Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa ja masentaa koska nykynaisille ei tunnu kelpaavan kiltti ja tavallinen mies.

Vierailija
30.12.2024 |

Pitääkö minun siis olla jotain mitä minä en ole jotta kelpaisin eli pitäisikö minun ruveta pahaksi pojaksi tai pitääkö minun pyrkiä rikastumaan jotta olisin "spessu" eli erikoinen joka valloittaa naisten sydämet? Tuntuu siltä että kiltit ja kivat miehet on naisille aivan liian tylsiä koska naiset janoaa jännitystä joten siksi en kelpaa. 

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen spessunaisen huomiota oikein itse metsästät? Valtaosa ihmisistä, myös pariutuvista, on ihan tavallisia tallaajia. Oman lähes 40-vuotisen elämän varrelta spessut voi laskea yhden käden sormilla. Tavallisia paskantajia nekin päivän päätteeksi on.

Vierailija
82/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kelpasi kiltti, avulias, mukava ja luotettava herrasmies alkoholistimiehen jälkeen. Suhteessa oli ylä- ja alamäkiä toki, mutta tiesin, että luotettavampaa miestä ei voi olla kuin mieheni. Koko maailma mielenterveyteni kera mureni kun mieheni jäi kiinni suhteesta ja sitä mukaa myös useista muista suhteista, joita oli ollut meidän koko parisuhteen ajan. Joten ei todellakaan kiinnosta näennäisesti kiltit miehet. Mieluummin mies, joka on oma itsensä rehellisesti, vaikka sitten kusipäänäkin. Mieluummin WYSIWYG -periaatteella.

Melkoisen outoa logiikkaa ja päättelyä.

Minulla on luotettava kiltti suoraselkäinen itsevarma suomalainen mies, jolla ei todellakaan ole suhteita muualle kuin minuun. 

Ei se, että sinä olet kohdannut selkärangattomat nössö tarkoita, että kaikki kiltit miehet olisivat sellaisia.

Aapee ole oma ittes!

Kun se oma itse ei kelpaa niin pitäisi kehittää itseään ja kasvaa ihmisenä tai vain hyväksyä kelpaamattomuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin ja viimein kertoa määritelmän sille, mikä tämä merkillinen "kiltti mies" oikein on?

Mitä ominaisuuksia hänellä on?

Jännämiehistä tuntuu olevan hyvin selkeä näkemys eli tatuoitu, päihteitä käyttävä, väkivaltainen, lihaksikas ja enemmän tai vähemmän luonnevikainen sika. Näitä löytyy keskittymä Suomen vankiloista, enkä itse ainakaan halua tämän lajin edustajia 500 metriä itseäni lähemmäs.

Mutta mikä ja mitä ominaisuuksia kantava on kilttimies?

Ei lyö

On samaa mieltä naisen kanssa

Ei juopottele

Ei tupakoi 

Ei ole väkivaltainen

Ei riitele

Ei huuda

Pelaa lautapelejä

Ei käy baareissa

Ei käytä huumeita

Ei tappele

Ei käytä päihteitä

Vierailija
84/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin ja viimein kertoa määritelmän sille, mikä tämä merkillinen "kiltti mies" oikein on?

Jännämiehistä tuntuu olevan hyvin selkeä näkemys eli tatuoitu, päihteitä käyttävä, väkivaltainen, lihaksikas ja enemmän tai vähemmän luonnevikainen sika. Näitä löytyy keskittymä Suomen vankiloista, enkä itse ainakaan halua tämän lajin edustajia 500 metriä itseäni lähemmäs.

Hyväksyy naisen sellaisena kuin se on vaikka olis vähän jopa lihava 

Vierailija
85/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät käteen vessassa, sniffaat, kyttäät omavalitsemia tv-kanavia, et puhu.

Vierailija
86/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiltti, etkä todellakaan tavallinen mies. Muuten olisit jo parisuhteessa.

Ei kiltit ja tavalliset miehet pääse parisuhteeseen koska harvalle naiselle kelpaa sellainen mies. Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten myös ne alhaista tasoa olevat naiset haluaa alfamiehen eli miesmallilentäjälääkärin. 

Ei minun mies ainakaan ole mikään mallilentäjälääkäri, vaan pitkähiuksinen ja parrakas iskävatsainen tavis.

Sama täällä. Ja vielä melko lyhytkin. Ja minä olen ihan hyvän näköinen nainen, hoikka ja pitkät hiukset (ne tuntuu olevan palstamiehelle tärkeimmät kriteerit). Ja käyn töissä ja maksetaan suunnilleen puoliksi kaikki kun on samat tulotkin.

Vierailija
87/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok jos naisella on kavereita ja saa nainen käydä joskus ulkona niitten kanssa kunha ei oo kauhee juoppo eli ei joka kuukausi ainaskaa

Vierailija
88/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiltti, etkä todellakaan tavallinen mies. Muuten olisit jo parisuhteessa.

Ei kiltit ja tavalliset miehet pääse parisuhteeseen koska harvalle naiselle kelpaa sellainen mies. Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten myös ne alhaista tasoa olevat naiset haluaa alfamiehen eli miesmallilentäjälääkärin. 

Ei minun mies ainakaan ole mikään mallilentäjälääkäri, vaan pitkähiuksinen ja parrakas iskävatsainen tavis.

Sama täällä. Ja vielä melko lyhytkin. Ja minä olen ihan hyvän näköinen nainen, hoikka ja pitkät hiukset (ne tuntuu olevan palstamiehelle tärkeimmät kriteerit). Ja käyn töissä ja maksetaan suunnilleen puoliksi kaikki kun on samat tulotkin.

VARATTUJEN NAISTEN UKOT EI KIINOSDTA!!

Vierailija
89/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VARATTUJEN NAISTEN UKOT EI KIINOSDTA!!

Ai koska ne kumoaa teorian "kilttimies ei kelpaa"? Pitäisi nähdä vika jossain muussakin kuin naisissa?

Vierailija
90/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monikossa -ulina paljastaa kaiken olennaisen.

Vierailija
91/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN! Mulla ON TYÖPAIKKA!! SILTI NAISET VAATII AINA ENEMMÄN

Vierailija
92/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kiltti ja hyvä mies kelpaa kyllä. Jos sinä et ole löytänyt parisuhdetta, kyse on jostain muusta. Ihan vinkkinä, että yksikään nainen ei pidä naisvihaajista. Yhdelläkään naisella ei ole mitään ihmeen velvollisuutta alkaa parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa niin kuin moni kokematon mies kuvittelee. Ja kun mies ei löydä naista, syy ei ole naisissa tai siinä ettei hyvä mies kelpaisi. Toisten syyllistäminen ei ole viehättävä piirre. Sen sijaan pitäisi rehellisesti reflektoida missä se vika omalla kohdalla on ja tehdä sille asialle jotain.

Vierailija
93/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminällä hahmotusvaikeuksia? Me olemme jo töissä ja puolisoidemme kanssa ulizematta ja niille joille et kelpaa et tule HUUTAMALLA / PAKOLLAKAAN kelpaamaankaan vaikka kuinka uliset, käyt töissä, teet sirkustemppuja ja tuuttaat omaa torveasi.

Vierailija
94/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat sinulle noin paha pakkomielle? Selkäpiitä karmii...

Vierailija
95/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihan suotavaa ja reilua että naiset antaisi mahdollisuuden myös tavallisille ja kilteille miehille. 

Olisihan se ihan suotavaa ja reilua että miehet antaisi mahdollisuuden myös tavallisille, kilteille, rumille ja lihaville naisille. 

Tarkoitit varmaankin;

Olisihan se ihan suotavaa ja reilua että KOMEAT LIHAKSIKKAAT TOP10 miehet antaisi mahdollisuuden myös tavallisille, kilteille, rumille ja lihaville naisille.

En sanonut niin. Pistit omiasi, kuten tavallista.

Naiset aina vaativat, että miehen tulee PANOSTAA JA TEHDÄ ENEMMÄN! nythän minä tein juuri niin MIKSEI SE TAASKAAN KELPAA PÄÄTÄ

Veit kerran roskat ja nyt pitäisi naisten tajuta sinun olevan hyvä mies?

Vierailija
96/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö

On samaa mieltä naisen kanssa

Ei juopottele

Ei tupakoi 

Ei ole väkivaltainen

Ei riitele

Ei huuda

Pelaa lautapelejä

Ei käy baareissa

Ei käytä huumeita

Ei tappele

Ei käytä päihteitä

Ei vaan näkee naiset (ja muut ihmiset) ihmisinä ja kohtelee heitä arvostavasti, kunnioittavasti. Ei pelkästään omien tarpeiden tyydyttämiseen hyväksikäytettävinä leluina.

On ystävällinen ja kohtelias, mutta osaa vetää myös rajoja, eikä ole kynnysmatto. Omaa siis myös omia mielipiteitä, eli ei ole aina kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
97/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on työpaikka? Ja silti NAISET MONIKOSSA VAATIVAT juuri sinulta aina vaan enemmän? Kerro nyt ihan omin sanoin ja yksityiskohtaisesti mitä julma naismassa sinulta vaatii?

Vierailija
98/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue vähemmän sisältöä tasoteorioista, ja mitä muita näitä nyt onkaan. Ne ovat humpuukia, ja vain tekevät sinut epävarmaksi itsestäsi.

Vierailija
99/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kun normaalin kiltin miehen ei tarvitse mainostaa että on kiltti. Jos sinulla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin nuo 2 kaksi asiaa niin ymmärrän miksi naista ei löydy.

Vierailija
100/135 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on työpaikka? Ja silti NAISET MONIKOSSA VAATIVAT juuri sinulta aina vaan enemmän? Kerro nyt ihan omin sanoin ja yksityiskohtaisesti mitä julma naismassa sinulta vaatii?

Me vaadimme sinua lopettamaan tämän valivaliuliulinan ja meidän syyllistämisen. Ehkä sinua sitten lykästää.