Viikon nutrilett-kuuri nyt joulun jälkeen
Aattelin huomenna aloittaa. Sais kunnolla irtauduttua liikasyömisestä ja se ois enemmän pääkopalle haaste kuin laihduttamista.
Kommentit (11)
Ääripäästä meneminen ääripäähän on huono idea.
Aivosi reagoivat sen mukaisesti
Ylensyönti ei ratkea ENE-dieetiillä
Varoitan. Tuolla laihtuu helposti mutta lihoo moninkertaisesti takaisin kun elimistö menee sekaisin.
Itse pidin juuri 36 tunnin vesipaaston. Kertoo aika paljon ylensyömiseni tasosta, sillä minulla ei ehtinyt tulla edes nälkä kyseisenä aikana. Päätä vain hieman särki.
Vierailija kirjoitti:
Varoitan. Tuolla laihtuu helposti mutta lihoo moninkertaisesti takaisin kun elimistö menee sekaisin.
Tuskimpa viikon nutrilett-paasto saa mitään pahaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin juuri 36 tunnin vesipaaston. Kertoo aika paljon ylensyömiseni tasosta, sillä minulla ei ehtinyt tulla edes nälkä kyseisenä aikana. Päätä vain hieman särki.
Oon syönyt monen päivän kalorit etukäteen :D
Voisi itsekin pitää pienen paaston.
Kannattaa silti huolehtia että saa normaalia ravintoa, kuitua, nesteitä, elektrolyyttejä ja ei jää pelkän valmisteen varaan. Antioksidantteja. Ei ole kerralla pakko vetää pelkkää teollista nutrilettia. Ehkä myös syömällä kohtuudella, homma hoituisi samoin.
Mä oon ollut nyt vajaa viikon ketogeenisella ja kiloja karissut jo neljä. Varmaan vaan ylimääräinen turvotus lähtenyt ennen kuin alkaa polttaa rasvaa.
Up