Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri painostaa minua ostamaan ilotulitteita

Vierailija
29.12.2024 |

On monta kertaa sanonut, että he ostavat 1500 eurolla raketteja ja kysynyt, miten minä kannan korteni kekoon, sillä näenhän hänenkin rakettinsa. Tuntuu pahalta mennä tuohon pihalle, jos se on omallaan, kun heti alkaa tuo painostus. Mitä voin tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet katsomaan naapurin raketit ja naurahdat hänen horinoilleen. Jokainen käyttää rahansa ja aikansa miten parhaaksi näkee. 

Vierailija
2/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pakko. Katso pensaan takaa salaa. Paljonko hän haluaa. Luonto roskaantuu, kuka siivoaa ne myöhemmin luonnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei käytä 1500e raketteihin.

Vierailija
4/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi tuhoaa luontoa ja pyytää sinua tuhoamaan myös. Parhaiten kannat kortesi kekoon kun palautat ne naapurin raketit takaisin kauppaan.

Vierailija
5/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi. 

Vierailija
6/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset saavat siitä, että suoltavat tällaisia keksittyjä tarinoita? Kertoisitko meille kaikille, ap?

Vierailija
7/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta naapuri myös siivoamaan jälkensä. 

Vierailija
8/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen itsekin miettinyt, miltä näistä ilotulitteiden ostajista tuntuu, kun naapurit pääsevät lokkeilemaan. Me ei osteta omia ilotulitteita, koska niitä näkyy ihan joka paikassa. Jos kukaan muu ei ostaisi, me ostettaisiin itse.

Vierailija
9/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itsekään, mutta pysyn sisätiloissa. En mene kuokkimaan muiden juhliin. 

Vierailija
10/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän koko uuden vuoden sisällä niin ei ole ongelmaa,a

Vierailija
11/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai sinun sitten on kun kerran painostetaan.

Vierailija
12/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat suurimman räiskepadan mitä löytyy ja viet sen naapurin räystään alle suihkimaan. Ja kas, naapuriongelma on ratkaistu.

Vierailija
13/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen pienenpieneen vähemmistöön, jonka mielestä ei ole hyvää käytöstä mennä pällistelemään lähistölle toisten raketteja, jos itse ei ole hankkinut niitä myös. 

T. raketiton sisätiloissa pysyttelevä 

Vierailija
14/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että voit yllättää. Mene pihalle ennen puoltayötä kahden retkituolin kanssa ja tee popcornia. Sanot, että naapuri hyvä vaan sytyttää raketit,popparit ja penkki on hänen puolisolleen, että nauttimaan esityksestä vaan. Ja lämmikettä voit tarjota,jotain lämmittävää juomaa puolisolle ja viltti syliin.

Vierailija
15/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa naapurillesi että olet huolissaan hänen järjenjuoksustaan. 1500€ raketteihin = savuna ilmaan on aika järjetöntä toimintaa. 

Vierailija
16/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan reilusti naapurillesi, että ootte niin köyhiä, ettei ole varaa. Ehkäpä naapurisi heltyy ja kutsuu sinut katsomaan, kenties jopa tarjoaa lasillisen kuohuvaa katselunautinnon päälle.

Muista toivottaa naapurille hyvää uutta vuotta ja onnea ja menestystä edelleen 

Vierailija
17/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni aavistus, että tarinasta ei kertottu ihan kaikkea. 

Vierailija
18/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut ne vaan pahenee. Mitäpä sitä voi joltakin aivokääpiöltä odottaa. Ylhäällä humisee?

Vierailija
19/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosta naapuri myös siivoamaan jälkensä. 

Niin tai voishan tuo lokkeileva naapuri tarjoutua vastapalveluna siivoamaan tulitusjätteet. Kaikilla olisi hyvä mieli.

Vierailija
20/33 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi. 

Vaadi naapuriltasi korvausta ilma- ja melusaasteesta.