Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä voi huomata narsismin jo suhteen alkumetreillä?

Vierailija
29.12.2024 |

Auttakaa ymmärtämään. Olen huono ihmisten tuntemisessa :)

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärillä on hovi täynnä tolloja, joihin suhtautuu ylimielisesti.

Tapailin pari vuotta sitten miestä jolla oli juuri näin ja sillä miten heitä kohteli sai lopulta mun mielenkiinnon lopahtamaan. Sieltähän paljastuikin jälkeenpäin vaikka ja mitä. Ei voinut kuin ihmetellä miten nämä hänen "ystävänsä" eivät nää mikä on miehiään ja miksi sietivät sitä alistusta ja pilkkaamista. Jotenkin vaan sai kaikilta silti ihailua ja hänen seuransa oli haluttua. 

Vierailija
22/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävä ja huomioiva ihminen muuttuu suhteen alettua kuin eri ihmiseksi. On siis saanut haluamansa. 

Jatkan vielä

Kun jo alussa alkaa haukkua exiään, sukulaisiaan tai läheisiään - lähde pois!

Tunnen yhden hyväntekijä narsistin, jolla on satoja kavereita facebookissa ylittämässä häntä.

Sama ihminen puhuu katkerana ja myrkyllisesti sukulaisistaan ja jakaa itsestään söpöjä julkaisuja haukkumiensa ihmisten kanssa.

On vähän väliä jossain paikallislehdessä esillä kun tekee jotain hyvää.

Oikeasti valehtelee ja rikkoo lakia minkä ehtii.

Ehkä kannattaa kysyä siltä exltäkin Eton syistä. Narsisti hurmaa kaikki, kunnes et tottele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhut koskaan omista vioistaan. 

Vierailija
24/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten puhuu jos se on se millä saa sääliä ja myötätuntoa. Häntä ei halua kohdella huonosti kun hänellä on niin vaikeaa muutenkin ja vain sinä olet se ihminen joka häntä voi auttaa ja hänet korjata. Mukamas.

Vierailija
25/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten puhuu jos se on se millä saa sääliä ja myötätuntoa. Häntä ei halua kohdella huonosti kun hänellä on niin vaikeaa muutenkin ja vain sinä olet se ihminen joka häntä voi auttaa ja hänet korjata. Mukamas.

Tarkoitin psyykkistä puolta -ap

Vierailija
26/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, kuin oltaisiin aina tunnettu toisemme 

selittämätön yhteys ja "me"

asiat on jotenkin aina liian hyvin, ei ole mitään ongelmaa missään, ei mitään riitoja, ja sinun arvomaailma on hänen arvomaailma. 

Saattaa liittyä kannattamaasi puolueeseen, yhdistykseen, uskonton, mitä tahansa mikä on vahvasti sinun maailmaasi.

Sukulaisetkin ihailevat kuinka hyväkäytöksinen,fiksu,hyvätapainen uusi kumppani on.

Hän ui teidän kaikkien liivin alle ja pelaa korttinsa niin että saa myöhemmin anteeksi ihan mitä tahansa. "No mutta eihän nyt XXX ... Eikä ainakaan tahallaan"

Loppuvaiheessa on sitten ihmisshakki pelattu niin että olet täydellisessä loukussa, ja kaikki on sinun syytäsi, ja alat uskoa siihen itsekin, et tiedä mikä on totta ja mikä ei, et tiedä kuka olet etkä tiedä mitään, ymmärrä mitään, päivät kuluvat eteenpäin ja elämä valuu ohitsesi.

Vierailija
27/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sanoa että exäni on narsisti koska tuo on vain trendisana nykyään mutta todella moni piirre pätee häneen. Sitä on vähän vaikea selittää mutta tavallaan siihen ihmiseen jää koukkuun ja aivan sama mitä hän tekee niin itse haluaa saada vielä kokea sitä tunnetta minkä sai alussa aikaan. Näin vuosien jälkeen kun asioista on jo aikaa ja niistä päässyt yli ihan naurattaa mitä kaikkea sitä teki ja oli valmis tekemään sen toisen vuoksi vaikka tämä kohteli kuin roskaa ja nöyryytti. Ei tuollaisia ihmisiä oikein osaa varoa ellei itsekin ole hieman kiero ja ymmärrä noiden valtapelien päälle. Itse olen kiltti ja hyväsydäminen joten oikein otollinen uhri heille.

Vierailija
28/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä miten hän puhuu muista ihmisistä, ennenkaikkea exästään.

Miten narsisti puhuu exästä?

Tai miten narsistin exä puhuu narsisti-exästään? 

Aika varmasti narsistin/psykopaatin kanssa seurustelleena en puhu tuosta mitään. Teki niin hirveitä asioita, että kuulijat eivät usko eivätkä halua kuunnella, varsinkin kun hän vetää showta, missä on itse mukava, rakastava ja empaattinen ihminen. Ihmiset eivät yleensä halua kohdata todellisuutta ja toisaalta mitä enemmän itse puhun narsistista, sitä enemmän riskeeraan sitä, että hän maalittaa minuakin jatkossa. Yksinkertaisinta on lopettaa tuosta ihmisestä puhuminen kaikkinensa ja pitää hänet niin kaukana omasta elämästä, kuin ikinä mahdollista

Vierailija
29/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen tunne siitä, että toisessa ihmisessä on jotain outoa ja poikkeavaa. Eräänlainen outouden tunne, jota on vaikea pukea sanoiksi. 

Vierailija
30/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävä ja huomioiva ihminen muuttuu suhteen alettua kuin eri ihmiseksi. On siis saanut haluamansa. 

Jatkan vielä

Kun jo alussa alkaa haukkua exiään, sukulaisiaan tai läheisiään - lähde pois!

Tunnen yhden hyväntekijä narsistin, jolla on satoja kavereita facebookissa ylittämässä häntä.

Sama ihminen puhuu katkerana ja myrkyllisesti sukulaisistaan ja jakaa itsestään söpöjä julkaisuja haukkumiensa ihmisten kanssa.

On vähän väliä jossain paikallislehdessä esillä kun tekee jotain hyvää.

Oikeasti valehtelee ja rikkoo lakia minkä ehtii.

Ehkä kannattaa kysyä siltä exltäkin Eton syistä. Narsisti hurmaa kaikki, kunnes et tottele.

Narsistin ehkä erottaa tavanomaisesta kusipäästä juuri tuo kaksinaamaisuus. Normaalin rehellisen tai edes suht rehellisen on vaikea edes kuvitella sitä, ennen kuin pääse tai joutuu ensi kädessä todistamaan. 

Vierailija
31/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Boss, SuperDry

Vierailija
32/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile miten muut käyttäytyvät hänen seurassaan. Se voi kertoa enemmän kuin hänen oma käytöksensä.

Vierailija
33/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma narsissi toi kukkia näyttävästi työpaikalleni. Huomioi kovasti minua saadakseen itse huomiota, etenkin muilta. "Katsokaa kuinka ihana mies olen". Yhdissä juhlissa sanoi: "Onpa noloa, kun ystäväsi sanoivat minua hyvännäköiseksi" . Merkit oli alusta asti nähtävissä, vaan rakkaus on sokea. 

Vierailija
34/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sosiaalisessa mediassa, etenkin jos kavereita on useampia kymmeniä.

Vierailija
35/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympärillä on hovi täynnä tolloja, joihin suhtautuu ylimielisesti.

Tapailin pari vuotta sitten miestä jolla oli juuri näin ja sillä miten heitä kohteli sai lopulta mun mielenkiinnon lopahtamaan. Sieltähän paljastuikin jälkeenpäin vaikka ja mitä. Ei voinut kuin ihmetellä miten nämä hänen "ystävänsä" eivät nää mikä on miehiään ja miksi sietivät sitä alistusta ja pilkkaamista. Jotenkin vaan sai kaikilta silti ihailua ja hänen seuransa oli haluttua. 

On myös niin että narsisti on usein reilu maksaja. Ainakin firmapuolella kannattaa tehdä narsistin kanssa kauppaa, koska jostain syystä he maksavat hyvin. Tosin jossain vaiheessa narsisti dumppaa toimittajan sivuun kun ei ole tarvetta ja siinä voi olla että se viimeinen maksuerä on pitkissä kantimissa.

Vierailija
36/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugo Boss, SuperDry

Keski-ikäisen perusmerkit. 😄

Vierailija
37/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään myötätuntoa, ei edes vaikka olisit sairas tai burnout. Hänelle pitää myötätuntoa tarjota. 

Vierailija
38/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile miten muut käyttäytyvät hänen seurassaan. Se voi kertoa enemmän kuin hänen oma käytöksensä.

Eli miten???

Vierailija
39/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä miten hän puhuu muista ihmisistä, ennenkaikkea exästään.

Miten narsisti puhuu exästä?

Tai miten narsistin exä puhuu narsisti-exästään? 

Aika varmasti narsistin/psykopaatin kanssa seurustelleena en puhu tuosta mitään. Teki niin hirveitä asioita, että kuulijat eivät usko eivätkä halua kuunnella, varsinkin kun hän vetää showta, missä on itse mukava, rakastava ja empaattinen ihminen. Ihmiset eivät yleensä halua kohdata todellisuutta ja toisaalta mitä enemmän itse puhun narsistista, sitä enemmän riskeeraan sitä, että hän maalittaa minuakin jatkossa. Yksinkertaisinta on lopettaa tuosta ihmisestä puhuminen kaikkinensa ja pitää hänet niin kaukana omasta elämästä, kuin ikinä mahdollista

En tiedä minkä kanssa olin parisuhteessa mutta jotain tuollaista myös hän. Enkä minäkään siitä puhu sehän käännettäisiin minua vastaan ja olisin vain katkera perässä roikkuva kaheli. Kuten exänsä. En ole katkera enkä vihainen vaan mä pelkään sitä ihmistä. En halua enää ikinä joutua mihinkään tekemisiin joten parempi pitää suu kiinni ja pysyä kaukana.

Vierailija
40/169 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen kanssa avioliitossa olleena sanon, että siitä, että hän suuttuu, jos olet hänen kanssaan eri mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän