Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja masentaa koska nykynaisille ei tunnu kelpaavan kiltti ja tavallinen mies.

Vierailija
30.12.2024 |

Pitääkö minun siis olla jotain mitä minä en ole jotta kelpaisin eli pitäisikö minun ruveta pahaksi pojaksi tai pitääkö minun pyrkiä rikastumaan jotta olisin "spessu" eli erikoinen joka valloittaa naisten sydämet? Tuntuu siltä että kiltit ja kivat miehet on naisille aivan liian tylsiä koska naiset janoaa jännitystä joten siksi en kelpaa. 

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuhtanen maahan muutto tekee sen että moni jää ilman naista ja valittaa nyt täällä.

Eiköhän sinkkuja ole myös ma mu miehissä. mutta ne ei ruikuta täällä.

Vierailija
22/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuhtanen maahan muutto tekee sen että moni jää ilman naista ja valittaa nyt täällä.

Ne ovat raiskaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat raiskaamassa.

Sinuako? Voi harmi. Noin narukäsille käy.

Vierailija
24/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sinkku koska

- hän on jankkaaja

-hänellä on mielenterveys ongelmia

- hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin/eläimiin ei kuten ihmisiin

- hän ei arvosta naisia

Naiset kun itkevät sinkkuuttaan ja sitten naiset latelee miehille ihan älyttömiä vaatimuksia niin eikö naisten oma käytös vaikuta siihen mitään ettei ne kelpaa? Miksi tuntuu siltä että miehet ei saa vaatia naisilta mitään kun taas naiset saa esittää ties mitä vaatimuksia miehille. 

Vierailija
25/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kovia puhumaan paskaa. Kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen mitä väittävät.

Samalla tavalla miehetkin valehtelee, etenkin tämä tietty porukka jotka ovat nousseet enemmän ja enemmän äänekkäiksi.

Vierailija
26/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat raiskaamassa.

Minua tuskin.. Olen pitkä ja hyvässä kunnossa oleva mies. Suomalaisia naisia haluavat ja ottavatkin mutta sitä saa mitä tilaa jne.

Vierailija
27/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on sinkku koska

- hän on jankkaaja

-hänellä on mielenterveys ongelmia

- hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin/eläimiin ei kuten ihmisiin

- hän ei arvosta naisia

Naiset kun itkevät sinkkuuttaan ja sitten naiset latelee miehille ihan älyttömiä vaatimuksia niin eikö naisten oma käytös vaikuta siihen mitään ettei ne kelpaa? Miksi tuntuu siltä että miehet ei saa vaatia naisilta mitään kun taas naiset saa esittää ties mitä vaatimuksia miehille. 

Naiset saa vaatia, ja miehet saa vaatia.

Mutta ei pidä valittaa, jos vaatii liikaa. Sinä valitat, etkä tee muuta.

Vierailija
28/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kiltti tavallinen mies.

Mahdatko olla minkä näköinen nainen kun olet kelpuuttanu kiltin ja tavallisen miehen? 

ap

Siinähän se Spessun ulkonäkökeskeisyys jo tulikin ihan tarjottimella. Haistelehan jatkossakin omat pierusi yksinäsi. 

Vierailija
29/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kovia puhumaan paskaa. Kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen mitä väittävät.

Samalla tavalla miehetkin valehtelee, etenkin tämä tietty porukka jotka ovat nousseet enemmän ja enemmän äänekkäiksi.

Kyllä miehet puhuu yleensä suoraan ja ovat paljon rehellisempiä kuin suurin osa naisista. 

Vierailija
30/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikut naisissa kuin äidissäsi, epätoivoisesti vinkuen kuin se olisi elämän ainoa päämäärä. Ei ihme, että naiset hakevat sitä toista ääripäätä. Epätoivoisuus ei viehätä.

Puhu enemmän, voit saada vaikka Nobelinpalkinnon.

Vierailija
31/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla minkä näköinen nainen kun olet kelpuuttanu kiltin ja tavallisen miehen? 

ap

Siinähän se Spessun ulkonäkökeskeisyys jo tulikin ihan tarjottimella. Haistelehan jatkossakin omat pierusi yksinäsi. 

Eli me miehet emme saa vaatia naisilta edes sitä että nainen olisi KAUNIS tai NORMAALIPAINOINEN? Te naiset vaaditte että miehen pitää olla rikas,pahis,jännä,komea,pitkä.. yms mutta mies jos vähänkin vaatii teiltä jotain niin suututte.

ap

Vierailija
32/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen tavallinen nainen. On tumma pitkä tukka ja tummanruskeat silmät.

Vierailija
33/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä juuri onkin.

There is something odd going on with the ratio between boys and girls in Sweden. The latest estimates suggest there are 123 boys for every 100 girls among 16 and 17-year-olds. That's an even greater imbalance than in the same age group in China.

https://www.bbc.com/news/magazine-35444173

Vierailija
34/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sitten tasa-arvoa. En oo minäkään kelvannut miehille.

T: kiltti, ahkera, tavallinen, rehellinen nainen 

Vierailija
35/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry miehiin niin lakkaa ahdistamasta ja niille voi hötöpäissään kelvata reikä kuin reikä. Jopa tuommoiselta inisijältäkin. 

Vierailija
36/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli me miehet emme saa vaatia naisilta edes sitä että nainen olisi KAUNIS tai NORMAALIPAINOINEN? Te naiset vaaditte että miehen pitää olla rikas,pahis,jännä,komea,pitkä.. yms mutta mies jos vähänkin vaatii teiltä jotain niin suututte.

ap

Vähänkin? Kun vaadit kauneutta, kuten kaikki muutkin?

Kuules, ne kauniit viedään jo yläasteella. Myöhästyit, kestä kuin mies.

Vierailija
37/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa kysyä itseltään, tarvitseeko naista/parisuhdetta elämässään mihinkään. Tulee niin paljon murheita ja säätämistä kaikesta. Toki hyvätkin puolensa. Kannattaa puntaroida vaihtoehtoja.

Vierailija
38/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se ulina täällä ei sua auta mitenkään. Joku muu kanava ehkä...en ymmärrä miksi jankutat tuota samaa asiaa, kun täällä se ei etene eikä parane millään tavalla. 

Vierailija
39/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, tavallinen nykynainen ja mieheni on tavallinen ja kiltti nykymies. Vakka, kansi jne. 

olin hoikka kun tapasin hänet, nyt lihavampi mutta on miehellekin tainnut kiloja kertyä vuosien saatossa :) 

Tsemppiä ap kumppanin löytämiseen!

Vierailija
40/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat raiskaamassa.

Minua tuskin.. Olen pitkä ja hyvässä kunnossa oleva mies. Suomalaisia naisia haluavat ja ottavatkin mutta sitä saa mitä tilaa jne.

No mutta sinähän et saa mitä tilaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi