Incel on uusi muotisana
Jos joku miehen kommentti ei miellytä, mies on incel. Noloa.
Kommentit (108)
Incelit haaveilee japanilaisista naisista.
Samaan aikaan suomalaisilla nuorilla naisilla on ulkomaalainen mies ja lapsia tulossa.
Nuoret naiset voitti nuoret miehet 10-0.
Ei naiset hauku miehiä tällä palstalla siis jos ylikselle on joskus jotenkin joutunut niin tietää miten kaikki naiset ovat miesten mielesta h*oria ja arvostelevat naisten ulkonäköä arvosanoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat surkimuksia. Totaalisia inceleitä. Nuoret naiset ne on vapaaehtoisesti sinkkuja. Ei miehet.
Olen nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku. En halua suomalaista naista. Käyn sitten joskus vanhana naisen Koreasta tai Japanista.
Eli unelmoit että joskus vanhana saat naisen kuiteski ja sinulla on mielikuvitulmat jostain itävaimosta
Se on M28, eli oikeasti melkein nelikymppinen ukko, eikä se tule ikinä mitään aasialaista vaimoa saamaan. Pelkkää puhetta ja mielikuvitusharhaa koko ukko täynnä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miten niin uusi muoti sana?
Se mikä on itsestäni vähän erikoista on se, että sillä on kovin sukupuolittunut kaiku; siis ikäänkuin naiset eivät voisi elää lainkaan vastentahtoisesti selibaatissa. Vai onko niin, että inceliksi kutsuminen sisätää oletusarvoisesti nykyisin myös sen korvia särkevän äänekkään rääkynänän ja muita omasta tilanteesta syyllistämisen, ja toisiten halveksimisen johon omien havaintojeni mukaan syyllistyvät huomattavasti enempi miehet kuin naiset.
-Ts. Jos nainen kokee olevansa vastentahtoisestii ilman seksiä, eli incel niin ei hän ensimmäisenä ole syyttämässä ja halveksimassa miehiä siitä ja kuvittele tämän rääkymisensä lisäävän mahdollisuuksiaan saada pian seksiä...
Uskovainen mies
Tarkoittanet nais-uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat surkimuksia. Totaalisia inceleitä. Nuoret naiset ne on vapaaehtoisesti sinkkuja. Ei miehet.
Olen nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku. En halua suomalaista naista. Käyn sitten joskus vanhana naisen Koreasta tai Japanista.
Eli unelmoit että joskus vanhana saat naisen kuiteski ja sinulla on mielikuvitulmat jostain itävaimosta
Se on M28, eli oikeasti melkein nelikymppinen ukko, eikä se tule ikinä mitään aasialaista vaimoa saamaan. Pelkkää puhetta ja mielikuvitusharhaa koko ukko täynnä 🙄
Se mikään nelikymppinen ole. Nuori mies Nurmeksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikään nelikymppinen ole. Nuori mies Nurmeksesta.
Nuori se oli joskus 10v sitten 🤣
Mutta koskaan ei mietitytä TARVE kiusata ja lyödä jo valmiiksi lyötyjä (samalla kun toisesta suupielestä julistetaan omaa empaattisuutta.)
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan suomalaisilla nuorilla naisilla on ulkomaalainen mies ja lapsia tulossa.
Nuoret miehet hakee naisia Aasiasta.
Nuoret naiset rääkyvät ja ovat onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikanoinen pettymys edessä jos siihen asti pääsee. Ihmisiä hekin vain ovat, omilla haluillaan ja tarpeillan. Sitten on vielä kielimuuri ja kultturierot, joiden kanssa joutuu pärjäämään. Sitä paitsi suomalaiset ovat kauniimpia. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin uusi muoti sana?
Se mikä on itsestäni vähän erikoista on se, että sillä on kovin sukupuolittunut kaiku; siis ikäänkuin naiset eivät voisi elää lainkaan vastentahtoisesti selibaatissa. Vai onko niin, että inceliksi kutsuminen sisätää oletusarvoisesti nykyisin myös sen korvia särkevän äänekkään rääkynänän ja muita omasta tilanteesta syyllistämisen, ja toisiten halveksimisen johon omien havaintojeni mukaan syyllistyvät huomattavasti enempi miehet kuin naiset.
-Ts. Jos nainen kokee olevansa vastentahtoisestii ilman seksiä, eli incel niin ei hän ensimmäisenä ole syyttämässä ja halveksimassa miehiä siitä ja kuvittele tämän rääkymisensä lisäävän mahdollisuuksiaan saada pian seksiä...
Uskovainen mies
No näin incelit itse väittävät. Heidän mielestään nainen kuin nainen saa aina seksiä halutessaan. Vain miehet voivat olla tahtomattaan selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku.
Naiset on monesti solvanneet inceliksi.
Tykkään seksikkäistä naisista videopeleissä ja animessa. Ja heti solvataan inceliksi.
Tuo trendisana on pelkkää miesvihaa!
Aasiassa matkustelevia miehiä naiset aina haukkuu inceliksi ja että ei muka saada naista Suomesta. Eivät naiset kestä sitä, että ollaan vapaaehtoisesti sinkkuja ja käydään Aasiassa, koska siellä naiset on parempia. Inceliksi haukkuminen on ainut, mihin naiset pystyy.
Passport Bros...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Miesvihaajat alapeukuttaa kommenttiani. Nuoret naiset tietää totuuden, että nuoret miehet ovat onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Olen nuori nainen ja itseasiassa tyytyväinen. Olen sinkku, mutta elämässäni olisi miehiä, jotka tahtoisivat enemmän kanssani. Ja mitä noihin aasialaisunelmiin tulee, ovat he naisia niinkuin mekin täällä. Miksi vapaaehtoisesti haluaisit ongelmat joita suhde ulkomaalaiseen tuo? Pitä välimatka sukulaisiin, ainakin toisella teistä, kieli- ja kulttuurierot on mitä ainakin tulee mieleen. Itselle pelkkä 200km matka sukulaisiin on tosi epäkäytännöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään seksikkäistä naisista videopeleissä ja animessa. Ja heti solvataan inceliksi.
Aasiassa matkustelevia miehiä naiset aina haukkuu inceliksi ja että ei muka saada naista Suomesta. Eivät naiset kestä sitä, että ollaan vapaaehtoisesti sinkkuja ja käydään Aasiassa, koska siellä naiset on parempia. Inceliksi haukkuminen on ainut, mihin naiset pystyy.
Passport Bros...
Ja sekös naisia kiukuttaa.
Japanilaiset naiset ovat 100 kertaa parempia kuin Suomen naiset.
Mitä suomalaiset nuoret naiset tarjoaa miehille? Ei mitään.
Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat ihania. Ja niille kelpaa tavallinen mies pieneltä kylältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passport Bros...
Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat ihania. Ja
Hear, hear.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Miesvihaajat alapeukuttaa kommenttiani. Nuoret naiset tietää totuuden, että nuoret miehet ovat onnellisempia.
Ja siksi kuolevat oman käden kautta ja puukottavat muita? Oi onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passport Bros...
<
EI ne korealaiset mitään sulle tarjoa. Se on hyvin perinteinen maa, jossa sun on oltava todella kielitaitoinen ja varakas mies. Joko luet ja kirjoitat koreaa? Onko milli tilillä ja ulkonäkö tikissä?
Kohta saatte uuden sanan käyttöönne= M.F.War