Muita joita ahdistellaan päivittäin?
Oon parikymppinen nainen ja joudun päivittäin ahdistelun uhriksi. Oon töissä kaupassa ja aina kun hyllytän niin miehet tuijottaa persettä. Vapaa ajalla miehet aina tuijottaa ja tulee puhumaan. Raivostuttaa. Jouduin käymään naisten salilla nykyään että saa treenata rauhassa.
Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi.
Kommentit (37)
Ap: Oletko läski vaionko sinulla tiukat, liian pienet trikoot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että sun persettä tuijotetaan kun olet selkä mieheen päin?
Huomaa sen kun nopeesti kääntyy katsomaan taaksepäin ja tietää sen katsomattakin jos joku tuijottaa
Enpä ole tuota tajunnutkaan, kun aina olen innolla katsonut naisten perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Oon plus-kokoinen ja käytän trikooita, mitä sitten? Ei se ole mikään syy ahdistella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sen kun nopeesti kääntyy katsomaan taaksepäin ja tietää sen katsomattakin jos joku tuijottaa
Oletko ajatellut, että ihmiset tuijottavat sinua kun kääntyilet vähän väliä ympäri vauhko katse silmissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseen katsominen ei ole ahdistelua.
Todellakin on. Juuri tämän takia pojille pitäisi opettaa jo koulussa mikä on ahdistelua ja mikä ei.
Olisi kiva jos tähän vastaisi myös naisia eikä pelkästään incel-miehiä.
Opettaja pikku pikku bikineissä opettamassa miten katsotaan ahdistelevasti ja miten ei. Olisiko aikuisopetusta tarjolla?
Mua ahdistaa kun siellä Salen kapeissa hyllyväleissä kyykkii ja pyllistelee takakireissä pöksyissään nuori nätti myyjätär. Kaikki muodot tulee selviksi kaikista suunnista kamelinvarpaita myöten. On pakko vältellä katsomasta mutta kun yrittää just siitä samasta kohdasta hakea ostoslistan mukaista tuotetta, niin aika vaikeaa on. Eikä sitä pyllistystä nyt ainakaan saisi koskettaa ohi mennessään, mutta kun korin kanssa harppoo niiden puolityhjien laatikoiden ohi ja vähän horjahtaa niin äkkiäkös sitä oma semijäykkä etumus hieraisee myyjän peppua kovin sopimattomasti pari-kolmekin kertaa.
Eikö hyllyttää voisi aukioloaikojen ulkopuolella tai käyttää jotain epäseksikkäitä mummoja siihen, niin ei tulisi kiusallisia tilanteita puolin tai toisin?
Yhtään en epäile naisten ahdistelukokemuksia, mutta olisiko kuitenkin niin että "ahdistelut" vesittävät oikeat ahdistelukokemukset? mielestäni tämä on väärin niitä naisia kohtaan joita oikeasti on ahdisteltu.
Kesällä olin kaupassa katsomassa hyllyltä tavaraa ja siihen tuli sitten lähes eteen hyllyttämään arviolta parikymppinen nainen kireissä trikoohousuissa. Tämä sitten kohta vihaisesti katsoi minuun ja sanoi "etkö ymmärrä miten oksettavaa toi on?", kysyin että mikä ja vastasi "perseen tuijottaminen, mä oon töissä täällä". Sitten vielä esimies tuli siihen paikalle kysymään mikä ongelma on ja tyttö kertoi siitä esinaiselle. Yritin puolustautua kun en katsonut lähellekään tämän naisen persettä, mutta eihän minun sanallani miehenä ollut mitään merkitystä. Esinainen sitten vielä nuhteli minua asiasta, jota ei edes tapahtunut. Sanomattakin selvää että vältän nykyään kyseiseen kauppaan menemistä.
Palstoilla monia ahdistellaan ja kiusataan päivittäin. Ei ole terve kuvio. Myös osa joutuu lukemaan rumia sanoja ja lauseita trollin otsikoissa. En tarkoita kiltimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhheh! Jos joku kaupassa kääntyy nopeasti ympäri, tuijottaa koko kaupan väki.
