Muita, jotka ei juhli uutta vuotta sen kummemmin?
Katselen kyllä ilotulitusta, mutta sen enempää en juhli.
Kommentit (44)
Ihan tavallinen päivä vaan.
Ainut ero on, että on pakko valvoa kello 00.00 asti kun alkaa se huutaminen ja pauke. Ikkunasta katson tulitukset, vaikka niissä ei paljoa katsottavaa ole. Kun pauke loppuu, menen vihdoinkin nukkumaan. Siinäpä se.
Se sama eli lähibaarin ilotulitus illalla, pari olutta, sauna ja taas olutta ja suupalaa niin hyvin nukuttaa jo ennen puoltayötä. Paitsi jos sieltä baarista lähtee matkaan joku seuralainen, sitten ei nukuta. Niinkin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ainut ero on, että on pakko valvoa kello 00.00 asti kun alkaa se huutaminen ja pauke. Ikkunasta katson tulitukset, vaikka niissä ei paljoa katsottavaa ole. Kun pauke loppuu, menen vihdoinkin nukkumaan. Siinäpä se.
Sinä se osaat ottaa ilon irti elämästä! Ilotulituksessakaan ei ole mitään katsottavaa. Parempi, kun olisi pelkkää harmaata arkea vaan ilman viikonloppuja, saatikka juhlapyhiä!
Edessä työpäivä ja -yö kun hepat ja naudat on saatava laitumelta ja pihatosta paremmin äänieristettyihin tiloihin ennen kuin "tulitus" alkaa jottei käsissä ole vauhkoontunut polle- ja ammulauma jotka pahimmillaan karkaavat aitojen läpi tai jopa kuolevat kauhusta. Valonvälkkeen estäminen on helppoa, mutta se pauke ja rätinä 😖😱😠 Soitetaan musiikkia, ja ollaan itse eläintiloissa koko ilta ja yö varmistamassa ettei eläimille mitään ikävää tapahtuisi. Eläimet, myös luonnoneläimet, pelkäävät ja kärsivät kun kakarat ja kakaramaiset aikuiset pitävät hauskaa kilpailemalla kenellä suurimmat pommit ja pahin meteli. Täällä sitä kutsutaan sotimiseksi ja vanhat ukotkin siihen leikkiin yhtyvät, vaikka hyvin tietävät että paikkakunnalla on useitakin eläintiloja. Että kiitti v*tusti 🖕 ja hyvää uuttavuotta 🙁
Muu perhe juhlii, mutta meillä paremmat bileet kun majoitumme lähipiirin koirien kanssa vuokrakämppään metsien keskelle ilman ilotulitteita ja prosenttijuomia. Tassuterapiaa meille ja paukuton uusivuosi koirille 😀
Herään huomennakin varmaan aamulla 4-5 välillä joten ruppeen huomenna nukkumaan seiskan maissa. Ei kiinnosta yhtään mikään juhlistaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se osaat ottaa ilon irti elämästä! Ilotulituksessakaan ei ole mitään katsottavaa. Parempi, kun olisi pelkkää harmaata arkea vaan ilman viikonloppuja, saatikka juhlapyhiä!
Kynttilät ja hautausmaa vain puuttuvat listasta.
Kynttilät ja hautausmaa? Kyl mä käyn uv:na viemäs kynttilöitä läheisten haudoille. Eri
Töissä aattoillasta aamuun 💉 Pysykää terveenä.
Ei ole mitään juhlitavaa. Tylsä päivä tulee olemaan.
Lapsena oli uusivuosi kiva juhla, kun sai herkkuja ja valvoa myöhään. En ole aikuisena juhlinut kuin lasteni kanssa, niin kauan kunnes kaverit oli parempaa seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmeneltä nukkumaan.
Miten nukkuminen onnistuu rakettien paukkuessa? Minulta ei mitenkään. Uutena vuotena joutuu olemaan hereillä pitkälle aamuyöhön, jolloin paukuttelu rauhoittuu.
Minulla on korvatulpat joka yö, ei kuulu raketit eikä muu älämölö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmeneltä nukkumaan.
Miten nukkuminen onnistuu rakettien paukkuessa? Minulta ei mitenkään. Uutena vuotena joutuu olemaan hereillä pitkälle aamuyöhön, jolloin paukuttelu rauhoittuu.
Hyvin onnistuu, en osaa eritellä tarkemmin, miten. Pitkälleen sänkyyn, silmät kiinni ja unille. Ehkä jotain rytinää kuuluu, mutta ei sitä tarvi noteerata.
Mahtavaa jos on noin hyvät unenlahjat. Minä en pysty nukkumaan rakettien paukkeessa, vaikka laittaisin korvatulpat. Luultavasti vastamelukuulokkeet voisivat auttaa tai nuijanukutus!
Uutena vuotena ainoa toiveeni olisi äänieristetty bunkkeri, jossa voisi viettää pahimman rakettien räiskeen ajan.
Minä juhlin menevällä lasilliselle ystäväni kanssa keskustaan. Mutta en pidä vapaapäivää, joka on mielestäni täysin turha keskellä viikkoa. Teen silloin tunteja sisään ja käytän ne myöhemmin.
En juhli. En katso edes ilotulituksia, en ole koskaan pitänyt niistä. Olen tänäKIN uv nukkumassa viimeistään klo 22. Taidan ottaa unilääkkeen varmuuden vuoksi etten herää rakettien ääniin.
Täällä kans yksi juhlimaton. Ei oo mulle ku tän paskan vuoden viimeinen päivä. Helpottavaa, kun kääntyy ns. puhdas sivu.
Tällä kertaa ei kiinnosta. Huonossa paikassa keskellä työviikkoa.
Nakkeja, perunasalaattia ja keskiolutta. Tämä hyvä.