Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri painostaa minua ostamaan ilotulitteita

Vierailija
29.12.2024 |

On monta kertaa sanonut, että he ostavat 1500 eurolla raketteja ja kysynyt, miten minä kannan korteni kekoon, sillä näenhän hänenkin rakettinsa. Tuntuu pahalta mennä tuohon pihalle, jos se on omallaan, kun heti alkaa tuo painostus. Mitä voin tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun siihen pienenpieneen vähemmistöön, jonka mielestä ei ole hyvää käytöstä mennä pällistelemään lähistölle toisten raketteja, jos itse ei ole hankkinut niitä myös. 

T. raketiton sisätiloissa pysyttelevä 

Täysin kohtuutonta olettaa, että ihmiset jättäisivät kaikki ulkoilut väliin. Menkööt muut korpeen paukuttelemaan rakettejaan.

Vierailija
22/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi. 

Vaadi naapuriltasi korvausta melu- ja ilmansaasteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tammelssa ainakin viher punikit olivat ensimmäisenä ostamassa yrittävätkö?? näi tehdä muista luonnon tuhoajia. melkoinen pauke on jo käynyt heidän pihallaan.

Vierailija
24/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun siihen pienenpieneen vähemmistöön, jonka mielestä ei ole hyvää käytöstä mennä pällistelemään lähistölle toisten raketteja, jos itse ei ole hankkinut niitä myös. 

T. raketiton sisätiloissa pysyttelevä 

Minäkin pysyn sisätiloissa. Nautin kuohuvaa sohvallani herkkujen kera kun katselen ikkunasta naapurien ampumia raketteja. Miksi menisin ulos palelemaan.

Vierailija
25/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse strippaan kadulla. Törkeät lokkeilijat eivät maksa minulle. Kävelevät vaan ohi niin kuin heilläkin muka olisi joku oikeus olla ulkona, vaikka minä strippaan siellä. Ei ole mitään rajaa ihmisten lokkeilunhalulla. Pysyisivät kotonaan.

Vierailija
26/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko vasemmistolaisuuteen ilotulitteiden ampuminen naapureiden parvekkeelle vai onko sekin muiden ihmisten auttamista?

Vierailija
27/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kuinka monta rakettia ammuttiin ja ilmoita, että kerää seurravana päivänä roskat pois tai ilmoitat viranomaisille tahallisesta roskamisesta

Vierailija
28/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö 0/5

Vierailija
29/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleeki...Tyhmää mut ite tietää.En ostaisi.Hän huijaa sinua.kuk a 1500€ nyt laitaa??ei kukaan...

Vierailija
30/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että sun raketit ammuttiin Ukrainasta, olisi mennyt sinne katsomaan.

Vierailija
31/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä naapuri!

Vierailija
32/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naapuri Pianostaa, ei painosta. Kamala pimputus joskus.

Vierailija
33/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillinen bensaa nurmikolle ja tuikkaat tuleen, huutelet siinä sitten piupiu viuuh pam ja poks.