Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20435)
Vierailija kirjoitti:
A-nainen on tainnut lakata tykkäämästä, kun olen ollut liian hidas ja epäröivä.
Ei tarvitse lakata tykkäämästä, vaikka turhautuu tai ärsyttää. Neuvoton yleensä vetäytyy muhimaan omiin ongelmiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän pyöreäpää tekee keväisenä lauantai-iltana..? Ehkä latkii kaliaa ja natustelee siivuja lauantaimakkaraa.
Juon santtua ja kuuntelen haikeita biisejä.
Sanonpahan vaan, että palstailu ei ole aitoa elämää eikä palstalla tutustu ihmisiin. Runsas palstailu tuhoaa myös kyvyt luoda pysyviä ihmissuhteita ja oppia uusia asioita. Mädätätte mielenne ja ruumiinne palstailulla.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, että palstailu ei ole aitoa elämää eikä palstalla tutustu ihmisiin. Runsas palstailu tuhoaa myös kyvyt luoda pysyviä ihmissuhteita ja oppia uusia asioita. Mädätätte mielenne ja ruumiinne palstailulla.
Jep. Lähehän menemään.
Vierailija kirjoitti:
Tää on anonyymi kaipauksen kuoro.
Tuutko virpoon mua huomenna? Suklaapatukoita palkkioksi, kun unohdin ostaa munia vaikka vielä kaupan eteisessä ne muistin. Harhauduin kun mehuhyllyllä oli alennuksia.
Tulkitsin jotain asioita pahasti väärin ja sekosin. Kommentit poistui myös.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko virpoon mua huomenna? Suklaapatukoita palkkioksi, kun unohdin ostaa munia vaikka vielä kaupan eteisessä ne muistin. Harhauduin kun mehuhyllyllä oli alennuksia.
Sovittu.Tuun virpomaan ja munimaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla vitsakimpun kanssa. Raha käy hyvin.
Ihana 52v opemies, 190 cm - olet tänäänkin mielessäni. T n21
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi matemaattis-luonnontieteellistä rakkautta.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Taidat salaa rakastaa mua?
Ei sen pitäisi olla kovin salaista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Eiköhän tarkoita että toinen opettaa matikkaa ja toinen bilsaa.
t: ei opettaja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen voittaa ketjun 6-0.
Nukkuminen kaivatun kanssa ja en muistais enää koko ketjun olemassaoloa.
Yksi kunnon kohtaaminen kaivatun kanssa irl ja lupaan, että ketju on minun osalta historiaa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ostamassa herkkuja ja pieniä palkintoja kaupasta, sillä huomenna on pikku virpojia ovella.
Vanhemmat voi ostaa itse muksujensa karkit tai virvottaa ne sukulaisilla. Tulis mieleenkään alkaa jakaa karkkia tuntemattomille mukuloille, eikä ne onneksi alaovelta sisään pääsekään ilman omaa avainta. Viimeksi olen virpojia nähnyt joskus omassa lapsuudessani maalla, en ajatellut että se olis tapanakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Eiköhän tarkoita että toinen opettaa matikkaa ja toinen bilsaa.
t: ei opettaja sivusta
Voi se tarkoittaa jotain muutakin. Eri
Ei händyltä!