Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
👎👎
Vierailija kirjoitti:
Sä oletkin rohkea, et vain mun kanssa. Sattuu.
🤔 hmm
Luulisin sinun tajuavan syyn(kommunikaatio)
Pallo on sulla. Sulla on mun yhteystiedotkin ja sinä ainakin tiedät, että tykkään sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin sinun tajuavan syyn(kommunikaatio)
Tottakai tiedän syyn. Sivusta nn
Aletaanko taas anonyymisti kinastelemaan kuka ottaa kehenkin yhteyttä ja miksi joku ei ottanut jne.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisia pitää kasvattaa niin, että palkitaan ja rangaistaan selkeästi, ja hallitaan heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään henkisellä tasolla.
Ehkäpä se ei ihan jokainen mies kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat
Kaivattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E.I. haluisin upottaa mun munan suhun..
Sopisko tänä iltana???
Ehkä 9 jälkeen.
Oikeesti?? Oon kännisä mut tuu käy
Vierailija kirjoitti:
Mitä vadelmaa täällä tapahtuu?
Tätä meinasin just itse sanoa. Tipahdin kärryiltä kuka se nyt on. EI kiva.
Tuu riisumaan mun trikoolegginssit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat
Sinut ja sinua.
Mitä juttuja muistat meistä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millä mielin olet
Sillä mielin, että tekee mieli. Koko päivän tehnyt.
Mitä vadelmaa täällä tapahtuu?