Mulla ei riitä enää rahat ruokaan, mistä voisin enää säästää?
Ei ole viikkoon ollut rahaa eikä ruokaa.
Tässä menoni ja tuloni:
Toimeentulotuki 788€
Asumistuki 394€
Vuokra 920€/kk
Bussikortti 91.40€/kk
Salikortti 84.90€/kk
Puhelin 44.90€/kk
Kommentit (69)
Ap miksi kysyt hölmöjä? Et osaa säästää missään, näkee sun listastasi että olet oikea tuhlaaja vaikkei raha ole edes itsesi tienaamaa. Järkyttävää. Rupee jo häpeämään.
Miten puhelin on noin kallis? Vai onko siinä mukana itse puhelin osamaksulla? Liittymät kilpailutettuna on noin 25 euroa. Myös salikorttia miettisin jos raha ei riitä ruokaan.
Vuokrasta voisi säästää muuttamalla varallisuusrajoitettujen paska asuntoon joita ainakin Vuosaaressa näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Miten puhelin on noin kallis? Vai onko siinä mukana itse puhelin osamaksulla? Liittymät kilpailutettuna on noin 25 euroa. Myös salikorttia miettisin jos raha ei riitä ruokaan.
DNA rajaton 5g
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA rajaton 5g
Ap
Mulla DNA rajaton 5g 600M 37e/kk
Vierailija kirjoitti:
Tuo salikortti on suhteellisen kallis.
Elixialla oli kuukausi sitten joku tarjoushinta 49e/kk ja siihen sisältyi kaikki salit ja ohjattu liikunta päälle.
Ehkä joku siivoushomma toisi lisätuloja ?
Meillä firma maksaa puolet salikortista. Suosittelen töihin menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo salikortti on suhteellisen kallis.
Elixialla oli kuukausi sitten joku tarjoushinta 49e/kk ja siihen sisältyi kaikki salit ja ohjattu liikunta päälle.
Ehkä joku siivoushomma toisi lisätuloja ?
Meillä firma maksaa puolet salikortista. Suosittelen töihin menemistä.
Meidän kunnassa on hyvä ilmainen kuntosali, jossa myös kilpailuissa käyvät harjoittelee. Muuta tänne niin ei maksa salikortti penniäkään.
Etsi työpaikka. Se on todellinen apu ahdinkoosi.
Salikortti ja halvempi liittymä. Oma valintasi on käyttää tuet noin.
Kyllä noilla tuilla ihan hyvin ruokaa ostaa, jos ei tuhlaa tuolla tavalla.
Myös operaattorin sisällä liittymän voi kilpailuttaa. Et tarvitse 5 G mihinkään. Vaihda halvempaan
Sosiaalitoimen kautta saa kierrätetyn polkupyörän. Säästä bussimaksuissa.
Se salikortti on liian kallis
Yritätkö tahallasi lietsoa kiukkua tt-tukea saavia kohtaan?
Vai oletko oikeasti tuollainen?
Yritätkö tahallasi lietsoa kiukkua tt-tukea saavia kohtaan?
Vai oletko oikeasti tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole töissä, niin mihin tarvitset kk-bussikorttia?
Salikortti pois ja tutustu kehonpainotreeneihin.
Ulos lenkille. Tarjousruokia vaan. Ja töitä hakemaan!
Miten niin "enää" säästää? Mitään säästämistä ei tuosta aloituksesta ainakaan välity.
Etsi halvempi asunto, max 700 eur/kk vuokraan. Bussilippu pois, pyörä ja omat jalat tilalle. Kuntosali tietenkin pois, kunto nousee pyöräilyllä ja kävelyllä. Vaihda edullisempaan liittymään. Kerää tölkkejä ja tyhjiä pulloja päivittäin. Etsi mahdollisimman paljon hävikkiruokaa sovellusten ja ruokajakeluista. Myy tarpeettomat tavarat.
Jos tää ei ole provo niin voi jumalauta mihin taas veronmaksajien rahat meneekään 🤬
Hyvin menee tällaiset trollaukset läpi. Mutta jos oikeaa asiaa yrittää niin poistuu heti.
Vierailija kirjoitti:
Ken ei töitä tee, ei hänen syömänkään pidä.
Poliitikot ensin ne ei ainakaan tee töitä.
Olisit miettinyt silloin, kun kaikki piti saada kerralla