kirje naapurilta: "Alueella on rakettienammuntakielto"
Suhteellisen tuore naapuri oli laittanut täällä maaseutumaisella laitakaupungilla postilaatikkoihin lapun, jossa hän ilmoitti kartan kera, että tietyllä alueella on rakettienammuntakielto, koska räjähdysten äänet ovat hänen elikeinotoiminnalleen tuhoisia. Uutenavuotena on kuulemma tulossa useita pelokkaita koiria pariin pihamökkiinsä (airbnb-vuokrattavia) ja siksi käytännössä koko kylällä pitää olla hiljaista ja rauhallista.
Kävin kysymässä, että mitä hittoa. Ei hän voi päättää ilman viranomaisten lupaa, missä lailliseen aikaan tehdään lain sallimia asioita, mutta naapuri oli ehdoton. Jos joku ampuu raketteja, hän soittaa poliisille ja tekee rikosilmoituksen siitä, että häntä estetään ansaitsemasta rahaa laillisella tavalla. Sanoin, että vastaavasti minä voin soittaa poliisille, kun hän ulkoiluttaa koiria luvatta irrallaan metsässäni, mutta on kuulemma jokaisenoikeuksiin kuuluva asia, hänen koiransa tietävät, että linnunpoikasia ei saa syödä.
Saattaa olla, että tänä vuonna ostan elämäni ensimmäiset raketit ja ammuskelen niitä 3 tunnin välein läpi yön.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Koiranaisia kiukuttaa.
EI oo ehkä tavannut mukavia koiramiehiä vähään aikaan niin kiristäähän se pipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla koirista on taatusti enemmän haittaa ja häiriötä ihmisille, luonnolle ja metsän eläimille kuin raketeista.
AInakin iso hiilijalanjälki niillä koirilla on.
itse ainakin laittiaisin kasan raketteja naapurin talon ympärille ja koirien kulkureitille sekä naapurin postilaatikkoon ja räjäyttäisin koko illan niitä, 1 myös auton pakoputkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla koirista on taatusti enemmän haittaa ja häiriötä ihmisille, luonnolle ja metsän eläimille kuin raketeista.
AInakin iso hiilijalanjälki niillä koirilla on.
On. Levittävät myös tauteja ja vähän väliä on juttuja lehdissä, kuinka omistajansa mielestä ihan leppoinen relku on käynyt ihmisen kimppuun. Tai ottanut pienemmän koiran hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
itse ainakin laittiaisin kasan raketteja naapurin talon ympärille ja koirien kulkureitille sekä naapurin postilaatikkoon ja räjäyttäisin koko illan niitä, 1 myös auton pakoputkeen!
Aika hyvin ilmaiset koiranvihaajan lapsellisen maailmankuvan. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin ilmaiset koiranvihaajan lapsellisen maailmankuvan. Kiitos siitä.
Ei se ole koiran vika, kun sen omistaja on idiootti.
HauHau vaan teille kaikille koiravihaajahulluille taas 🐶🐾🥰
Täähän onkin hyvä neuvo, että voin kieltää vaikka mitä elinkeinotoimintaan vedoten. Oikein poliisikin kuulemma tarvittaessa auttaa.
Olen yrittäjä. Teen kotona töitä, joissa pitää keskittyä. Keskittymistä häiritsee usein ohi kulkevien koirien haukkuminen ja räksytys. Voin siis käydä laittamassa kaikille postilaatikkoon kirjeen, joissa kiellän koirien ulkoiluttamisen alueella. Haukunta kun on tuhoisaa elinkeinotoiminnalleni. Ja jos eivät usko, niin soitan poliisit, jos yhdenkin haukahduksen kuulen.
Vierailija kirjoitti:
Täähän onkin hyvä neuvo, että voin kieltää vaikka mitä elinkeinotoimintaan vedoten. Oikein poliisikin kuulemma tarvittaessa auttaa.
Olen yrittäjä. Teen kotona töitä, joissa pitää keskittyä. Keskittymistä häiritsee usein ohi kulkevien koirien haukkuminen ja räksytys. Voin siis käydä laittamassa kaikille postilaatikkoon kirjeen, joissa kiellän koirien ulkoiluttamisen alueella. Haukunta kun on tuhoisaa elinkeinotoiminnalleni. Ja jos eivät usko, niin soitan poliisit, jos yhdenkin haukahduksen kuulen.
HauHau vaan sulle koiravihaajalle taas 🐶🐾🥰
Vierailija kirjoitti:
Työnnä ne peräreikääsi ja ota lääkkeesi ellet halua putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koirien irrallaan juoksuttaminen ei ole jokamiehenoikeus. Koirien juoksuttamisesta säädellään Metsästyslaissa, ja jos koiran omistajalla ei ole omia maita, koiria EI SAA KOSKAAN juoksuttaa irrallaan (paitsi tietty, jos saa joltakulta maanomistajalta luvan). Eli ehdottomasti voit kieltää koirien irrallaan pidon maillasi.
Niinpä, mutta mikä estäisi narsistia olemasta eri mieltä?
Koiranomistajat ovat herkkiksiä. Täälläkin närkästytään kirpputurrien puolesta. Minäpäs lähdenkin ostamaan auton täyteen raketteja ja annan kunnon uudenvuodenkyytiä kaikille alueen rakeille ja rakkien omistajille. Odotettavissa toooosi pitkä ja levoton yö. Minä tarjoan!
Paukkuarat koirat pitäisi lopettaa.
"Ja keskiviikkona itketään ja parutaan päänsärkyisinä kuinka rahat on loppu ja kaikki on hallituksen syy, kun itse on paukutellut rahansa taivaalle sekunnin kestävän "ilon" vuoksi"
Miksi ilotulitteista saisi päänsäryn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HauHau vaan sulle koiravihaajalle taas 🐶🐾🥰
Koirien vähentäminen olisi ekoteko.
Laita raketti naapurisi postilaatikkoon.
Kumma kun sitten haukkuminen ja räksytys sitten haittaa mikä kuuluu sitten matkojen taa kun tuodaan sitten uudet koirat hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Uskooko jotku tähän provoon. Sama koiravihaajahullu aktivoituu joka vuosi näillä mielikuvituksellisilla rakettialoituksillaan.
oli tuo ihan uskottava. koiranaiset ovat ihan sekopäitä