G: 36-viikkoisille
Voisitko enää kuvitella kykeneväsi
lähtemään 400 km päähän henkilöautolla sukujuhliin?
Kommentit (2)
mut muistan kyllä olon viion 36 alussa.
Itse olin viimeisellä pitkällä reissulla viikon 21 paikkeilla, menin junalla ja en ollut kärsinyt juurikaan kivuista tai mistään normaaliolossa ollessa. Junamatka oli ihan kamala. En saanut happea siellä kunnolla ja tulien asento teki kipeää alamahaan. Lisäksi juann liikkeet aiheutti myös outoja tuntemuksia.
Nää mun viimeiset viikot on muuttaneet olotilaa huikeasti, eli kokoajan on hiuakn vaikea olla ja liikkua ja istua,mitä en aiemmin kokenut suurena ongelmana.
Autolla liikuttiin viikonloppuna Porvooseen Keravalta eli semmoinen about puoli tuntia sivuunsa istuin autossa ja ei sekään ihan hyvältä tuntunut, maha kramppaili jonkin verran illalla kotiutumisen jälkeen.
Omasta olosta sen tietää. Joillakin ihan matkustuskielto aika varhaisilta viikoilta, jotkut taas matkustaa pitkästikin iha loppumetreille asti.
Itse en lähtisi tuollaiseen reissuun. Kotipuolessakaan ei ole tullut käytyä sitten marraskuun alun eli juuri tuo junareissu aj kyllä harmittaa kun olisin halunnut nähdä kaikkia tuttuja ennen kuin juitun vauvan kanssa tänne omaan pesään.
:) Masumamma 37+1
en enää lähtisi, kun selkä ei kestä istumista. Junalla voisin kuvitella vielä puksuttavani juhliinkin. Tee kuten sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä, kyllä sukulaiset ymmärtää varmasti tilanteesi jos et kykene enää matkustaa noin pitkää matkaa. Saat olla jo tässä vaiheessa itsekäs :)
Hyvää jatkoa sinulle!
T:Lenni rv 34