Onko skoda hyvä auto?
Kokemuksia skodasta? Sanotaan pirkka-audiksi mutta mitä kokemuksia? Jossain vaiheessa octavia oli Suomen ostetuin automalli.
Kommentit (97)
Onhan se ihan hyvä. Kumhan et mitään lataushybridiä hommaa.
Jos Skoda kovin huono olisi, niin tuskin se myydyimpien autojen joukossa vuodesta toiseen pysyisi.
Skodan sähköauto voittanut palkintoja 👍
Yksi Skoda meillä on ollut (Yeti). Oli uudesta viisi vuotta eteenpäin, eikä koskaan ollut mitään harmia. Pirkka-audi on ihan hyvä kuvaus.
Länsimaista laatua itämaan hinnalla 👍
On hyvä. Minulla pieni, näppärä Skoda Fabia.
Sellainen peruskulkine joka ei tarjoa yhtään mitään nautintoa millään tavoin, mutta ei nyt paskempi kuin muutkaan perusautot. Sellainen ripulivolkkari.
Skoda superb kuin audi a6 mutta puoleen hintaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Jos Skoda kovin huono olisi, niin tuskin se myydyimpien autojen joukossa vuodesta toiseen pysyisi.
Ja säilyttää parhaiten arvonsa, on paras Vw- konsernin vekottimista.
Naapurilla on Skoda, mutta häpeää sitä niin paljon että on laittanut pahvilaatikon keula-ankan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi koska niin halpa että jopa suomalaisilla on joskus varaa.
Halpis-Audi. Saman firman tekeleitä eri tasovarustelulla.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla on Skoda, mutta häpeää sitä niin paljon että on laittanut pahvilaatikon keula-ankan eteen.
Skoda ja Audi ja Volkswagen ja SEAT ovat ihan samaa kamaa eri kuoriin paketoituna.
Farmari skoodaan mahtuu paljon kaalia kyytiin. On hyvä auto.
Jos nyt ei autolta mitään muuta halua, kuin kulkuneuvon paikasta a paikkaan b, niin varmasti ihan ok kärry. Itselleni autoilu on myös nautinto, ja Skoda vanhana itäeurooppalaisena kalossina ei sellaista pysty minulle tarjoamaan.
Mut kun Esson baarissa sanovat sitä Skeidaksi😳
Sanovat Saksassa parhaita työntekijöitä olevan tsekit. Mersun tekevät turkkilaiset siirtotyöläiset. Skodan tekevät tsekit itse. Euroopan vanhin konepaja sekä auton valmistaja Skoda.
Lausutaan: Skeida.