Naapuri painostaa minua ostamaan ilotulitteita
On monta kertaa sanonut, että he ostavat 1500 eurolla raketteja ja kysynyt, miten minä kannan korteni kekoon, sillä näenhän hänenkin rakettinsa. Tuntuu pahalta mennä tuohon pihalle, jos se on omallaan, kun heti alkaa tuo painostus. Mitä voin tehdä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi.
Vaadi naapuriltasi korvausta melu- ja ilmansaasteesta.
meillä tammelssa ainakin viher punikit olivat ensimmäisenä ostamassa yrittävätkö?? näi tehdä muista luonnon tuhoajia. melkoinen pauke on jo käynyt heidän pihallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun siihen pienenpieneen vähemmistöön, jonka mielestä ei ole hyvää käytöstä mennä pällistelemään lähistölle toisten raketteja, jos itse ei ole hankkinut niitä myös.
T. raketiton sisätiloissa pysyttelevä
Minäkin pysyn sisätiloissa. Nautin kuohuvaa sohvallani herkkujen kera kun katselen ikkunasta naapurien ampumia raketteja. Miksi menisin ulos palelemaan.
Itse strippaan kadulla. Törkeät lokkeilijat eivät maksa minulle. Kävelevät vaan ohi niin kuin heilläkin muka olisi joku oikeus olla ulkona, vaikka minä strippaan siellä. Ei ole mitään rajaa ihmisten lokkeilunhalulla. Pysyisivät kotonaan.
Kuuluuko vasemmistolaisuuteen ilotulitteiden ampuminen naapureiden parvekkeelle vai onko sekin muiden ihmisten auttamista?
Laske kuinka monta rakettia ammuttiin ja ilmoita, että kerää seurravana päivänä roskat pois tai ilmoitat viranomaisille tahallisesta roskamisesta
Kaikkea sitä kuuleeki...Tyhmää mut ite tietää.En ostaisi.Hän huijaa sinua.kuk a 1500€ nyt laitaa??ei kukaan...
Sano sille, että sun raketit ammuttiin Ukrainasta, olisi mennyt sinne katsomaan.
Joidenkin naapuri Pianostaa, ei painosta. Kamala pimputus joskus.
Ämpärillinen bensaa nurmikolle ja tuikkaat tuleen, huutelet siinä sitten piupiu viuuh pam ja poks.
Täysin kohtuutonta olettaa, että ihmiset jättäisivät kaikki ulkoilut väliin. Menkööt muut korpeen paukuttelemaan rakettejaan.