Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v*tun pelle.
Kuka?
Seitsemäs kevät, jona sinua kaipaan. Jos olisin tiennyt, mihin linkoon joudun, en olisi katsonut sinua päinkään. Silti sinusta edelleen haaveilen, kun linnut palaavat, vihreä herää ja on aika kylpeä valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun ig-viesteistä, yv. Lasketaan irl-kamaksi.
Jos hän ei vastaa, hän ei varmaan halua vastata. Ei varmaan kannata roikkua sellaisessa.
💔
Minunkin kaivattuni lakkasi vastaamasta. Täällä kaipailen silti.
Mä en jaksa loputtomiin. Olkoon vika vuosi ketjussa. Mua satuttaa aika pahasti ettei hän halua olla tekemisissä edes tietyllä tavalla kaiken tän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Näin painajaista entisestä kaivatusta viime yönä. Siinä törmäsin häneen vahingossa jossain festareilla tms. ulkoilmatilaisuudessa ja menin pöydän tätä alle piiloon, mutta ex-kaivattu huomasi mut silti ja se oli tosi noloa. Siinä unessa olin jotenkin ihan varma siitä, että se tappaa mut. Mutta se sanoi jotain, että poliisille pitää tiedottaa, ettei meillä ole enää mitään yhteistä ja olin siitä tosi huojentunut. Silti yritin sönköttää sieltä pöydän alta, että olen vammainen, en voi olla kenenkään kaveri nyt enkä milloinkaan, ei mulla ole sua vastaan mitään, en vaan halua, olen sairas, väsynyt ja ja...
LÄÄKKEET
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei vastaa, hän ei varmaan halua vastata. Ei varmaan kannata roikkua sellaisessa.
💔
Pösilö. Sekö muka auttaa?
Tutka pyörimään ja radalle siitä, nyt on lauantai!
Vierailija kirjoitti:
Havaintoja itsestäni suhteessa muihin: olen paljon sulkeutuneempi, umpimielisempi, perfektionistisempi, välttelevämpi, itsekriittisempi, inhibitionistisempi, vetäytyvämpi, muutosvastaisempi jne. kuin kuvittelen olevani.
Omassa rauhassa kasvat kuin kurjenpolvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔
Pösilö. Sekö muka auttaa?
Tutka pyörimään ja radalle siitä, nyt on lauantai!
Idioottimainen neuvo jos on tunteita yhteen ihmiseen. Ei siinä radalla pyöriminen auta. Ikinä!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin painajaista entisestä kaivatusta viime yönä. Siinä törmäsin häneen vahingossa jossain festareilla tms. ulkoilmatilaisuudessa ja menin pöydän tätä alle piiloon, mutta ex-kaivattu huomasi mut silti ja se oli tosi noloa. Siinä unessa olin jotenkin ihan varma siitä, että se tappaa mut. Mutta se sanoi jotain, että poliisille pitää tiedottaa, ettei meillä ole enää mitään yhteistä ja olin siitä tosi huojentunut. Silti yritin sönköttää sieltä pöydän alta, että olen vammainen, en voi olla kenenkään kaveri nyt enkä milloinkaan, ei mulla ole sua vastaan mitään, en vaan halua, olen sairas, väsynyt ja ja...
LÄÄKKEET
Eihän unille mitään voi. Enkä tietenkään haluaisi ex-kaivattua nähdä kaiken umpisurkean pskan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havaintoja itsestäni suhteessa muihin: olen paljon sulkeutuneempi, umpimielisempi, perfektionistisempi, välttelevämpi, itsekriittisempi, inhibitionistisempi, vetäytyvämpi, muutosvastaisempi jne. kuin kuvittelen olevani.
Omassa rauhassa kasvat kuin kurjenpolvi.
Mitä se tarkoittaa? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä kuinka pitkä oot.
Voi kun se korreloisi miehekkyyden kans, mutta ei.
Naiselle oli.
Mä alle 170, yli 165 cm..
Jstn syystä ihmiset veikkaa
pidemmäksi. Hyvä ryhti hämää.
Kenelle lie, kunhan heitin. x
Vierailija kirjoitti:
v*tun pelle.
Its a me, Mario!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että sekosin.
Saat. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= Joku on tehnyt sulle pahaa lapsena.
Hhhmmm. Mä ajattelen, että olen perinyt hitaasti lämpenevän tai muuten vaan sellaisen tempperamentin ja aivotoiminnan, että totunnainen on parasta.
Satusetätäti hejjj! x