Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos voittaisit loton päävoiton?

Vierailija
29.12.2024 |

Mitä tekisit jos voittaisit loton päävoiton?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin matkoille. Voisin ehkä muuttaa pois Suomesta kun löytäisin mukavan paikan.

Vierailija
22/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menettäisin yöunet, sitten kävisin irtisanomassa itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentaisin kivan talon ja tallin. Ottaisin hevosia, lampaita ja kanoja sekä tallipaikalle pari maksavaa hevosta. Jäisin töistä pois ja hoitaisin eläimiäni sekä leipoisin ja säilöisin. 

Vierailija
24/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni omakotitalon syrjästä järven rannalta ja uuden auton. Seuraavaksi lataisin ison osan rahoista pörssipeliin jota jo valmiiksi pelaan hyvällä menestyksellä jotta omaisuuteni kasvaisi entisestään. Tämän jälkeen lähtisin hyvin ansaitulle lomalle jonka jälkeen alkaisin hoitamaan itseäni erilaisilla terapeuttisilla menetelmillä. Irtisanoutua minun ei tarvitsisi, koska olen jo työkyvyttömyyseläkkeellä.

Jos rahaa tulisi oikeasti paljon (tyyliin eurojackpotin 120 miljoonaa), vaihtaisin taktiikkaa. Ihan ensimmäiseksi palkkaisin henkilökohtaisen avustajan, jonka tehtävä olisi ajatella parastani ja hoitaa käytännön juoksevat asiani. Hän esittelisi minulle erilaisia vaihtoehtoja tulevaksi omakotitaloksi tai jopa rakennuttaisi minulle uuden talon. Sijoitustoiminta ja lomasuunnitelmat ja kuntoutussuunnitelmat pysyisivät samoina, mutta nyt ei tarvitsisi juurikaan miettiä budjettia eli voisi vähän enemmän revitellä. 

Lopulta kun sijoitustoiminta alkaisi tuottamaan kunnolla perustaisin säätiön, joka ajaisi huono-osaisten asiaa tässä yhteiskunnassa. Lisäksi perustaisin oman ashramin kotitaloni lähimaastoon, siellä ihmiset saisivat rauhassa meditoida ja tehdä henkisiä harjoituksia. Varmaan myös lahjoittaisin rahaa hyväntekeväisyyteen. 

Vierailija
25/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaisin päivittäin paljon pönttöihin.

Vierailija
26/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkauttaisin pepustani paljon paksuja pötköjä pönttöihin.

Vierailija
27/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asunnon, söisin hyvin ja joisin hyvin ja parempia aineita kuin työttömänä. Tekisin äänilevyn tai useamman. EuroJaskapotin päävoitolla perustaisin festarit.

Vierailija
28/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v ollut ajatus: Ihan ekaksi menisin Norjaan, vuokraisin mökin vuonon rannalta ja kalastelisin kuukauden ja miettisin rauhassa, että "mitäs nyt".

Lisäksi mulla on tuttuja Kanadassa, Californiassa, Colombiassa ja Ausseissa... No siinähän se kiva matkasuunnitelma onkin. Tiedä vaikka jäisin johonkin noista pysyvästi..?

Vierailija
29/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin itseni irti duunista ja sitten ostaisin kämpän Helsingin keskustasta. Kotia pitäisi vähän ehostaa,  vai viittiskö? Jos vaan myis ja ostaisi vastaavan jostain rauhallisemmasta paikasta. Käyttäisin muuttopalveluita ja siivoojaa, niin ja tekisin taksisopparin, en enää ajelis ite. Pienessä shampanjapäissä se loppu elämä sitten tuliskin vietettyä. Vaikken mä hirveesti bilettääkään jaksa.

Vierailija
30/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin tästä vanhasta haisevasta läävästä johonkin uuteen, hienoon taloon.

Vierailija
31/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin maalle ja rakennuttaisin sinne talon hirsistä ja eläisin omavaraistaloudessa kuten isovanhempani tekivät, mutta modernilla twistillä ja teknologialla. Olisi peltoja,niittyjä ja eläimiä.

Vierailija
32/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakentaisin kivan talon ja tallin. Ottaisin hevosia, lampaita ja kanoja sekä tallipaikalle pari maksavaa hevosta. 

Harmi, että sait niin pienen lottovoiton, että tarvitsee ottaa tallille maksavia hevosia. 

Vierailija
33/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat silmä-, hammas-, ihotauti-, vatsa-, keuhko-, kurkkukorvanenätautien erikoislääkärille. Uudet rillit, mieluummin kahdet. Talon täydellinen remppa sähkö- ja vesiputkitöistä alkaen, sisävessa, varasto, laituri, polttopuuta loppuiäksi, auto, kampaajalla käynti. Koira, mieluummin kaksi. Apua pihahommiin kesät talvet. Eikä tässä vielä kaikki. 

Vierailija
34/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä lennolla suomesta sodan jaloista pois eikä ikinä takaisin! 

Vierailija
35/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin itseni irti duunista ja sitten ostaisin kämpän Helsingin keskustasta. Kotia pitäisi vähän ehostaa,  vai viittiskö? Jos vaan myis ja ostaisi vastaavan jostain rauhallisemmasta paikasta. Käyttäisin muuttopalveluita ja siivoojaa, niin ja tekisin taksisopparin, en enää ajelis ite. Pienessä shampanjapäissä se loppu elämä sitten tuliskin vietettyä. Vaikken mä hirveesti bilettääkään jaksa.

Et muuta keksi kuin muuttaa kusiseen Helsinkiin? No ei siinä jos ei mielikuvitus muuhun riitä. 

Vierailija
36/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuta keksi kuin muuttaa kusiseen Helsinkiin? No ei siinä jos ei mielikuvitus muuhun riitä. 

Mikä sä olet määräämään mitä toiset haluaisi tehdä? Miksi kuvittelet, että sun tapasi tehdä asioita on oikein? Miksi kuvittelet voivasi määrätä toisten haaveista? 

Mä en koskaan muuttaisi Helsinkiin koska tiedän etten viihtyisi siellä. Mä viihdyn täällä pienessä kylässä Etelä-Pohjanmaalla. Sekin on varmaan sun mielestä väärin, mutta ihan sama. Mä tykkään asua täällä ja muualla voi sitten matkustella.

Vierailija
37/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä uuno elokuvassa maalainen etsii lapselle äitiä. Kun tulisi eurojakpotissa päävoitto, niin voisin itsekkin etsiä ensiluokkaisen äitiehdokkaan lapselle.

Vierailija
38/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin työstäni, rakentaisin loppuelämäni esteettömän talon ja suurin haaveeni olisi kunnon pitkä uima-allas omassa kodissa. Erityisen mukavaa olisi lahjoittaa miljoona euroa myös rakkaimille ystävilleni, että pääsisivät hekin nauttimaan vapaudesta. Ja pois pk-seudulta muuttaisin heti. 

Vierailija
39/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä lennolla suomesta sodan jaloista pois eikä ikinä takaisin! 

Minkä sodan? 

Vierailija
40/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi voittaa, koska en lottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan