Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on on kirjoittamassa palstalla tuperyyksiä.Olisiko teillä antaa ohjeita,miten minun tulisi toimia?
Sinulla mitään vaimoa edes ole.
ohan sillä Barbara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
mikä juttu tää on? päivittäin samaa
Anna toisen fantasioida.
Vierailija kirjoitti:
Sori, päädyin vaan jostain syystä googlaamaan sut pitkästä aikaa..
No mitä löytyi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millainen oli teidän ensimmäinen kohtaaminen?
Arkinen tilanne, jossa katseet kohtasivat. En tiedä oliko molemminpuolista, mutta itselleni tuli heti sellainen vahva yhteydentunne, jollainen osuu kohdalle todella, siis t-o-d-e-l-l-a harvoin.
Kiitos palautteesta, pyrin ilman muuta kunnioittamaan rajojasi jatkossa tarkemmin, mikäli jossain vielä törmäillään.
Vierailija kirjoitti:
Te ette taida puhua teidän kaivattujen kanssa oikein missään ja teitä yhdistää sellainen suhteiden tunne ulottuvuudellinen etäisyys.
Ihmiseen voi olla ihan hyvä puheyhteys ja häntä voi nähdäkin usein ja silti kaivata. Miksi sinä huutelet täällä, etkä ole kaivattusi kanssa?
Puuhakas ilta, hyvä mieli. Toivottavasti sinullakin. Illan kruunaisi se, että saisi kellahtaa sinun viereesi. Kauniita unia, kultu.
Päädyin sitten päivystykseen 🙄 tällä kertaa toivon että ei tarvi enää palata kotiin
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaivatun auto on valkoinen.
Myös mun kaivatulla on valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustovoikkuleipiä
en ole koskaan tarjoillut
uudelle miestuttavuudelle.
Joku siellä aiemmin näin kirjoitteli.
En juuri tuosta juustosta välitä.
~ E~
Minä en tykkää yhtään tuosta vuohenjuustosta. Muuten olen juustojen ystävä.
Sulaneena ja lämpimänä se on hyvää, esim pizzassa ja keitossa. Muuten aivan kauheaa.
Lampaanjuustot sen sijaan on mun lemppareita.
Iso kiitos tästäkin tiedosta. Luitko sattumalta ketjun otsikon?
Luin kyllä, luitko itse? Sisäistä se sitten myös
Samoin, kiitos. Sun juustoille terkkuja!
Oletpa sinä nokkelaa poikaa. Ovatko kiveksesi vielä edes laskeutuneet?
Sisäistä otsikko? Juustoille terkut!
Sä et tosiaan tajua ketjun ideaa? Ehkä keskityt sit vain omaan kaipaukseesi etkä yritä viisastella muille
Kyl se taidat olla sä joka ei sisäistä ketjun ideaa. Pälätät juustoista lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella ketjussa 🤦
Ihansivustavaanihmettelen
Kuten jo kertaalleen selitin, tunnisteelliset viestit on usein niitä aiheita, joista on juteltu sen kaivatun kanssa. On toki varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, jos ei ikinä ole oman kaivattunsa kanssa edes jutellut ja luulee tunnisteiden olevan pelkkiä nimien alkukirjaimia tai autonvärejä. 😊
Vähän sääliksi käy sun kaivattua, kun niin juustoiset keskustelut. Ja noista toki tunnistaa itsensä, koska juustot 🤣
Suotta sä säälit, yritä nyt vain päästä itse edes juttuetäisyydelle omasi kanssa. Tsemppiä siihen!
Voi olla et sun juustoinen haju karkoittaa sun kaivatun. Mä oon täällä ihan juuston takia, en kaipaa.
Ei ohme sitten, ettet osaa pysyä aiheessa niin millään. Sivusta
Ohme on, todellinen ohme 😁
Tykkään siitä kuinka pitkä oot.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on nähnyt kuvan mun varhaislapsuudesta. Mites teillä? Oletteko nähneet hänen lapsuuskuviaan tai hän teidän?
Joku voisi sanoa noin. Mutta reality check saa tajuamaan, ettei hän minua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheesehead 🧀
Hän voisi heittää jotakin tuollaista, tosin ehkä kuitenkin suomeksi. 🤔 oletko pitkä vaalea mies?
En enkä wisconsinilainen
Ihan suomalainen hänkin on. Ohi kuitenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette taida puhua teidän kaivattujen kanssa oikein missään ja teitä yhdistää sellainen suhteiden tunne ulottuvuudellinen etäisyys.
Ihmiseen voi olla ihan hyvä puheyhteys ja häntä voi nähdäkin usein ja silti kaivata. Miksi sinä huutelet täällä, etkä ole kaivattusi kanssa?
Mulla ei nyt hetkeen ole muutakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asut melkeen naapurissa, taidan alkaa lenkkeillä taas.
Milloin tulet lenkkeilemään kanssani?
Me voitais tehdä kaivatun kanssa yhteinen salainen iltalenkki.
sivusta
Miksi salainen?
hänen kanssaan tavataan vain unissani..
tuli vaan mieleen