Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies (tai miksei nainenkin), joka petät. Miksi petät?

Vierailija
29.12.2024 |

Yritän vain ymmärtää miestäni. Ihan selvästi viestittelee jonkun kanssa. Ihmettelen asiaa, koska luulin, että meillä menee hyvin! Viimeeksi eilen oli seksiäkin. Onko sitten niin, että jotkut vain pettävät? Mikä on syy?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen mutkatonta seksiä. 

Vähän samaan tapaan, kuin jotkut naiset haluaa huomiota, hellyyttä, halauksia tms ilman seksiä. Minä haluan seksiä ilman pelkoa, että odotetaan loputonta tunteiden vatvontaa sun muuta. 

Saan myös ihan mahtavaa tyydytystä täysin tunteettomasta (siis lue: seksistä, johon ei liity romanttista rakkautta tms..) tai anonyymistä seksistä seksibileissä ja cruisingpaikoissa.

Ja kyllä, silti voin rakastaa ja katsoa vaimoani silmiin ihan luontevasti. Ei ole ikinä ollut lähelläkään "jäädä kiinni", ja se vatsa onkin omituinen voimafantasia että "kaikki pettäjät jäävät kiinni". Suurin osa ei ikinä, koskaan jää kiinni: ei miehistä, eikä naisista ja nykytiedon mukaan naiset kävyät vieraissa yhtä usein tai jopa useammin, kuin miehet. Toivonkin, että vaimo kävisi vieraissa usein, oppisipahan arvostamaan minua paremmin. ;)

Ongelma on vain ummehtuneissa parisuhdemalleissa.

Mikä ongelma parisuhdemalleissa on?

Eikö ole helpompaa sanoa tuo mitä haluat ääneen kaikilla potentiaalisille kumppaneille jotta ovat samalla sivulla kanssasi aiheesta ja voivat valita haluavatko olla kaltaisesi kanssa vai ei.

Vai onko niin että syytät parisuhdemalleja koska et uskalla olla ulospäin rehellinen siitä mitä olet? Mitä oikein pelkäät? Ympäristön väheksyntää? Syyllistämistä?

Vierailija
22/22 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ilkeä minua kohtaan ja kohteli huonosti. Kostin hänelle, monta kertaa vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän