Naistenkahvila
Helsinkiin. Olisiko tilausta? Ajattelin perustaa sellaisen. Sinne pääsisi vain naiset ja ehkä muunsukupuoliset. Joku sanoi että tuo on syrjintää mutta ei kai? Eihän syrjintälaki koske miehiä? Olisi todella mukavaa jos olisi paikka missä voisi olla turvallisesti naisien kesken.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaatista vapaille turvallisille tiloille on aina kysyntää.
Ei ole kun kukaan ei halua niistä mitään maksaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilaan en kyllä tulisi, mutta yökerho vain naisille olisi upeaa. Olisi mahtavaa, jos voisi rauhassa tanssia jossain.
Mahtavaa olisi kun rekkalesbot siellä teitä kourisi.
Miksi kourisivat? 20 vuoden yökerhoelämän aikana ei ole yksinään nainen kourinut.
ei kai kahviloissa muutenkaan miehet käy vaikka niiden miesten luottokortit siellä kahviloissa käyvätkin kotirouvien mukana.
Kävisin! Minua ei ole ikinä kukaan nainen ahdistellut, ei ikinä. Mutta miehet on, sekä tuntemattomat kadulla että seurustelukumppanit kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilaan en kyllä tulisi, mutta yökerho vain naisille olisi upeaa. Olisi mahtavaa, jos voisi rauhassa tanssia jossain.
Miksi kourisivat? 20 vuoden yökerhoelämän aikana ei ole yksinään nainen kourinut.
Miten olet varmistanut heidän sukupuolensa?
Vierailija kirjoitti:
Kävisin! Minua ei ole ikinä kukaan nainen ahdistellut, ei ikinä. Mutta miehet on, sekä tuntemattomat kadulla että seurustelukumppanit kotona.
Miehille toki kelpaa rumempikin mursu paremman puutteessa.
Voin tulla, oon toki mies mutta tarvittaessa oon "muun sukupuolinen" etkä voi sitä kieltää tai syrjit
Mikä siinä on, että naisista kun puhutaan, niin kohta joukkoon tulisivat muusutkin ja toki trans"naiset"?
He eivät ole naisia!
Vierailija kirjoitti:
ei kai kahviloissa muutenkaan miehet käy vaikka niiden miesten luottokortit siellä kahviloissa käyvätkin kotirouvien mukana.
Niiden lukemattomien suomalaisten kotirouvienko? Niiden, joita on pilvin pimein?
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi mahtavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baari-kahvila Kvääristö lopettaa, aloitti toimintansa viime vuoden kesäkuussa
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000009376034.htmlOli kyllä turvallinen tila kun siellä ei ollut asiakkaan asiakasta :D
Liian rajattu asiakaskunta. Pitävät kovaanelua, mutta loppujen lopuksi heitä on bähän eivätkä halua kaveerata vtoistensa kanssa.
Pitää nääs olla se heteroiden hyväksyvä katse.
Eikö kukaan ihmettele aloittajan toteamusta ettei tasa-arvo koske miehiä? Koskee se heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele aloittajan toteamusta ettei tasa-arvo koske miehiä? Koskee se heitäkin.
Ei tietenkään koska kahvilaa on perustamassa nainen ja kommentoijat ovat naisia.