat ja yhteiskunnalliset rakenteet eroavat merkittävästi esimerkiksi Yhdysvaltojen vastaavista, mikä tekee suorasta vertailusta usein harhaanjohtavaa vaikka Kokoomus ja Kristillisdemokraatit ovatkin ajamassa Persujen kanssa Suomea kohti kehitysmaata.
Minun visiittini hömppäketjussa
korjaamassa sosiopaattien
tekeleitä riittävät.
Ei enempää korjauksia.
Trölli lypsäköön frekvenssinsä
jatkossa muualta.
Jokohan olis sopiva aika lähettää onnitteluviesti 😅
Ehkä ei, ku oot ollu hereillä vielä puoli kahdelta 😄
Vierailija kirjoitti:
En kykene tähän maailmanjärjestykseen. Alkoi vihastuttaa edes lukea tuota kompleksia tekstiä, joka minulle on täysin teidän (ihmiset, ihmiskunta) kollektiivisesti luomanne keinotekoinen harha.
Ehkä matrix on oikea maailma ja oikea maailma on Matrix. Valitse siitä. Ei se ole niin vakavaa.
Ihanaa ja aurinkoista sunnuntaita sulle, Säde. (taidan kutsua sua sillä tästä lähtien😉)
* Ei ole harha sisällöllisesti, mutta harhan siivittämä.
#86, 87, 88 +
kateellisten/katkerien
sôvinistiporsaiden tekstit +
sovitut (itä)alapeukut
eivät minulta.
Illalla varmaan joukolla teitte
valmiiksi nuo tekstit, eikö?
Koska päivän paras ilo
on vahingonilo, eikö?
..
Minä teen Herran työtä;
en tähän friikkisirkukseen
ja kôrruptoituneisiin
valtapeleihinne enää osallistu. E
Söpöjä aamupusuja sinulle komealla ulkomaalaiselle miehelle 😘 tiesitkö että olet tosi kuuma 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sun muutos on johtamassa, vai tiedätkö itsekään?
Tiedän sen, että muutan. En tiedä, milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
Kyllä. Naisia pitää kasvattaa niin, että palkitaan ja rangaistaan selkeästi, ja hallitaan heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään henkisellä tasolla.
Huonoja naisia pitää kasvattaa, hyvät naiset tulee hyväksyä vertaisina.
Jos mies kykenee ottamaan fiksut naiset vertaisenansa, vasta tällöin puhumme oikeasta miehestä.
Hyvää huomenta kultaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Liika uteliaisuus ei kuulu hyveisiin.
Rakkaussuhteessa mulla ei ole tarvetta piilotella mitään ja ihmettelen, jos on.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen ahdistus on kovaa. Pelkään, että minusta ei tykätä. Alkanut voimakkaasti närästämään ja ruokahalu vähentynyt. Globusoireilua, kuivaa kurkkua ja kaikkea sellaista tosi mukavaa somaattista oiretta. Aika jättää some ja kommenttiketjut taakse!
Fyysinen oireilu on täysin normaalia ja luonnollista kaikille ihmisille.
Esimerkiksi jo normaali jännitys voi aiheuttaa kokonaisvaltaista oireilua.
Pitäskö mun tukka virpoon ovellesi 🥰
Eiliset vielä lukematta, olen sairastanut enkä ole voinut lukea ketjua.