Grilli Toro Espoossa - en ymmärrä miksi taas Hesarissa juttu
Paikka on jämähtänyt 90-luvulle ruokalistaa ja sisustusta myöten.
Kommentit (156)
Ihmiset selvästi haluavat syödä juuri tuollaista ruokaa ja sitä on vaikea juuri mistään saada. Ainakaan 10 kilsan säteellä Tapiolasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Torossa joskus koska tykkään muistella lapsuusaikaa. Ja olen valmis maksamaan siitä, että saan sitä muistella.
Vuosikymmenet vaihtuu mutta Toron henkilökunta yhä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuolla käytyä pari kertaa vuodessa, viikonloppuisin yleensä melko täynnäja isänpäivinä tms turha edes yrittää sisään.
Maukkaita isoja pihvejä, joskin nykyine 30e lehtipihvistä alkaa olla yläkanteissa.
Hieno retro miljöö, eikä mitään tarvetta uusia paikkaa vain uusimisen ilosta. Kasviksia haluavat voivat mennä homoilemaan muualle.
Eli miten paikka eroaa jostain Tuhnajan äijä-grillistä, joka on saanut rapistua 80-luvulta lähtien?
No ainakin siten, että tuo on ollut pystyssä yli 50-vuotta muuttumattomana, joten jotain siellä oikein tehdään, kuten myydään hyviä ja isoja pihvejä niitä haluaville, eikä paikka todellakaan ole mikään halpa edes. Tämän lisäksi se pitää myös tietää, eikä sinne vahingossa kukaan oikein eksy.
EI tuolta olla etsimässä ainutkertaista elämyskokemusta, tai mitään muutakaan fantsupantsu-turhulointia, vaan hyvää pihviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Torossa joskus koska tykkään muistella lapsuusaikaa. Ja olen valmis maksamaan siitä, että saan sitä muistella.
Vuosikymmenet vaihtuu mutta Toron henkilökunta yhä samaa?
Siitä en tiedä. En henkilökunnan takia käy siellä. Vaan annosten ja sisustuksen. Jos voisin jotain muuttaa niin haluaisin sinne pöytiintarjoilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuolla käytyä pari kertaa vuodessa, viikonloppuisin yleensä melko täynnäja isänpäivinä tms turha edes yrittää sisään.
Maukkaita isoja pihvejä, joskin nykyine 30e lehtipihvistä alkaa olla yläkanteissa.
Hieno retro miljöö, eikä mitään tarvetta uusia paikkaa vain uusimisen ilosta. Kasviksia haluavat voivat mennä homoilemaan muualle.
Melkoisen onnettoman näköisiä annoksia. Sanoisin jopa rahvaanomaisia. Ilman kokin koulutusta varmasti pystyy tekemään nuo annokset. Simppeliä ja simppelin näköistäkin ja makuista.
Mitä vatun väliä? Pihveissä on hyvä mausteet, ne ovat isoja, ja ranskalaisia riittää. En minä tai kukaan muukaan tuolta mitään_muuta_ole etsimässä, kuin juuri tätä. Siksi se paikka toimiikin ja asiakaskuntaa on isoiseistä pojanpoikiin. Hifistelyt j
---------
Olen eri mieltä. Kävin siellä syömässä. Todella pieni kuiva porsaanleike oli mauton ja hajuton. Läjä perunaa ja vähän punajuurikuutioita. Kastike olisi voinut pelastaa paljon.
Ja nyt tämä ketjuhan ei ole vain sinun napasi ympärillä pyöriva arvon juntti. Sun on nähtävästi vaikea hyväksyä muiden kokemuksia paikasta.
Vierailija kirjoitti:
"Grilli Torosta ei saa lainkaan kala- tai kasvisannoksia."
No nyt löytyi heteromiehelle sopiva ravintola!
Sama täällä,kävin aikoinaan useinkin syömässä,hyvä pihvipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen onnettoman näköisiä annoksia. Sanoisin jopa rahvaanomaisia. Ilman kokin koulutusta varmasti pystyy tekemään nuo annokset. Simppeliä ja simppelin näköistäkin ja makuista.
