Naapuri painostaa minua ostamaan ilotulitteita
On monta kertaa sanonut, että he ostavat 1500 eurolla raketteja ja kysynyt, miten minä kannan korteni kekoon, sillä näenhän hänenkin rakettinsa. Tuntuu pahalta mennä tuohon pihalle, jos se on omallaan, kun heti alkaa tuo painostus. Mitä voin tehdä?
Kommentit (33)
No ei ole pakko. Katso pensaan takaa salaa. Paljonko hän haluaa. Luonto roskaantuu, kuka siivoaa ne myöhemmin luonnosta.
Naapurisi tuhoaa luontoa ja pyytää sinua tuhoamaan myös. Parhaiten kannat kortesi kekoon kun palautat ne naapurin raketit takaisin kauppaan.
Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi.
Mitä ihmiset saavat siitä, että suoltavat tällaisia keksittyjä tarinoita? Kertoisitko meille kaikille, ap?
Kieltämättä olen itsekin miettinyt, miltä näistä ilotulitteiden ostajista tuntuu, kun naapurit pääsevät lokkeilemaan. Me ei osteta omia ilotulitteita, koska niitä näkyy ihan joka paikassa. Jos kukaan muu ei ostaisi, me ostettaisiin itse.
En osta itsekään, mutta pysyn sisätiloissa. En mene kuokkimaan muiden juhliin.
Ostat suurimman räiskepadan mitä löytyy ja viet sen naapurin räystään alle suihkimaan. Ja kas, naapuriongelma on ratkaistu.
Kuulun siihen pienenpieneen vähemmistöön, jonka mielestä ei ole hyvää käytöstä mennä pällistelemään lähistölle toisten raketteja, jos itse ei ole hankkinut niitä myös.
T. raketiton sisätiloissa pysyttelevä
Sano sille että voit yllättää. Mene pihalle ennen puoltayötä kahden retkituolin kanssa ja tee popcornia. Sanot, että naapuri hyvä vaan sytyttää raketit,popparit ja penkki on hänen puolisolleen, että nauttimaan esityksestä vaan. Ja lämmikettä voit tarjota,jotain lämmittävää juomaa puolisolle ja viltti syliin.
Voit kertoa naapurillesi että olet huolissaan hänen järjenjuoksustaan. 1500€ raketteihin = savuna ilmaan on aika järjetöntä toimintaa.
Sanot vaan reilusti naapurillesi, että ootte niin köyhiä, ettei ole varaa. Ehkäpä naapurisi heltyy ja kutsuu sinut katsomaan, kenties jopa tarjoaa lasillisen kuohuvaa katselunautinnon päälle.
Muista toivottaa naapurille hyvää uutta vuotta ja onnea ja menestystä edelleen
Jutut ne vaan pahenee. Mitäpä sitä voi joltakin aivokääpiöltä odottaa. Ylhäällä humisee?
Vierailija kirjoitti:
Painosta naapuri myös siivoamaan jälkensä.
Niin tai voishan tuo lokkeileva naapuri tarjoutua vastapalveluna siivoamaan tulitusjätteet. Kaikilla olisi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuviteltu naapuri tivaa sinulta kuviteltua maksua, kuvittele maksavasi. Ei tule kalliiksi.
Vaadi naapuriltasi korvausta ilma- ja melusaasteesta.
Menet katsomaan naapurin raketit ja naurahdat hänen horinoilleen. Jokainen käyttää rahansa ja aikansa miten parhaaksi näkee.