Tehdäänpä yhdessä romanikäsikirjoitus!
Nyt ideoita kehiin ja juonta kehittelemään! Tehdään teos yhdessä, tästä voi tulla vaikka miten kiva :)
Kommentit (37)
Seurue ostoksilla
Seurue lounaalla buffetissa
Sukulaismies vihastuu
Kaupungilla tapahtuu
Rattoisa ilta baarissa
Vierailija kirjoitti:
Romani vai romaani. Kaksi ihan eri asiaa, yhden kirjaimen ero. Muitakin on: kukka-kakka, sipuli-ripuli jne.
Onko lukutaidossasi puutteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on romaani.
Monilla sanoilla on muutamiakin kirjoitusasuja. Kannattaa ymmärtää kielestämme enemmän.
Romani ja romaani kylläkin tarkoittavat eri asioita, kirjoitusasu ei korjaa virhettä. Oikeinkirjoitusta kannattaa harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on romaani.
Monilla sanoilla on muutamiakin kirjoitusasuja. Kannattaa ymmärtää kielestämme enemmän.
Romani ja romaani kylläkin tarkoittavat eri asioita, kirjoitusasu ei korjaa virhettä. Oikeinkirjoitusta kannattaa harjoitella.
Ap kirjoitti kyllä ihan tarkoituksella kuten kirjoitti.
Allan makasi Maskusta varastamallaan keinonahkasohvalla. Se oli melko kulunut ja näytti pistojäljistä päätellen toimineen useiden impulsiivisten lähitaisteluharjoitusten maalina.
Nukkuva Allan muistutti etäisesti uneksivaa karvaista lemmikkiä. Hänen silmänsä muljahtelivat ja raajansa sätkähtelivät aivojen eläessä todeksi toiminnantäyteistä kohtausta unimaailmassa. Saattoi päätellå, että Allan oli unessaan onnensa kukkuloilla, kuten jänistä jahtaava ajokoira.
Äkisti Allan alkoi puhua. Hänen kurkustaan purkautui huudahdus "ve sie renkaat, mie vien stereot". Se oli käskymuotoinen ehdotus vieressä kulkevalle Leifille ja koski torille pysäköityä, rosvonvaistoa kiihottavaa 5-sarjan Bemariia. Allanin reaktio oli niin voimakas, että se manifestoitui unen lävitse keholliseksi toiminnoksi.
Leif meni kävellen uimahallille ja palasi pyörällä takaisin.
Baarissa ammutaan epäsuoraa tulta.
Vierailija kirjoitti:
3 naista meni tokmannille. Sieltä löytyi ihania astioita.
... Ne olivat niin kauniita, mutta hieman kalliita heidän budjettiin, joten...
"Olipa kerran synkkä ja myrskyinen yö, siellä leif & lars ahkeroi kipinät sinkoillen naapurin auton alla, kun puukkosahan terä syöksi kipinää lefan painaessa menemään kuin urakkatahtiin pakoputkea poikki. Se oli majesteetillinen ja uskomaton näky nähdä kyseiset kulmahousut työn touhussa. Se oli todella surrealistinen näky. Melkein pystyi näkemään jopa hikikarpalon duunareiden otsalla"
Sitten Hagert havahtui sängystä sydän pamppaillen, SE OLIKIN VAIN PAINAJAISTA! Hiki, työ, fyysinen ponnistus.... aivan järkyttävä uni!
Mirikli pyysi vesilasia vanhukselta, jonka ovikelloa hän oli juuri soittanut. Lefa odotti autossa. Vanhuksen katse harotti ja pupillit olivat pienet. Oletko sinä Janika, minun tyttärentyttärentyttäreni kysyi vanhus. Miriksi lipaisi huuliaan, joo oon ja tunkeutui hameineen sisälle. Mirikli vilkaisi nopeasti oikealle, jossa oli peti ja pöydällä lääkkeitä. Hän oli juuri astumassa huoneeseen, kun tunsi ison kouran tarttuvan tiukasti olkapäästään.
Aa, mä nauran vedet silmissä, kiitos aloittaja ja kaikki vastaajat!
Vierailija kirjoitti:
Onko siis hauskaa pilkata toisia?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap keksinyt mitään? Miksi kiittääkään.
Romaanien lapset ovat novelleja.
kolmehenkinen romaniperhe on trilogia.