Onko naiset parempia olemaan parisuhteessa?
Tuntuu että jatkuvasti kuulee mieheltä valitusta siitä, kun ei naisystävää löydy, ja naisilta hehkutusta kun vapaana on niin helppoa
Mistä tämä johtuu? Yhteiskunnan paineista sitä kohtaan, että naisen pitää olla äiti myös miehelleen ja mies saa muuttua teiniksi suhteessa? Vai onko miehet jotenkin heikompi sukupuoli, kun ei pärjää yksin?
Kommentit (13)
Kovia painamaan metatöitä instassa ainakin.
Ainakin lesbosuhteissa on enemmän parisuhdeväkivaltaa eli vastaus on ei.
Vierailija kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Miehet jäävät jotenkin lapsen tasolle.
Niin tässä yhdessä asiassa jossa naiset pätevät(mielestään)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lesbosuhteissa on enemmän parisuhdeväkivaltaa eli vastaus on ei.
Siis onko tästä tehty joku tutkimus? Saisiko linkkiä?
Sekä että. Miesten on vaikeampi olla yksin, ja he ovat parisuhteesta hyötyvä osapuoli.
Missä sä törmäät jatkuvasti miehiin joilla ei ole parisuhdetta ja miksi?
Naisia on opetettu hoitamaan kotityöt. Kun muuttaa kotoa, tajuaa äkkiä, miten paljon helpommalla pääsee, kun ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestään. Vaikka olisi lapsiakin, yksi aikuinen mies lisäksi on iso ajan ja rahanmeno.
Tehkää miehet itsestänne ahkerampia, niin alkaa olla vientiä. Myös taloudesta saa ottaa vastuuta.
Naisethan ehdollistetaan yhteistyöhön ja toisista huolehtimiseen, mikä tekee heistä parempia puolisoita.
Itse ryhdyn suhteeseen miehen kanssa kun löydän sen miehen joka on yhtä hyvä kuin keskivertonainen.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Mm tällä foorumilla. Kitinä on jatkuvaa. Katso minne tahansa internetissä, niin törmäät samaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ehdollistetaan yhteistyöhön ja toisista huolehtimiseen, mikä tekee heistä parempia puolisoita.
Itse ryhdyn suhteeseen miehen kanssa kun löydän sen miehen joka on yhtä hyvä kuin keskivertonainen.
mikset ota naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset ota naista?
Harkinnassa on. Platoninen sitoutunut ystävyys naisen kanssa olisi se paras tapa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Mm tällä foorumilla. Kitinä on jatkuvaa. Katso minne tahansa internetissä, niin törmäät samaan.
No tämän foorumin miehet edustaa lähinnän miestyyppiä joka ei saa parisuhdetta halusi he sitä tai eivät. Melko pieni otatanta se on konaisuudesta. Suosittelisin tekemään tiladtotitkimusta jossain muualla.
Mun on todella mukavaa olla yksin. En tarvitse naista yhtään mihinkään.