Mitä vatun väliä? Pihveissä on hyvä mausteet, ne ovat isoja, ja ranskalaisia riittää. En minä tai kukaan muukaan tuolta mitään_muuta_ole etsimässä, kuin juuri tätä. Siksi se paikka toimiikin ja asi
Hyväksyn täysin näkemyksesi. En ole ikinä ottanut muuta kuin lehti- tai grillipihvin siellä, joihin itse olen aina tyytyväinen, mutta en ole muuta listalta syönyt, joten en osaa niistä annoksista sanoa.
Jos henkilö haluaa rennossa meiningissä ilman mitään hifistelyä ja näpertelyä erilaisia isoja pihviannoksia, joihin saa valita mieluisat perunat ja päälle maustevoita, niin mihin hän sitten voisi mennä ellei Toroon? Vaihtoehtoja ei oikein ole. Älkää tyrkyttäkö aabeeceetä, ei tuolla suunnalla ole eikä ketjupaikan tunnelma ole sama.
Se porsaanleike on listalla varmaan perinnesyistä, en usko juuri kenenkään sitä tilaavan. Tuolla kannattaa syödä naudanlihapihvi.
Vierailija kirjoitti:
Paksua ja suonikasta lihaa!
Omnomnomnom... mämmihunnulla ja kärki kiiltelee maustevoista...omnomnomnom...
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö haluaa rennossa meiningissä ilman mitään hifistelyä ja näpertelyä erilaisia isoja pihviannoksia, joihin saa valita mieluisat perunat ja päälle maustevoita, niin mihin hän sitten voisi mennä ellei Toroon? Vaihtoehtoja ei oikein ole. Älkää tyrkyttäkö aabeeceetä, ei tuolla suunnalla ole eikä ketjupaikan tunnelma ole sama.
Älä ny hikeenny. Mikäs siinä jos tykkäät vetää puoli kiloa pottua ja oikein nökäre maustevoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ny hikeenny. Mikäs siinä jos tykkäät vetää puoli kiloa pottua ja oikein nökäre maustevoita.
En tykkää. Olen käynyt Torossa vain kerran enkä oikein tykännyt paikasta. Mutta ymmärrän heitä jotka tykkää.
miten toi eroaa ABC muuten kuin hintojen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi valikoima, ruoassa kyllä parempi maku, isommat annokset, tunnelmallisempi sisustus, ei huoltoasemahälyä, pitkät perinteet, kiva tukea suomalaista perheyritystä antamalla rahaa heille eikä ketjulle.
Vierailija kirjoitti:
Kävin siellä kerran syömässä pihvin. Oli mielikuva, että siellä olis reilun kokoiset annokset. Kaikkea muuta. Pieni mauton kengänpohjahan sieltä tuli vähäisine lisukkeineen.
Toisen kerran menin frendin kanssa mutta tosiaan lähdettiin veks ennen kuin tilattiin mitään. Kamala rasvankäry siinä ja ne pöydät ja tuolit oli varmaan suunniteltu lyhyille ihmisille.
Se ei olekaan mikään pitkien ihmisten kioski.
Vierailija kirjoitti:
Huonompi laatu.
Asuimme Toron lähellä 1960-70 luvun taitteessa ja muistan että faija kävi kaljalla siellä.
Minäkin käyn siellä ja syön annokseni tyytyväisenä,siitä ei kuvia lähde mihinkään ryhmiin,vaan hipsin tyytyväisenä ja ravittuna ulos.
"Ravintolamme on perustettu 1970, ja olemme siitä asti tehneet Espoolaisille herkullisia pihviatreioita.
Aterioiden erinnoimaisuudesta vakuutena on mm. kotimainen liha ja laadukkaat raaka-aineet. Ruokamme on suomalaiseen makuun sopivaa ja muutenkin tututta ja turvallista.
Vuonna 2015 vietämme ravintolan 45v. juhlavuotta."