Ahdistaa ja masentaa koska nykynaisille ei tunnu kelpaavan kiltti ja tavallinen mies.
Pitääkö minun siis olla jotain mitä minä en ole jotta kelpaisin eli pitäisikö minun ruveta pahaksi pojaksi tai pitääkö minun pyrkiä rikastumaan jotta olisin "spessu" eli erikoinen joka valloittaa naisten sydämet? Tuntuu siltä että kiltit ja kivat miehet on naisille aivan liian tylsiä koska naiset janoaa jännitystä joten siksi en kelpaa.
Kommentit (135)
Roikut naisissa kuin äidissäsi, epätoivoisesti vinkuen kuin se olisi elämän ainoa päämäärä. Ei ihme, että naiset hakevat sitä toista ääripäätä. Epätoivoisuus ei viehätä.
Miten sinä saat naisen vakuuttuneeksi siitä että olet kiltti ja kiva ja tavallinen?
Oletko "kiltteydestä kipeä" eli kynnysmatto vailla minuutta ja omaa tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiltti tavallinen mies.
Mahdatko olla minkä näköinen nainen kun olet kelpuuttanu kiltin ja tavallisen miehen?
ap
Siis miten monta naista sinä oikein tarvitset, kun koko ajan puhut monikossa naisista?
Minulla on kiltti ja tavallinen mies.
Et ole kiltti, etkä todellakaan tavallinen mies. Muuten olisit jo parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiltti, etkä todellakaan tavallinen mies. Muuten olisit jo parisuhteessa.
Ei kiltit ja tavalliset miehet pääse parisuhteeseen koska harvalle naiselle kelpaa sellainen mies. Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten myös ne alhaista tasoa olevat naiset haluaa alfamiehen eli miesmallilentäjälääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiltti tavallinen mies.
Mahdatko olla minkä näköinen nainen kun olet kelpuuttanu kiltin ja tavallisen miehen?
ap
En ole tuo jolta kysyt. Minä olin 30v ikäinen nainen 160 cm pitkä ja 48kg, pitkät hiukset kun päädyin yhteen kiltin mieheni kanssa. En mikään kaunokainen vaan ihan normaali.
Tosin tuo kysymys kertoo jo paljon apn luonteesta. Naisessa tärkeintä on ilmeisesti ulkonäkö. Muulla ei niin väliä. Eli sen perusteella minä en olisi ollut lainkaan kiinnostunut apsta. Liian erilaiset arvot.
Ahdistut ja masennut, kun et ole sellainen kuin haluaisit.
Ahdistutko ja masennutko myös, jos yrittäisit muuttua erilaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiltit ja tavalliset miehet pääse parisuhteeseen koska harvalle naiselle kelpaa sellainen mies. Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten myös ne alhaista tasoa olevat naiset haluaa alfamiehen eli miesmallilentäjälääkärin.
Ei minun mies ainakaan ole mikään mallilentäjälääkäri, vaan pitkähiuksinen ja parrakas iskävatsainen tavis.
Ap on sinkku koska
- hän on jankkaaja
-hänellä on mielenterveys ongelmia
- hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin/eläimiin ei kuten ihmisiin
- hän ei arvosta naisia
Katkeroituminen on varmaan pahinta mitä voit tehdä itsellesi. Suosittelen että elät vaan elämääsi ja yrität olla sosiaalinen ja pysytellä iloisena ja myönteisellä mielellä.
Kiltti ja kunnollinen on parhaita ominaisuuksia mitä nainen miehessä haluaa 38 + vuotiaana. Eli aikuinen nainen ei enää halua jännitystä missään nimessä. Sellaiset miehet jotka ovat pelottavia - jäävät kyllä varmaan aika yksin. Eli jos sulla on mahdollisuus niin suosittelen harrastuksia, kaverien näkemistä, sosiaalisia juttuja, iloisuutta, ja elämän iloa. Se yleensä vetää naisia puoleensa kun on omaan elämäänsä tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa. Mutta mielenterveyteen moni nainen vetää rajan. Pitää olla täysissä voimissa psyykkisesti.
Ei käy moni nainenkaan ihan täysillä.
Kiltit ymmärtää lopettaa muiden kiusaamisen jankuttamisellaan.
Epäsuhtanen maahan muutto tekee sen että moni jää ilman naista ja valittaa nyt täällä.
Naiset ovat kovia puhumaan paskaa. Kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen mitä väittävät.
Kyllä kelpaa. Mutta mielenterveyteen moni nainen vetää rajan. Pitää olla täysissä voimissa psyykkisesti.