Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään vuotta 2025

Vierailija
29.12.2024 |

Tuntuu että ajaudumme worldwarkolmosta kohti. Tämä tunne oli jo mennyt ohi 2022 jälkeen mutta nyt palannut. Sanokaa että olen vain sekaisin ja mitään hätää ei ole?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tapahtuu paljon kaikenlaista eri rajavaltioissa ennen kuin Suomen rajan yli tullaan. Siihen ehtii varautua tai lähteä Suomesta jos ei ole asevelvollinen. Itse pyrin lähtemään. 

Vierailija
62/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi korkea aika meidän päättäjillä alkaa luomaan ihmisille uskoa tulevaisuuteen. Me ollaan muutenkin niin ahdistunutta kansaa, että kaikki tämä pelottelu ja kehno taloudellinen tilanne tappaa ihmisissä lopunkin toivon. Ei se nato meitä pelasta, vaan aivan itse meidän pitää rakentaa rauhaa eikä uhota.

Tämä.  Kaiken huippu oli Hysteria-Häkkäsen uhoaminen siitä miten Ukrainan sodan rauhankaan jälkeen ei aiota palauttaa suhteita Venäjään, vaan jatketaan sodanlietsontaa ja nyrkin puimista hamaan tappiin.

Siis ihan oikesti: millainen psykoosiporukka Suomea tällä hetkellä johtaa :/

Siis ihan oikeasti, lähde nyt Iigor vihdoin sinne z-armeijaasi kun ei tätä pumpuliperseen trollausta jaksa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tapahtuu paljon kaikenlaista eri rajavaltioissa ennen kuin Suomen rajan yli tullaan. Siihen ehtii varautua tai lähteä Suomesta jos ei ole asevelvollinen. Itse pyrin lähtemään. 

Jos tosi paikka tulisi, niin silloin lähteminen ei olisi niin yksinkertaista. Suomesta ei pääse kuin laivalla tai lentämällä, ja kun puolet suomalaisista olisi yhtä aikaa lähdössä, niin liikenne menisi heti tukkoon. Toinen hyvä kysymys kuuluu, minne kaikki menisivät? 

Vierailija
64/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInäkin lähden heti kun mahdollista vaikka olen asevelvollinen.

Vierailija
65/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosi paikka tulisi, niin silloin lähteminen ei olisi niin yksinkertaista. Suomesta ei pääse kuin laivalla tai lentämällä, ja kun puolet suomalaisista olisi yhtä aikaa lähdössä, niin liikenne menisi heti tukkoon. Toinen hyvä kysymys kuuluu, minne kaikki menisivät? 

Niihin kehitysmaihin, joista Kokoomus ja persut ovat kaksin käsin Suomeen huippuosaajia tuoneet?

Vierailija
66/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Keski Euroopassa ei edes uutisoida Ukrainan sodasta mitään. Meillä taas putin ruma naama komeilee iltapäivälehtien kannessa päivästä päivään 

Eipä juuri.  Ei Ukraina ole alun alkaenkaan todellisuudessa kiinnostanut ketään muita kuin EU:n itäreunan hysterian valtaan vajonneita valtioita.

Siis Venäjää?

jep

Vajottiin natohysteriaan ja hyökättiin Ukrainaan z-hysterian vallassa ja 3 päivää kestävä sotilaallinen erikoisoperaatio etenee ihan suunnitelman mukaan ja aikataulussa!

Vierailija
67/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInäkin lähden heti kun mahdollista vaikka olen asevelvollinen.

Ethän sinä uskalla sieltä Pietarin trollitoimistolta lähteä edes Ukrainaan sohvasoturi! :D

Vierailija
68/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiojohdon tehtävä on huolehtia diplomaattisuhteista niin, ettei sotaa synny. 

Onhan meillä ainakin nyt varsinainen kuminaama diplomaattina.

Lavrov on kyllä hevosennaama.

Vierailija
69/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sukulaisia Kanadassa, pyrkisin sinne. Joku Etelä-Euroopan maa myös mahdollinen.

Vierailija
70/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun uutiset alkaa ahdistaa noin paljon niin on parempi olla lukematta niitä.

ei, vaan lukea entistä enemmän ja selvittää itselleen mitä pelkää, jollei niin tee niin se pelko jää alitajuntaan asumaan ja kehittyy stressiksi joka puolestaan sairastuttaa ihmisen

Vierailija
71/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelon kautta elämäninen ei ole hyväksi. Suosittelen meditaatiota ja hengitysharjoituksia jos ahdistaa, älkää keskittykö pahaan vaan hyvään.

Vierailija
72/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelon kautta elämäninen ei ole hyväksi. Suosittelen meditaatiota ja hengitysharjoituksia jos ahdistaa, älkää keskittykö pahaan vaan hyvään.

Minun keskittymisilläni ei ole juurikaan merkitystä mahdollisten sotien syttymisten kannalta. Sen sijaan eräiden valtionjohtajien sietäisi keskittyä enemmän hyvään ja vähemmän pahaan. Se voisi sotia estääkin.

Vierailija
73/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiojohdon tehtävä on huolehtia diplomaattisuhteista niin, ettei sotaa synny. 

Onhan meillä ainakin nyt varsinainen kuminaama diplomaattina.

Lavrov on kyllä hevosennaama.

https://bbs.io-tech.fi/attachments/1662649628122-png.944319/

Vierailija
74/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä edes pelkäät? Me miehethän sinne rintamalle joudumme

Vierailija
75/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uutisten seuraaminen.

Media ruokkii pelkoa.

Vierailija
76/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koljan aloitus. Poistoon vaan. 

Vierailija
77/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuulin koulussa maailmansodista ja siitä, että Suomikaan ei niiltä säästynyt. Vanhempani ja isovanhempani olivat sodat kokeneet itse ja kertoivat hirveitä juttuja siitä, millaista sota oli. Minua he rauhoittelivat, että nyt onneksi sota on ohi ja lapset saavat elää ihan rauhallisessa maailmassa. Nyt en ole lapsi enää, mutta minulla on oma lapsi, aikuinen jo hänkin. Nyt ymmärrän, että edessä saattaa hyvin olla sellainen sota, joka tuhoaa niin minut kuin lapsenikin.

Vierailija
78/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koljan aloitus. Poistoon vaan. 

Ei ole vaan ihan perisuomalaisen. Olen kuullut isovanhempien kertomukset miten äidillä kuoli nuorin pikkusisko(vauva) pakkaseen pakomatkalla jne.

ap.

Vierailija
79/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän uutisointi on vajonnut todella alas. Iltapäivälehdillä menee varmaan heikosti, mutta koronan myötä keksittiin kuinka pelko myy. Milloin mikäkin sairaus tulee ja tappaa. Ja nyt sota. 

Vierailija
80/102 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minua juuri pelottaa. Olen töissä, joita ei voi tehdä ulkomailta / ulkomailla joten jos lähdemme turhaan lähdemme keppikerjäläisiksi. Ja jos lähdemme oikealla hetkellä on jo liian myöhäistä. Eikä naisia edes kuulemma päästetä, lapset vain - yksin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän