Ahdistaa ja masentaa koska nykynaisille ei tunnu kelpaavan kiltti ja tavallinen mies.
Pitääkö minun siis olla jotain mitä minä en ole jotta kelpaisin eli pitäisikö minun ruveta pahaksi pojaksi tai pitääkö minun pyrkiä rikastumaan jotta olisin "spessu" eli erikoinen joka valloittaa naisten sydämet? Tuntuu siltä että kiltit ja kivat miehet on naisille aivan liian tylsiä koska naiset janoaa jännitystä joten siksi en kelpaa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein kommentoivat omalta tunnepohjaltaan eivätkä rationaalisesti faktoihin perustuen. Jos faktoja heille kertoo niin pahoittavat mielensä.
Samaa mieltä.
Kun lyön faktat tiskiin, että olen:
Kiltti
Työssäkäyvä
Hauska
Luotettava
Uskollinen
Kiltti
Kunnollinen
Oma tukka
Yli 180cm
Niin ON SEN KELVATTAVA, ei ole mitään syytä miksei!!
T. Inselien kunkku
Maailmassa tulee aina olemaan joku, joka ei viehäty sinusta. Olit minkänäköinen tai minkälainen tahansa. Rakkaus ei perustu logiikkaan.
Kyseenalaistan ainakin muutaman kohdan, mitä hän väittää olevansa, tuon viimeisen lauseen perusteella.
Korealaisille naisille kelpaa ihan tavallinen amismies Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi,väkivalta,lihaksia ja uhkaava käytös niin naiset tykkää.
Kertoo vain sinun naismaustasi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein kommentoivat omalta tunnepohjaltaan eivätkä rationaalisesti faktoihin perustuen. Jos faktoja heille kertoo niin pahoittavat mielensä.
Samaa mieltä.
Kiltti
Työssäkäyvä
Hauska
Luotettava
Uskollinen
Kiltti
Kunnollinen
Oma tukka
Yli 180cm
T. Inselien kunkku
Maailmassa tulee aina olemaan joku, joka ei viehäty sinusta. Olit minkänäköinen tai minkälainen tahansa. Rakkaus ei perustu logiikkaan.
Kyseenalaistan ainakin muutaman kohdan, mitä hän väittää olevansa, tuon viimeisen lauseen perusteella.
Lisäisin vielä adjektiivin "lapsellinen".
Miksi sun pitäisi naisille kelvata? Jotain ryhtiä ja ylpeyttä nyt elämään, olethan mies! Anna kuspäitten hoitaa naiset ja kärsiä seuraukset.
Jankuti jankuti.
Yksikään nainen ei kiinnostu vauvapalstalla valittavasta miehestä . Provoilijat ei kiinnosta eikä mielenterveysongelmaiser kuten masentuvat ja ahdistuvat
Mitä ihmettä sinulla olisi annettavan parisuhteeseen? Aloituksen perusteella ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Kiltti
Työssäkäyvä
Hauska
Luotettava
Uskollinen
Kiltti
Kunnollinen
Oma tukka
Yli 180cm
T. Inselien kunkku
Tottahan toki hän on kiltti, kunnollinen, uskollinen, luotettava ja tunnollinen, kun hän kerran niin sanoo.
Ja minä olen kulmakunnan tavoitelluin tyttö. Ja erittäin kaunis. Jaa et usko vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Kiltti
Työssäkäyvä
Hauska
Luotettava
Uskollinen
Kiltti
Kunnollinen
Oma tukka
Yli 180cm
T. Inselien kunkku
Tottahan toki hän on kiltti, kunnollinen, uskollinen, luotettava ja tunnollinen, kun hän kerran niin sanoo.
Ja minä o
Niin?
incelit luulee että naiset thaimaasta haluaa heitä vaikka oikeasti he ovat vain heidän rahojen perässä 🤣
incelit luulee että japanilaiset naiset tykkää heistä ja haluavat heitä, vaikka japanilaisilla naisilla on enempi negatiivinen suhtautuminen ulkomaalaisiin (tutkimus) 🤣
Miehenä olen huomannut että naisille kyllä kelpaa erittäin hyvin kiltit ja tavalliset miehet, ongelma on siinä että he jotka vahvasti identifioivat itsensä niinsanotusti "hyväksi mieheksi" ei todellakaan sitä ole, heiltä vaan puuttuu itsetietoisuus havainnoida omaa persoonaa ja tekemisiään. Nämä miehet ajattelee että se minimitason suoritus että ei hakkaa tai ahdistele naisia tekee heistä jotain hemmetin ritareita ja niitä "hyviä miehiä" ja että pelkästään tämän perusteella naiset lakoaa heidän jalkojensa juureen haarat auki. Kun tätä ei tietenkään tapahdu koska kukaan ei kiinnostu ihmisestä jonka persoonallisuus on sama kun märällä rätillä, alkaa nurina ja katkeroituminen miten ei akkoja kiinnosta hyvät miehet. Se että et kohtele muita kaltoin on ihan vaan perusoletus yhteiskunnassa, ei ole mikään saavutus tai luonteenpiirre.