Se sun perse on niin hyvän muotoinen, että heräs halu ja koveni kalu!
Ja nättihän sä oot! Mä oon ihastunu...
t. miesasiakas
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en epäile naisten ahdistelukokemuksia, mutta olisiko kuitenkin niin että "ahdistelut" vesittävät oikeat ahdistelukokemukset? mielestäni tämä on väärin niitä naisia kohtaan joita oikeasti on ahdisteltu.
Kesällä olin kaupassa katsomassa hyllyltä tavaraa ja siihen tuli sitten lähes eteen hyllyttämään arviolta parikymppinen nainen kireissä trikoohousuissa. Tämä sitten kohta vihaisesti katsoi minuun ja sanoi "etkö ymmärrä miten oksettavaa toi on?", kysyin että mikä ja vastasi "perseen tuijottaminen, mä oon töissä täällä". Sitten vielä esimies tuli siihen paikalle kysymään mikä ongelma on ja tyttö kertoi siitä esinaiselle. Yritin puolustautua kun en katsonut lähellekään tämän naisen persettä, mutta eihän minun sanallani miehenä ollut mitään merkitystä. Esinainen sitten vielä nuhteli minua asiasta, jota ei edes tapahtunut. Sanomattakin selvää että vältän nykyään kyseiseen kauppaan menemistä.
Mistä tiedät että oli kireät trikoohousut jos et katsonut persettä? Ei teidän miesten selityksiin kukaan usko
Vierailija kirjoitti:
Knnattaa valita pari kokoa isommat housut hyllytykseen. Vaikka ajatus on ankea niin oma käytös vaikuttaa.
Eikö kaupassa ole työasu johon kuuluu löysät housut? Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Knnattaa valita pari kokoa isommat housut hyllytykseen. Vaikka ajatus on ankea niin oma käytös vaikuttaa.
Eikö kaupassa ole työasu johon kuuluu löysät housut? Ongelma ratkaistu.
Ai ne Sokoksen pieruverkkarit? Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
"Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi."
Kannatus tälle ehdottomasti
Mun yhdessä työpaikassa kerran nousi puheeksi, että olisi tulossa pakolliseksi kurssi "seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla" eli mitä saa, ja mitä ei saa sanoa työpaikalla ääneen. Mulla oli silloin viisi naisharjoittelijaa ohjattavana. Ne kaikki kääntyivät minuun päin, repesivät nauramaan ja sanoivat etten tule pääsemään ikinä sitä kurssia läpi. Sitten sanoivat, että toivottavasti on nettitentti, niin voivat tehdä sen minun puolestani. No en todellakaan kyllä ahdistellut heitä enkä tuijottanut heidän takamuksia! Okei, mun huumori ei välttämättä ole paras mahdollinen, ja saatan laittaa käden ihmisen olkapäälle puhuessani jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon plus-kokoinen ja käytän trikooita, mitä sitten? Ei se ole mikään syy ahdistella
Just sellaista reilumpaa persettähän miehet kyttää. Kukaan tommosia rimaperseitä kattele.
Täytyy naisena sanoa, että ihmettelen nykynaiseutta.
Ensin survotaan ne kireät makkarankuorilegginssit kainaloihin asti niin että munasarjatkin tursuaa haarovälistä, ja pyllistellään miesten edessä. Sit vedetään uhriutumisherne ja syvälle, jos miesparka erehtyy tuijottamaan.
Se on kuin heiluttelisi jotain kyljystä 3 päivää huonolla ruualla olleen metsän ketun edessä.
Tai heilutellaan Kossupulloa alkkis-peran nenän edessä.
Pukeutukaa säädyllisemmin!!
Todellakin on. Juuri tämän takia pojille pitäisi opettaa jo koulussa mikä on ahdistelua ja mikä ei.
Olisi kiva jos tähän vastaisi myös naisia eikä pelkästään incel-miehiä.