Muita joita ahdistellaan päivittäin?
Oon parikymppinen nainen ja joudun päivittäin ahdistelun uhriksi. Oon töissä kaupassa ja aina kun hyllytän niin miehet tuijottaa persettä. Vapaa ajalla miehet aina tuijottaa ja tulee puhumaan. Raivostuttaa. Jouduin käymään naisten salilla nykyään että saa treenata rauhassa.
Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi.
Kommentit (54)
Tässä iässä ahdistelee enää työnantaja tekemään töitä.
Mutta 12-16- vuotiaana oli ihan pelottavaa liikkua ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Syy on aina vain ahdistelijassa.
Eli myös naiset ovat syyllisiä
Fiddu, oiskin kiva kun friidut vielä "ahdistelis" tuolla tavalla.
Käytännön työssä liehuvat vaatteet voi tarttua johonkin, mutta olisko joku mikä kuitenkin peittää pepun.
Joku Nanson tunika on kyllä hyvä ehkäisyväline.
Mua taas ei juuri ahdisteltu koskaan. Olen pitkä ja luihu
Pimppisi ja pyllyreikäsi kuuluumiehille, tavalla tai toisella pikkupimppiseni.
Hirveetä ahdistelua kun ihmiset haluaa tulla juttelemaan ja katselee ihaillen. Eihän tuollaista kestäisi, varmaan hulluksi tulisi.
Ei silmät varasta sanoi mummuvainaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä ahdistelua kun ihmiset haluaa tulla juttelemaan ja katselee ihaillen. Eihän tuollaista kestäisi, varmaan hulluksi tulisi.
Oliko sarkasmia? Ite en kyl jaksaisi tuollaista, kun en ole muutenkaan kovin ihmisläheinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en epäile naisten ahdistelukokemuksia, mutta olisiko kuitenkin niin että "ahdistelut" vesittävät oikeat ahdistelukokemukset? mielestäni tämä on väärin niitä naisia kohtaan joita oikeasti on ahdisteltu.
Kesällä olin kaupassa katsomassa hyllyltä tavaraa ja siihen tuli sitten lähes eteen hyllyttämään arviolta parikymppinen nainen kireissä trikoohousuissa. Tämä sitten kohta vihaisesti katsoi minuun ja sanoi "etkö ymmärrä miten oksettavaa toi on?", kysyin että mikä ja vastasi "perseen tuijottaminen, mä oon töissä täällä". Sitten vielä esimies tuli siihen paikalle kysymään mikä ongelma on ja tyttö kertoi siitä esinaiselle. Yritin puolustautua kun en katsonut lähellekään tämän naisen persettä, mutta eihän minun sanallani miehenä ollut mitään merkitystä. Esinainen sitten vielä nuhteli minua asiasta, jota ei edes tapahtunut. Sanomattakin selvää että vältän nykyään kyseiseen kauppaan menemistä.
Mistä tiedät että oli kireät trikoohousut jos et katsonut persettä? Ei teidän miesten selityksiin kukaan usko
Aika epäkohtelias provoilija olet. Mikään ei ole ikävempää kuin syyttömänä saada tuollaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sarkasmia? Ite en kyl jaksaisi tuollaista, kun en ole muutenkaan kovin ihmisläheinen
No joo, ok, eihän sellainen huomio tietenkään mitään aseksuaalia varmaan hotsittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa lievältä vainoharjaisuudelta. Vai onko sinun pakko pitää niin tiukkoja housuja?
Eli burkha on ratkaisu
Burkha on kaikkeen ratkaisu. Kyllä ne siellä lähi-idässä tietää tänkin asian meitä länsimaalaisia paremmin.
Suomen lain mukaan saa olla vaikka alasti, eikä häntä silti saa ahdistella.
Miehillä on likainen mieli.