En pystynyt osallistumaan työkkärin kurssille koska mursin nilkkani ja nyt Kela uhkaa evätä tukeni, MITÄ IHMETTÄ?!
Kommentit (24)
Muuttuneesta nilkasta sait varmaan sairauslomatodistuksen?
Toimitat lääkärintodistuksen kurssin järjestäjälle, te tstoon ja kelalle. Lisäksi kelalle sairauspäivärahahakemus.
Vierailija kirjoitti:
Ei trolliudesta saa lääkärintodistuksia.
Tervetuloa tt-tuelle ja leikkuriin. Kuten muutkin. Asumistuki myös lähtee osalta pois kokonaan.
Ilmoittauduit sairaaksi ja keskeytit työttömyysetuudet kuten velvollisuutesi olisi ollut?
Minkälainen balettikurssi se olisi ollut?
Vähän venähtäny vaan, laita voltarenia ja lakkaa pillittämästä.
Mitä ihmettä, nilkka kipsataan ja seuraavana päivänä töihin, näin olen itse tehnyt. En tee fyysistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? En pysty kävelemään ollenkaan
Ap
Tai siis ehkä saat sairaspäivärahaa, jos haet vai mikä lienee. Jos on todistuksia. Ei voi varmaksi sanoa.
Lopeta pelle nämä jokapäiväisetset trollaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tt-tuelle ja leikkuriin. Kuten muutkin. Asumistuki myös lähtee osalta pois kokonaan.
Asumistuki lähti, mutta nyt haen toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Hae sairauspäivärahaa, jos nilkka on murtunut. Lääkäriltä pyydät lääkätintodistuksen sairauslomaa varten.
Niin munkin mielestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei trolliudesta saa lääkärintodistuksia.
Mutta trollausta aiheuttavasta viasta päässä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumistuki lähti, mutta nyt haen toimeentulotukea.
Toimeentulotuessa on tarkat kriteerit että sitä saattaa saada ,asuntolainaa ei hyväksytä menoeräksi.säästöjä ei saa olla
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, nilkka kipsataan ja seuraavana päivänä töihin, näin olen itse tehnyt. En tee fyysistä työtä.
Millä kuljette sinne. Taksilla joka päivä? Kuka käy kaupassa ja apteekissa? Onko töissä pyörätuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhut paskaa. Minulla on murtunut nilkka useastikin, ja AINA on pystynyt kävelemään. Ja keppien kanssa pääsee hyvin. Olen murtanut nilkan lomareissullakin niin siltikin pystyi kepeillä tekemään yli 10 km päiväretkiä.
10 kilometrin kävelyretkiä murtuneella nilkalla?! XDDDDDDDDD Jotain rajaa nyt tohon trollailuunkin, ylisurvelo.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhut paskaa. Minulla on murtunut nilkka useastikin, ja AINA on pystynyt kävelemään. Ja keppien kanssa pääsee hyvin. Olen murtanut nilkan lomareissullakin niin siltikin pystyi kepeillä tekemään yli 10 km päiväretkiä.
10 kilometrin kävelyretkiä murtuneella nilkalla?! XDDDDDDDDD Jotain rajaa nyt tohon trollailuunkin, ylisurvelo.
eri
kuten sanottu KEPEILLÄ voi liikkua aivan hyvin. Jos ei maastoon lähde niin kaupunkiympäristössä aivan hyvin voi liikkua pidempiäkin matkoja.
Hae sairauspäivärahaa, jos nilkka on murtunut. Lääkäriltä pyydät lääkätintodistuksen sairauslomaa varten.