Incel on uusi muotisana
Jos joku miehen kommentti ei miellytä, mies on incel. Noloa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen miesvihaajien käyttämä sana kaikille eri mieltä oleville miehille. Suurin osa ei edes tiedä mitä se sana alkujaan tarkoittaa.
Voi kuules kultapieni. Kaikki (aikuiset) ihmiset tietävät kyllä, että mistä lyhenne INCEL on saanut alkunsa. Incelien ongelma on siinä, että heidän mielestään se on naisten syytä, että ovat vastentahtoisesti selibaatissa; sen takia nämä incelit ovat naisille turvallisuusuhka, koska katkeruudessaan saattavat syyllistyä väkivaltarikoksiin.
Incel on mies, jolla on kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä koostuva yhteisö syyttää tahdonvastaisesta selibaatistaan naisia. Empiirisen todistusaineiston mukaan incelit ovat silti keskimäärin väkivallattomampia kuin muut ihmiset ja ylivoimainen enemmistö torjuu täysin väkivallan myös teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat surkimuksia. Totaalisia inceleitä. Nuoret naiset ne on vapaaehtoisesti sinkkuja. Ei miehet.
Olen nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku. En halua suomalaista naista. Käyn sitten joskus vanhana naisen Koreasta tai Japanista.
Joitakin kymmeniä vuosia sitten vastaava haukkumanimi oli homo.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat surkimuksia. Totaalisia inceleitä. Nuoret naiset ne on vapaaehtoisesti sinkkuja. Ei miehet.
johtuu siitä kun nuoret naiset ottaa vanhemman miehen mutta nuoret miehet joutuu odottaa vuoroaan. Minulle oli aikamoinen shokki miten naismarkkinat räjähti kun täytin 30 vuotta.
Minäkin olen vapaaehtoisesti sinkku. Ja minuakin on haukuttu inceliksi. Miksiköhän naiset haukkuu meitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen miesvihaajien käyttämä sana kaikille eri mieltä oleville miehille. Suurin osa ei edes tiedä mitä se sana alkujaan tarkoittaa.
Voi kuules kultapieni. Kaikki (aikuiset) ihmiset tietävät kyllä, että mistä lyhenne INCEL on saanut alkunsa. Incelien ongelma on siinä, että heidän mielestään se on naisten syytä, että ovat vastentahtoisesti selibaatissa; sen takia nämä incelit ovat naisille turvallisuusuhka, koska katkeruudessaan saattavat syyllistyä väkivaltarikoksiin.
Incel on mies, jolla on kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä koost
Mutta jos masturboi, ei ole selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku.
Naiset on monesti solvanneet inceliksi.
Tykkään seksikkäistä naisista videopeleissä ja animessa. Ja heti solvataan inceliksi.
Tuo trendisana on pelkkää miesvihaa!
Sä olet incel, koska sä et saa naisia ja levität naisvihaa, et siksi, että sä katsot animea.
En ole inceli, koska olen omasta valinnasta vapaaehtoisesti sinkku.
Mutta jos sinulle kultapienelle tulee parempi mieli, niin voidaanhan me sopia, että olen inceli. Mitäs siihen sanot? Leikitään niin, eiks jee.
Nurmeksen incelillä taas vauhti päällä 🤣
Naisilla nyt on tapana tunnepohjalta huudella kaikenlaista ja käyttäytyä lapsellisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita että sitä tulisi ottaa kovin vakavasti.
Incel, cancel, woke, poke, pop, Shop, Drop, hoplop, kopkop onks kotka kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään seksikkäistä naisista videopeleissä ja animessa. Ja heti solvataan inceliksi.
Sä olet incel, koska sä et saa naisia ja levität naisvihaa, et siksi, että sä katsot animea.
Mutta jos sinulle kultapienelle tulee parempi mieli, niin voidaanhan me sopia, että olen inceli. Mitäs siihen sanot? Leikitään niin, eiks jee.
Nurmes? Asun Vaasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurmes? Asun Vaasassa.
Sittenhän me voidaan mennä Nurmekseen tappamaan tuo inceli? 🤣 Sinulla ei ole mitään pelättävää. 🤣
Nyt täällä miesvihaajat jo hakkeroi miesten osoitteet ja levittelee tappouhkauksia.
Aivan sairasta.
Nettivinkattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut noin alentavasti? Tiedän kyllä varsin hyvin mitä se tarkoittaa ja olen samaa mieltä, mutta miksi noin helvetin ylimielinen aloitus? Koska koet olevasi ylempiarvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vapaaehtoisesti sinkku. Ja minuakin on haukuttu inceliksi. Miksiköhän naiset haukkuu meitä?
Toinen mies sinua on haukkunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurmes? Asun Vaasassa.
Sä et ole koskaan edes Vaasassa käynyt 🤣
Lukekaahan ajatuksella tätä ketjua. Jokainen kommentti. Pääosin ihan puhdasta miesvihaa. Ette taida uskaltaa lukea ja myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku. En halua suomalaista naista. Käyn sitten joskus vanhana naisen Koreasta tai Japanista.
Eli unelmoit että joskus vanhana saat naisen kuiteski ja sinulla on mielikuvitulmat jostain itävaimosta
Vierailija kirjoitti:
Sen kuules näkee ja kuulee kilometrin päästä, että mies on lempinyt vain omaa kättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin käyt.
jos olet vapaaehtoisesti sinkku, miksi menee incellit tunteisiin