Ratkaisu siihen ongelmaan että ei naisia tunnu löytyvän on lopettaa mussutus ja itsesääli, hommata mielenkiinnon kohteita ja kehittää omia sosiaalisia taitoja ja ehkä jopa kuunnella naisia kun he kertovat mikä miesten käytöksessä treffimarkkinoilla mättää ja muuttaa omaa käytöstä tämän mukaan. Jos jatkuvasti huomaat että ihmiset eivät kiinnostu sinusta, et tule koskaan saamaan kumppania ennen kuin menet itseesi ja hyväksyt sen että et luultavasti ole yhtä mukava kuin luulet tai olet henkilönä vaan ihan saatanan tylsä tai sellainen jonka seurassa on raskasta olla.
Minkälaisen miehen kanssa minä haluaisin parisuhteen näin 20-vuotiaana naisena:
- Nörtihkö ulkonäkö. Silmälasit ovat seksikkäät, mutta ei must. Mieluummin hoikempi ruumiinrakenne kuin plösö, dad bod tai Käärijäpötsi ovat kuitenkin hot. Lihaksista en ole koskaan sen kummemmin välittänyt. Kasvoja en osaa kuvitella, mutta tummahiuksisista pidän enemmän kuin blondeista. Ruskeista silmistä en välitä. Parrasta en välitä, sänki tai viiksenalku voivat näyttää söpöiltä. Hiukset mielellään päässä. Pituudella ei väliä, kunhan pituusero ei ole liian iso suuntaan tai toiseen. Lopulta ratkaisee kokonaisuus. Nuori Joseph Delage kuitenkin mielestäni komea.
- Iältään lähellä omaa ikääni. Mieluummin vanhempi, mutta jos kemiaa löytyy, iällä ei ole väliä, kunhan lain puolella mennään.
- Yhteisiä mielenkiinnonkohteita kanssani, kuten videopelit ja anime. Nörttimäiset harrastukset suurta plussaa, ja aivan varmasti innostuisin 90% niistä mukaan. Kotihiiri käy minulle enemmän kuin hyvin, toivottavaa itse asiassa!
- Haluaa vakavan suhteen, ja aikomuksena on muuttaa joku päivä yhteen. On vastuullinen rahan käyttäjä, jolla talousasiat kunnossa. Ei esimerkiksi elä yli varojen, ei rahaongelmia, yms... Olisi kiva (ja seksikästä) myös, jos kumppani olisi kiinnostunut sijoittamisesta, ja yhdessä lähtisi sitä tekemään kanssani.
- Rahatilanne ja ura eivät kiinnosta. Mieluummin pienempi palkka ja kotona kanssani kuin suurempi palkka ja harvoin läsnä. Seksialalla työskentelevää en haluaisi, ellei ole joku terapeutti, seksikaupanmyyjä, tuotekehittelijä...
- Koska olen itse todella vaisu, tykkään hiljaisemmista miehistä.
- Pitää huolta kodistaan. Siis ei makaa sohvalla puolikuolleena, ja odota naisen tekevän kaikkia kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, "Ei lyö", "Ei ole väkivaltainen" ovat jokaiselle ihmiselle, kiltti tai jännä niin kuin te luokittelette, ihan itsestäänselvyyksiä. Ainakin mieleltään terveille ja ihmisoikeuksia noudattaville ihmisille.
Miten nämä nyt edes ottaa. Yleensä kun puhuvat kiltteydestä ja mistä lie se on sellainen kunnes juttu. Ovat kilttejä kunnes eivät ole. Eivät lyö kunnes lyövät.
Vierailija kirjoitti:
- Nörtihkö ulkonäkö. Silmälasit ovat seksikkäät, mutta ei must. Mieluummin hoikempi ruumiinrakenne kuin plösö, dad bod tai Käärijäpötsi ovat kuitenkin hot. Lihaksista en ole koskaan sen kummemmin välittänyt. Kasvoja en osaa kuvitella, mutta tummahiuksisista pidän enemmän kuin blondeista. Ruskeista silmistä en välitä. Parrasta en välitä, sänki tai viiksenalku voivat näyttää söpöiltä. Hiukset mielellään päässä. Pituudella ei väliä, kunhan pituusero ei ole liian iso suuntaan tai toiseen. Lopulta ratkaisee kokonaisuus. Nuori Joseph Delage kuitenkin mielestäni komea.
- Iältään lähellä omaa ikääni. Mieluummin vanhempi, mutta jos kemiaa löytyy, iällä ei ole väliä, kunhan lain puolella mennään.
- Yhteisiä mielenkiinnonkohteita kanssani, kuten videopelit ja anime. Nörttimäiset harrastukset suurta plussaa, ja aivan varmasti inno
Tuskin kuitenkaan kelpaisin syvästi incel-kuplaan juurtuneelle miehelle, mikäli he olettavat perusnaisen näyttävän ilman meikkiä Instagram/OF-mallilta ja/tai ovat viehättyneet ainoastaan Stellar Bladen Evestä (Söpön näköinen, ei siinä. Kaaaaukana kuitenkin siitä, miltä todellinen aasialainen nainen näyttää. Googlaa korealainen malli Shin Jae-eun. Hänen pohjalta Eve on mallinnettu. Ei mitään yhtäläisyyttä Eveen. Googlaa sitten Arata Iura, japanilainen näyttelijä. Hän toimi kasvoina Tachibana hahmolle Yakuza 0 -pelissä. Yhtäläisyys on mykistävä.})
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Yhteisiä mielenkiinnonkohteita kanssani, kuten videopelit ja anime. Nörttimäiset
Olen mies joka ei ymmärrä paljoa mistä puhut mutta tämä on kiinnostavaa.